piter2005 Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2009 Od około tygodnia podczas hamowania, a właściwie w końcowej jego fazie, słyszę wyraźne tarcie. Tarcie jest słyszalne z prawej strony, ale do końca nie jestem pewien czy to przód czy tył? Podejrzewam, że to klocki dokończyły swego żywota, ale z drugiej strony jak zmieniałem opony na zimowe miesiąc temu to klocki wydawały się być jeszcze ok. Poza tym jeśli to klocki to dlaczego nie daje mi znać o tym żadna kontrolka? Pasek ma 140tkm, jak myślicie, mogę w ciemno kupić kompl. klocków i jechać do mechanika czy lepiej najpierw niech mechanik to obejrzy? czy przy takim przebiegu może się okazać, że trzeba wymienić również tarcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2009 w tylnych klockach nie masz czujników,w przednich masz ale jak ktoś ich nie założył lub nie podpiął to może też ich nie być,tarcze zależnie od zużycia,na odległość się nie oceni,tylne się kończą przy ok takim przebiegu co masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2009 Proponuję ściągnąć koło i sprawdzic dokładnie ile zostało ci z tych klocków oraz jaka jest grubość tarcz. Być może już ich żywot dobiega końca ale pamiętaj, że zawsze najlepiej wymienić komplet klocki+tarcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2009 Jakie klocki i jakie tarcze polecacie? czy te z allegro są godne zaufania czy raczej szukać w IC lub ASO? I może mi ktoś poda jakie wydatki mnie czekają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2009 Jakie klocki i jakie tarcze polecacie Jest już o tym wątek na forum. Wystarczy poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2009 tutaj wszystko znajdziesz http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1113 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2009 Proponuję ściągnąć koło i sprawdzic dokładnie ile zostało ci z tych klocków oraz jaka jest grubość tarcz. Być może już ich żywot dobiega końca ale pamiętaj, że zawsze najlepiej wymienić komplet klocki+tarcze klocki to mniej więcej ogarnę, ale jaka powinna byc grubość tarcz poniżej której kwlifikują sie do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2009 Nowa ma 25 mm a wymiana przy 23 mm mowa o przodzie. Tył odpowiednio 10mm i 8 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2009 Nie może być mniejsza niż 23mm mierząc szerokość tarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2009 jak masz duży rant na tarczy to też może ocierać,po rancie można stwierdzić również czy należy wymienić tarczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #11 Napisano 18 Stycznia 2009 dzięki za info, rano sprawdzę i zobaczę co dalej w temacie ... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2009 już po wszystkim... okazało się, że to klocek z tyłu, którego już prawie nie było, tarcze wg mechanika są jeszcze ok cała "przyjemność" 170zł; klocki tył ferodo 120zł w IC, wymiana 50zł dziękuję wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach