Gość kam_leon Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2009 Witam. Koledzy chciałbym zwiększyć moc silnika mojego paska b3 1.8 90km RP. Co zrobić, pomóżcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #2 Napisano 24 Stycznia 2009 Co zrobić, Przeswapować na wielopunkt, albo na 2,0 (8 lub 16v), lub na VR6, ale koszta spore. Najprościej sprzedać swój i kupić mocniejszy samochód. Stożki, srożki, przelotowe wydechy, to zabawa nie warta świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olko25 Zgłoś #3 Napisano 3 Lutego 2009 No też moge tak powiedzieć , bo zaczniesz grzebać przy silniku , wydasz kupę kasy a efekty będą słabe. Wiesz ja miałem taki sam silnik i jeździłem niem pięć latem , bardzo mi się podobał . Kup lepiej 16V albo G60 , choć z tym drugim to te kompresory ślimakowe dawały popalić , ale kopa to miało niezłego . Pozdrawiam , i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R0LL0 Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2011 Silnik 1.8 ABS. Jak wygląda sprawa ze strojeniem kompa? da sie coś poryć i dołożyć elektroniką troche mocy? Da sie jakoś przeprogramować dawke i wtrysk - jakie będą tego efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2011 Rollo nic sie nie da zrobic no ew jakis dolot wydech na przelot ... +/- 5KM ?? najtaniej zrobic swapa na cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 29 Lipca 2011 lub - dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania - rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy - przyspieszenie zaplonu o 2-5st . w stosunku do serii - kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami - porting glowicy+polerowanie komory spalania - spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze - mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa - opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach - nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm - wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #7 Napisano 10 Sierpnia 2011 - dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania- rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy - przyspieszenie zaplonu o 2-5st . w stosunku do serii - kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami - porting glowicy+polerowanie komory spalania - spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze - mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa - opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach - nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm - wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna pytanie czy warto się w coś takiego bawić? SWAP nie wyjdzie taniej/lub tak samo w tym momencie z pewnym podniesieniem mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 14 Sierpnia 2011 Ja wiem że taniej wyjdzie ale jak ktoś chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #9 Napisano 16 Sierpnia 2011 ale jak ktoś chce I nie ma co z pięniędzmi robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach