FILIP190 Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2009 Witam Najprawdopodobmniej mam do wymiany pompę wtryskową :633: i tu moje pytanie: Czy muszę szukać z takim samym nr jak moja czy wystarczy że bedzie od takiego silnika jak ja mam ( 1Z ) moj nr pompy 0 460 404 994 i 028 130 109H ewentualnie szukać a jakich latach bo znalazłem pompy do 90 konnego silnika z 2002 roku czy takie coś bedzie pasić ??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2009 patrz czy kostka będzie taka sama a najlepiej kup od silnika o symbolu ASV one są nowsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2009 Czyli jak pasuje kostka to można śmiało zakładać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
euglen Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2009 A co dzieje się z Twoją pompą/silnikiem? Tzn. dlaczego uważasz, że należy wymienić pompę wtryskową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) Mam dwa niepokojące obajwy. Dzieje sie tak: 1. przy 110km/h na 4 biegu czuje sie jakby sie skonczyło paliwo albo jakby coś odcinało zapłon. Lekko sie odpusi gaz to jeszcze przyspieszy. Na 5 biegu jest to samo tyle że od 120 km/h nie chce żwawo iść. Powoli rozbuja sie do 150 ale wiecej juz nie chce. 2. na 4 i 5 biegu przy obrotach 2000-3000 całą budą mi telepie. Normalnie szarpie całym samochodem. Tak jakby dostawal wiecej powietrza niz paliwa albo paliwo by sie konczyło ma sie wrazenie. Na miescie tak tego nie czuc ale kawalek poza miastem daje sie we znaki. Stawiam że to pompa bo dwóch moich znajomych mialo podobne objawy. Jeden wymieniał sprzęgło, poduszki,przegóby, półosie, razem na 4000 zł ;( Drugi wymienił pompę i jak ręką odjął. Mam nadzieję że u mnie będzie jak u tego drugiego... Edytowane 16 Lutego 2009 przez FILIP190 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2009 Może któraś z tych opcji? Tańsze są - przepływka - N75 - przełącza się w tryb awaryjny Pierwsze co zrób to podłącz pod VAGa. Sprawdź czy wywala jakiś błąd. Później zrób logi dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #7 Napisano 17 Lutego 2009 (edytowane) Na vagu juz byłem. Były cztery błędy ale majster je usunął i powiedział że to nic poważnego. W każdym razie po tym objawy takie same. A co to logi dynamiczne to nie mam pojecia... Edytowane 17 Lutego 2009 przez FILIP190 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grz19850 Zgłoś #8 Napisano 17 Lutego 2009 poczytaj o nastawniku pompy. zdało by się go wyczyścić Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
euglen Zgłoś #9 Napisano 17 Lutego 2009 A co to logi dynamiczne to nie mam pojecia... majster je usunął i powiedział że to nic poważnego Wynika z tego, że Twój "majster" też nie ma pojęcia. Jakbyś nie znalazł w okolicy nikogo kto mógłby Ci pomóc w zdiagnozowaniu auta to możesz podlecieć do mnie. Mieszkam 20km od Iławy - więc od Ciebie jakieś 60km... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #10 Napisano 17 Lutego 2009 Jakbyś nie znalazł w okolicy nikogo kto mógłby Ci pomóc w zdiagnozowaniu auta to możesz podlecieć do mnie. Mieszkam 20km od Iławy - więc od Ciebie jakieś 60km... Dzięki za zaproszenie Może uda mi sie wpaść któregoś razu. Pozdrawiam Serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #11 Napisano 7 Marca 2009 (edytowane) Witam Może sie to komus przyda. To symbole pomp wtryskowych pasujących do silnika 1Z nr vw 0460 404 994 0460 404 985 0460 404 989 0460 404 971 0986 440 505 nr bosch 028 130 109H 028 130 110H 028 130 115M 028 130 115MX Edytowane 7 Marca 2009 przez FILIP190 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FILIP190 Zgłoś #12 Napisano 29 Kwietnia 2010 wszystko wskazuje na to że czyszczenie nastawnika pomogło na rok i 2 miesiące:( Auto przy wyprzedzaniu zaczyna poszarpywać. Czy to normalne że pompa wytrzymała tylko tyle i znowu trzeba ją wyczyścić czy lepiej kupić inną ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach