Skocz do zawartości
Gość kam_leon

zwiększenie mocy silnika b3 1.8 90km RP

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kam_leon

Witam.

Koledzy chciałbym zwiększyć moc silnika mojego paska b3 1.8 90km RP.

Co zrobić, pomóżcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co zrobić,

Przeswapować na wielopunkt, albo na 2,0 (8 lub 16v), lub na VR6, ale koszta spore.

Najprościej sprzedać swój i kupić mocniejszy samochód. Stożki, srożki, przelotowe wydechy, to zabawa nie warta świeczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też moge tak powiedzieć , bo zaczniesz grzebać przy silniku , wydasz kupę kasy a efekty będą słabe. Wiesz ja miałem taki sam silnik i jeździłem niem pięć latem , bardzo mi się podobał :ok: . Kup lepiej 16V albo G60 , choć z tym drugim to te kompresory ślimakowe dawały popalić , ale kopa to miało niezłego :]. Pozdrawiam , i powodzenia :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.8 ABS. Jak wygląda sprawa ze strojeniem kompa? da sie coś poryć i dołożyć elektroniką troche mocy? Da sie jakoś przeprogramować dawke i wtrysk - jakie będą tego efekty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rollo nic sie nie da zrobic no ew jakis dolot wydech na przelot ... +/- 5KM ??:D najtaniej zrobic swapa na cos innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lub

 

- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania

- rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy

- przyspieszenie zaplonu o 2-5st . w stosunku do serii

- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami

- porting glowicy+polerowanie komory spalania

- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze

- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa

- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach

- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm

- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania

- rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy

- przyspieszenie zaplonu o 2-5st . w stosunku do serii

- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami

- porting glowicy+polerowanie komory spalania

- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze

- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa

- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach

- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm

- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna

 

pytanie czy warto się w coś takiego bawić? SWAP nie wyjdzie taniej/lub tak samo w tym momencie z pewnym podniesieniem mocy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności