NODDI11 Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2009 Witam! Zamierzam zagazować passata 1,8 ADR w celu zbadania gruntu pojechałem do swojego gazownika który powiedział że owszem można tylko: Ad1. Tylko sekwencja Ad2. Reduktor dwustopniowy (o co chodzi?) podobno coś z ciśnieniem gazu przy tym silniku, że 20 zaworów itd itp. jako że znawcą nie jestem więc nie dyskutowałem. Ad3. Koszt 3300 firma Landirenzo z reduktorem dwustopniowym Ad4. Koszt 2600 firma Landirenzo z reduktorem tradycyjnym (jednostopniowym) ale co do tego reduktora to gaziarz nie daje gwarancji że ten reduktor podoła. Co wy na to, jakie macie opinie na powyższe reduktory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2009 Przeczytaj pierwszy post w dziale lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2009 (edytowane) niech ci zrobi na jednostopniowym w twoim silniku da skopo rade ja mam na dwustopniowym no ale resztę sobie sam dopowiedz oczywiście niech ci to zrobi na gratach landirenzo omegas wtyski medy średnie a i jeszcze jedno powiedz mu co by ci baniak założył wielozaworem do tyłu powinien załapać o co chodzi Edytowane 31 Stycznia 2009 przez lysy777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NODDI11 Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2009 Przeczytaj pierwszy post w dziale lpg. Ale o sso chodzi? Czy czegoś zapomniałem? Napisz konkretnie czego ode mnie oczekujesz, bo chyba nie sugerujesz że nie czytam forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #5 Napisano 21 Lutego 2009 Spokojnie mozna zakladac na jednostostopniowym to nie turbo wiec da sobie rade w zupelnosci i tak jak juz pisal lysy777 niech da MED-y i bedzie chulac jak oczekujesz (przyjmujac ze wyregulowane zostanie odpowiednio) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NODDI11 Zgłoś #6 Napisano 24 Marca 2009 No i już zagazowany Wszystko tak jak pisałem wcześniej czyli sekwencja Landirenzo omegas, wtryski medy średnie, reduktor jednostopniowy (niestety). Teraz już wiem że na jednostopniowym można spoko pojeździć no ale o jeździe "sportowej" możemy zapomnieć, jak "palić gumy" to tylko na benzynie bo reduktor jednostopniowy jest zbyt mało wydajny i po przekroczeniu 5000 obrotów przełancza na benzynę i dodatkowo załancza się alarm wystąpienia błędu na gazie. Reasumując reduktor jednostopniowy na spokojną jazdę jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #7 Napisano 24 Marca 2009 (edytowane) niech ci zmniejszy programowo przełączanie w zakładce poziom gazu jest taka możliwość jak ma rozszerzoną wersje programu w zakładce poziom gazu są czasy wtrysku i ustawia się przy jakim ciśnieniu i czasie wtrysku ma się przełączać i będzie GIT i da rade na jedno stopniowym przy tych kucykach jakie masz stwierdzam że druciarz nie skorygował ci tego Edytowane 24 Marca 2009 przez lysy777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NODDI11 Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2009 niech ci zmniejszy programowo przełączanie Będę u niego w sobotę to każę mu to pozmieniać i wtedy zobaczymy jak będzie. Narazie cieszę się niskim spalaniem, przy jeździe w 80% w mieście wyszło 10 litrów gazu na setkę. Ciekawe ile przy tym poszło benzyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyvw Zgłoś #9 Napisano 5 Kwietnia 2009 Maly reduktor jest do 110KW/150PS, a wiec spokojnie objedzie Twoje 125PS!! A z tym przelaczaniem na PB to jakis babol instalatora... typu za niskie cisnienie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach