herflik-00 Zgłoś #21 Napisano 14 Maja 2014 Witam Też tyle dałem za komplet tych wygłuszeń i mam mieszane uczucia co do stosunku cena/efekt. Ale alternatywy nie ma jeżeli chcesz zachować wygląd OEM pod maską ( ja chciałem i stąd decyzja o zakupie). pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #22 Napisano 14 Maja 2014 Silnik benzynowy na trasie jest prawie nie slyszalny (oprocz wyprzedzania, ale dzwiek jest przyjemny ), a najwiekszy szum dochodzi z tylu pojazdu i drzwi - uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #23 Napisano 15 Maja 2014 Witam Zgadzam się - tak do 110 km/h ( czyli lekko ponad 3k obr/min ) jest cicho. Jednak im szybciej i wieksze obroty silnika to komfort podrózy spada. Tył mam już zrobiony więc zostaje tylko wydech i z tym będę wałczył. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #24 Napisano 15 Maja 2014 Witam Ja sobie trzasnąłem nieoryginalne wygłuszenie grodzi. He w klekocie dużo to daje. Foto w moim temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/135870-Czarny-Rufus Mam więcej zdjęć na temat wygłuszenia, dla zainteresowanych z miłą chęcią podeślę:ok pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 15 Maja 2014 tak do 110 km/h ( czyli lekko ponad 3k obr/min )ja 3000rpm mam przy 150km/h.Prz 100ce rowne 2000rpm. Tiptronic - - - - - aktualizacja - - - - - Ja sobie trzasnąłem nieoryginalne wygłuszenie grodzi. He w klekocie dużo to daje.Foto w moim temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/135870-Czarny-Rufus Przejrzalem caly i nie znalazlem nic oprocz info ze bedziesz chcial wygluszyc i nagrzewnice zalozyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #26 Napisano 16 Maja 2014 Przejrzalem caly i nie znalazlem nic oprocz info ze bedziesz chcial wygluszyc i nagrzewnice zalozyc. w pierwszym poście jest foto silnika na którym widać wygłuszenie:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #27 Napisano 16 Maja 2014 Witam Gdyby u mnie bylo 2000 obr/min przy 110 to tez bym pewnie słyszał tylko szum powietrza Rufus110hp podrzuć na PW te fotki, z chęcia obejrzę. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #28 Napisano 17 Maja 2014 daj maila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #29 Napisano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Ja to montowałem w swoim 1.8 20V. Obie strony na kielichy i jedna na gródź. Dzisiaj zamontowalem. Zeszlo jakies 2h. Niestety sprzedawca podeslal mi wersje lekko uszodzona i nie wiem do czego przyczepic 2 kawalki:To jest oderwana czesc od wytlumienia prawego kielicha, ale za cholere nie wiem jak to przyczepic do auta, gdyz na wysokosci montazu jest akurat dziura w nadkolu, a w wolne otwory w wytlumieniu nic nie pasuje. Chyba ze zle nia manewruje A to juz calkowity zonk dla mnie: Ori kpl wyglada tak: Co do efektow, to w dolnym zakresie nie czuje roznicy, moze nawet gorzej, natomiast w gornym zakresie od 3tys rpm jest lepiej. Koszt 70zl z wysylka. - - - - - aktualizacja - - - - - Mocuje się je takimi spinkami Przy filtrze powietrza i na grodzi ciezko sie sciaga uchwyt przewodow paliwowych. Przy filtrze zszedl, na grodzi niestety nie i musialem lekko naciac mate. Przy zbiorniczku wyrownawczym do odkrecenia bylo 5 srubek -dwie od ochwytu na zaworki, jeden od masy, i dwa od szybko zlaczek - wlasnie z nimi mialem najwiecej gimnastyki by ich nie uszkodzic. Bez dodatkowych spinek mata na grodzi ladnie przylega, natomiast na kielichach na gorze potraktuje je tesma dwustronna. Edytowane 1 Czerwca 2014 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #30 Napisano 2 Czerwca 2014 Witam A to juz calkowity zonk dla mnie: To sie montuje w miejscu gdzie mocowana jest maglownica ... nie da sie chyba tego zrobic bez wyjmowania silnika i skrzyni pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #31 Napisano 4 Czerwca 2014 To sie montuje w miejscu gdzie mocowana jest maglownica ... nie da sie chyba tego zrobic bez wyjmowania silnika i skrzyniNo to ladnie gosciu sie nagimnastykowal zeby to wyszarpac, chyba ze juz silnik mial poza autem. Co do efektow montazu, to jednak zmieniam zdanie i jest ciszej niz bez wygluszenia. Jednak cos to daje. Podczas toczenia sie i do 2tys rpm roznicy nie widze, ale powyzej tych rpm juz tak. Mam tez wrazenie jakby delikatnie zmniejszyly sie wibracje silnika w czasie jazdy, bo na jalowym bez zmian. Lepiej bede mogl ocenic jak pojade w jakas dluzsza trase, a tak na razie to krotkie odcinki po miescie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #32 Napisano 21 Czerwca 2014 Parę tras już za mną. W mieście różnica jest słabo zauważalna, natomiast w trasie różnica jest naprawdę duża. Silnika prawie nie słychać, a podczas wyprzedzania jest dużo lepiej wytłumiony - teraz bardziej słyszalny jest pęd powietrza. Podsumowując, jestem zadowolony z założenia fabrycznego wytłumienia grodzi silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach