Skocz do zawartości
NODDI11

Reduktor dwustopniowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zamierzam zagazować passata 1,8 ADR w celu zbadania gruntu pojechałem do swojego gazownika który powiedział że owszem można tylko:

Ad1. Tylko sekwencja

Ad2. Reduktor dwustopniowy (o co chodzi?) podobno coś z ciśnieniem gazu przy tym silniku, że 20 zaworów itd itp. jako że znawcą nie jestem więc nie dyskutowałem.

Ad3. Koszt 3300 firma Landirenzo z reduktorem dwustopniowym

Ad4. Koszt 2600 firma Landirenzo z reduktorem tradycyjnym (jednostopniowym) ale co do tego reduktora to gaziarz nie daje gwarancji że ten reduktor podoła.

Co wy na to, jakie macie opinie na powyższe reduktory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj pierwszy post w dziale lpg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech ci zrobi na jednostopniowym w twoim silniku da skopo rade ja mam na dwustopniowym no ale resztę sobie sam dopowiedz oczywiście niech ci to zrobi na gratach landirenzo omegas wtyski medy średnie :) a i jeszcze jedno powiedz mu co by ci baniak założył wielozaworem do tyłu powinien załapać o co chodzi

Edytowane przez lysy777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeczytaj pierwszy post w dziale lpg.

 

Ale o sso chodzi? Czy czegoś zapomniałem? Napisz konkretnie czego ode mnie oczekujesz, bo chyba nie sugerujesz że nie czytam forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie mozna zakladac na jednostostopniowym to nie turbo wiec da sobie rade w zupelnosci i tak jak juz pisal lysy777 niech da MED-y i bedzie chulac jak oczekujesz (przyjmujac ze wyregulowane zostanie odpowiednio)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i już zagazowany :)

Wszystko tak jak pisałem wcześniej czyli sekwencja Landirenzo omegas, wtryski medy średnie, reduktor jednostopniowy (niestety).

Teraz już wiem że na jednostopniowym można spoko pojeździć no ale o jeździe "sportowej" możemy zapomnieć, jak "palić gumy" to tylko na benzynie bo reduktor jednostopniowy jest zbyt mało wydajny i po przekroczeniu 5000 obrotów przełancza na benzynę i dodatkowo załancza się alarm wystąpienia błędu na gazie.

Reasumując reduktor jednostopniowy na spokojną jazdę jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech ci zmniejszy programowo przełączanie w zakładce poziom gazu jest taka możliwość jak ma rozszerzoną wersje programu w zakładce poziom gazu są czasy wtrysku i ustawia się przy jakim ciśnieniu i czasie wtrysku ma się przełączać :) i będzie GIT i da rade na jedno stopniowym przy tych kucykach jakie masz stwierdzam że druciarz nie skorygował ci tego

Edytowane przez lysy777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niech ci zmniejszy programowo przełączanie

Będę u niego w sobotę to każę mu to pozmieniać i wtedy zobaczymy jak będzie.

Narazie cieszę się niskim spalaniem, przy jeździe w 80% w mieście wyszło 10 litrów gazu na setkę. Ciekawe ile przy tym poszło benzyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maly reduktor jest do 110KW/150PS, a wiec spokojnie objedzie Twoje 125PS!! A z tym przelaczaniem na PB to jakis babol instalatora... typu za niskie cisnienie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności