makas1982 Zgłoś #1 Napisano 28 Stycznia 2009 Mam takie pytanie gdzie znajduje sie modul strowania pompowtryskami?Mechanik powiedzial ze to albo pompowtrysk albo modul nawrt nie wiem gdzie on sie znajduje?Przyczyny sa takie na obr 1800-2000 mam takie szarpniecia czasami mi przechodzi w tryb awaryjny nie wiem co to jest...Prosze o pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 28 Stycznia 2009 Mam takie pytanie gdzie znajduje sie modul strowania pompowtryskami?Mechanik powiedzial ze to albo pompowtrysk albo modul nawrt nie wiem gdzie on sie znajduje?Przyczyny sa takie na obr 1800-2000 mam takie szarpniecia czasami mi przechodzi w tryb awaryjny nie wiem co to jest...Prosze o pomoc.. Moduł sterowania pompowtryskami to ECU, czyli sterownik silnika, ale to raczej nie jego wina. Zanim weźmiesz się za wymianę pompowtrysków to troche poczytaj, zrób porządną diagnostykę a w pierwszej kolejności zmień mechanika zanim wpakuje Cię w koszty. Poczytaj o niekontaktujących stykach na kostkach pompowtrysków. Przyczyn wpadania w tryb awaryjny może być wiele ale bez diagnostyki komputerowej się poprostu nie obejdzie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makas1982 Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2009 Moduł sterowania pompowtryskami to ECU, czyli sterownik silnika, ale to raczej nie jego wina. Zanim weźmiesz się za wymianę pompowtrysków to troche poczytaj, zrób porządną diagnostykę a w pierwszej kolejności zmień mechanika zanim wpakuje Cię w koszty. Poczytaj o niekontaktujących stykach na kostkach pompowtrysków. Przyczyn wpadania w tryb awaryjny może być wiele ale bez diagnostyki komputerowej się poprostu nie obejdzie. Pozdrawiam Najlepsze jest to ze on podpinal sie pod kompa i wlasnie tak mi powiedzial dziwi mnie to ze nie powiedzial mi konkretnie co jest? chyba powinno wykryc konkretnie co jest?mozliwe sa takie objawy przycinajacym sie turbo????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2009 wszystko jest mozliwe, tylko mechanik musi miec wiedze co i jak zdiagnozowac, a nie ograniczac sie do podpiecia "kasownika bledow" i rzucac teoriami, a potem wymieniac pol auta do skutku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach