Skocz do zawartości
zegarek

[3B TDI] Wygłuszanie komory silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Też tyle dałem za komplet tych wygłuszeń i mam mieszane uczucia co do stosunku cena/efekt.

 

Ale alternatywy nie ma jeżeli chcesz zachować wygląd OEM pod maską ( ja chciałem i stąd decyzja o zakupie).

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik benzynowy na trasie jest prawie nie slyszalny (oprocz wyprzedzania, ale dzwiek jest przyjemny ;) ), a najwiekszy szum dochodzi z tylu pojazdu i drzwi - uszczelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zgadzam się - tak do 110 km/h ( czyli lekko ponad 3k obr/min ) jest cicho.

Jednak im szybciej i wieksze obroty silnika to komfort podrózy spada.

 

Tył mam już zrobiony więc zostaje tylko wydech i z tym będę wałczył.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja sobie trzasnąłem nieoryginalne wygłuszenie grodzi. He w klekocie dużo to daje.

Foto w moim temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/135870-Czarny-Rufus

Mam więcej zdjęć na temat wygłuszenia, dla zainteresowanych z miłą chęcią podeślę:ok

pozdrawiam Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak do 110 km/h ( czyli lekko ponad 3k obr/min )
ja 3000rpm mam przy 150km/h.

Prz 100ce rowne 2000rpm. Tiptronic ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja sobie trzasnąłem nieoryginalne wygłuszenie grodzi. He w klekocie dużo to daje.

Foto w moim temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/135870-Czarny-Rufus

Przejrzalem caly i nie znalazlem nic oprocz info ze bedziesz chcial wygluszyc i nagrzewnice zalozyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przejrzalem caly i nie znalazlem nic oprocz info ze bedziesz chcial wygluszyc i nagrzewnice zalozyc.

w pierwszym poście jest foto silnika na którym widać wygłuszenie:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Gdyby u mnie bylo 2000 obr/min przy 110 to tez bym pewnie słyszał tylko szum powietrza ;-)

 

Rufus110hp podrzuć na PW te fotki, z chęcia obejrzę.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja to montowałem w swoim 1.8 20V.

Obie strony na kielichy i jedna na gródź.

Dzisiaj zamontowalem. Zeszlo jakies 2h. Niestety sprzedawca podeslal mi wersje lekko uszodzona i nie wiem do czego przyczepic 2 kawalki:

To jest oderwana czesc od wytlumienia prawego kielicha, ale za cholere nie wiem jak to przyczepic do auta, gdyz na wysokosci montazu jest akurat dziura w nadkolu, a w wolne otwory w wytlumieniu nic nie pasuje. Chyba ze zle nia manewruje ;)

20ed2ef655631ec4m.jpg

 

 

 

A to juz calkowity zonk dla mnie:

dc8cf0c89356e56bm.jpg

 

Ori kpl wyglada tak:

86b94a43ee885548m.jpg

 

 

 

 

Co do efektow, to w dolnym zakresie nie czuje roznicy, moze nawet gorzej, natomiast w gornym zakresie od 3tys rpm jest lepiej. Koszt 70zl z wysylka.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mocuje się je takimi spinkami

Przy filtrze powietrza i na grodzi ciezko sie sciaga uchwyt przewodow paliwowych. Przy filtrze zszedl, na grodzi niestety nie i musialem lekko naciac mate. Przy zbiorniczku wyrownawczym do odkrecenia bylo 5 srubek -dwie od ochwytu na zaworki, jeden od masy, i dwa od szybko zlaczek - wlasnie z nimi mialem najwiecej gimnastyki by ich nie uszkodzic. Bez dodatkowych spinek mata na grodzi ladnie przylega, natomiast na kielichach na gorze potraktuje je tesma dwustronna.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A to juz calkowity zonk dla mnie:

 

To sie montuje w miejscu gdzie mocowana jest maglownica ... nie da sie chyba tego zrobic bez wyjmowania silnika i skrzyni :P

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To sie montuje w miejscu gdzie mocowana jest maglownica ... nie da sie chyba tego zrobic bez wyjmowania silnika i skrzyni
No to ladnie gosciu sie nagimnastykowal zeby to wyszarpac, chyba ze juz silnik mial poza autem.

 

Co do efektow montazu, to jednak zmieniam zdanie i jest ciszej niz bez wygluszenia. Jednak cos to daje. Podczas toczenia sie i do 2tys rpm roznicy nie widze, ale powyzej tych rpm juz tak. Mam tez wrazenie jakby delikatnie zmniejszyly sie wibracje silnika w czasie jazdy, bo na jalowym bez zmian.

 

Lepiej bede mogl ocenic jak pojade w jakas dluzsza trase, a tak na razie to krotkie odcinki po miescie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę tras już za mną.

W mieście różnica jest słabo zauważalna, natomiast w trasie różnica jest naprawdę duża. Silnika prawie nie słychać, a podczas wyprzedzania jest dużo lepiej wytłumiony - teraz bardziej słyszalny jest pęd powietrza.

Podsumowując, jestem zadowolony z założenia fabrycznego wytłumienia grodzi silnika ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności