Skocz do zawartości
makas1982

Moduł sterowania pompowtryskami?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie gdzie znajduje sie modul strowania pompowtryskami?Mechanik powiedzial ze to albo pompowtrysk albo modul nawrt nie wiem gdzie on sie znajduje?Przyczyny sa takie na obr 1800-2000 mam takie szarpniecia czasami mi przechodzi w tryb awaryjny nie wiem co to jest...Prosze o pomoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie gdzie znajduje sie modul strowania pompowtryskami?Mechanik powiedzial ze to albo pompowtrysk albo modul nawrt nie wiem gdzie on sie znajduje?Przyczyny sa takie na obr 1800-2000 mam takie szarpniecia czasami mi przechodzi w tryb awaryjny nie wiem co to jest...Prosze o pomoc..

 

Moduł sterowania pompowtryskami to ECU, czyli sterownik silnika, ale to raczej nie jego wina. Zanim weźmiesz się za wymianę pompowtrysków to troche poczytaj, zrób porządną diagnostykę a w pierwszej kolejności zmień mechanika zanim wpakuje Cię w koszty. Poczytaj o niekontaktujących stykach na kostkach pompowtrysków. Przyczyn wpadania w tryb awaryjny może być wiele ale bez diagnostyki komputerowej się poprostu nie obejdzie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moduł sterowania pompowtryskami to ECU, czyli sterownik silnika, ale to raczej nie jego wina. Zanim weźmiesz się za wymianę pompowtrysków to troche poczytaj, zrób porządną diagnostykę a w pierwszej kolejności zmień mechanika zanim wpakuje Cię w koszty. Poczytaj o niekontaktujących stykach na kostkach pompowtrysków. Przyczyn wpadania w tryb awaryjny może być wiele ale bez diagnostyki komputerowej się poprostu nie obejdzie.

 

Pozdrawiam

Najlepsze jest to ze on podpinal sie pod kompa i wlasnie tak mi powiedzial dziwi mnie to ze nie powiedzial mi konkretnie co jest? chyba powinno wykryc konkretnie co jest?mozliwe sa takie objawy przycinajacym sie turbo?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest mozliwe, tylko mechanik musi miec wiedze co i jak zdiagnozowac, a nie ograniczac sie do podpiecia "kasownika bledow" i rzucac teoriami, a potem wymieniac pol auta do skutku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności