Skocz do zawartości
Gość dawka

Jak jest "zimny" nie jedzie na LPG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dawka

Pomóżcie!

Mam passata b3 1991 rok 2,0 115 koni i od pewnego czasu jak nie osiągnie temperatury 60-70 stopni nie reaguje prawie na pedał gazu; na wolnych obrotach chodzi idealnie, ale gdy ruszam i dodaje gazu to strasznie go wstrzymuje dopiero po po chwili trzymania nogi na pedale dostaje momentalnie dużego "kopa", puszczam gaz i dodaję znowu to samo dopiero po 70 stopniach zaczyna jechac normalnie.

PRZEZ DWA LATA BYŁO IDEALNIE, PAROWNIK LOVATO.

Wymieniłem filtr gazu, membranę, filtr powietrza, byłem u dwóch "speców" (ponieważ tylko na nich jestem skazany), myślałem że nie otwiera się zapadka-też nie. I NIC!!! CAŁY CZAS TO SAMO.

POMÓŻCIE!

JESTEM JUZ BEZRADNY-NIKT NIE WIE CO JEST- palił max 14 w mieście teraz 17 mało, na trasie czy z butem na pedale czy nie to palił 10-teraz nie wiem.

DODAM, ZE NA BENZYNIE CHODZI IDEALNIE!!!

Edytowane przez dawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalację, która generacja????. Ja mogę ci polecić blosa, od roku jak założyłem to problemów zero i jedzie jak na benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dawka

Nie wiem która to generacja ale nie mam sekwencji tylko manualną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To z własnego doświadczenia i przykładu wiem że będziesz miał problemy z tym silnikiem z 1 i 2 generacją. Jak kupiłem swojego to miał już LPG, mikser i klapę antywybuchową, obroty falowały i nie było czym wyprzedzać. Założyłem BLOSA i problemy się skończyły, a ponadto w 2E każda zwęźka w dolocie to problemy. Z tego co opisujesz to pierwsze co bym sprawdził to kąt wyprzedzenia zapłonu, pod LPG powinien być 8 st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dawka

Ale prze 2 lata było wszystko idealnie, aż pewnego razu zatankowałem gorszy gaz po którym strzelił, nierówno chodził i od tego momentu zaczęły się kłopty

 

---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:26 ----------

 

zastanawiam się nad tym blosem tylko nie wiem czy mi się zmieści pod machą no ijego się montuje chyba dolocie powietrza także przeróbka dolotu wchodzi w grę a do tego nie chciałbym się pchać.

TEN BLOS TO NAPRAWDĘ TAKI DOBRY WYNALAZEK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystko jasne!!!!!. Sprawdź czy klapka w przepływomierzu przypadkiem nie zaciera gdzieś o ścianki bo to jest najprawdopodobniej przyczyną, po strzale. Blosa montujesz

w rurę dolotową. Montaż polega na przecięciu jej i włożeniu Blosa, poskręcania tego opaskami. Oczywiście demontujesz mikser i klapę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dawka

Wyciągnąłem ją całkiem i nic tam nie ma co by mogło chaczyć, a jakbym ją odwrócił na chwilę do góry nogami i wtedy spróbował strzelił by od razu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dawka

Trzech mechaników grzebało, okazało się że zawór na parowniku blokował przez to, że centralka była źle zlutowana i odwrotnie była założona dysza na filtrze, ale 400 zł w sumie mnie to kosztowało bo wymieniali co można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności