motomouse Zgłoś #1721 Napisano 6 Listopada 2010 Ale Hulkenberg..........no słowa uznania. Tu słowa wszelkich znawców F1 byłyby co najmniej śmieszne że 80% bolid reszta umiejętności? To, że Hulkenberg zdobył dziś PP, to tylko i wyłącznie zasługa idealnie trafionego ciśnienia w oponach. To mu dało olbrzymią przewagę w przyczepności mechanicznej, a taka była potrzebna na mokrym torze. Dodatkowo - Williams ma jeden z największych docisków aerodynamicznych, a zostali ustawieni na mokro, więc poziom docisku mieli większy niż ktokolwiek. Tak więc - jego miejsce jest zasługą opon i pakietu aero - ale tylko i wyłącznie w powiązaniu z idealnie dopasowanymi warunkami meteo. I to jest to 80%. Jego 20% to to, że pewnie udało mu się przejechać idealne okrążenie, bez żadnego wyjazdu poza linię wyścigową - w takich warunkach każdy wyjazd poza linię wyścigową to duża strata czasowa. Jutro spadnie szybko pod koniec 10 i tak już zostanie. Wyścig będzie suchy więc jego pakiet szybko zje opony, zjedzie dużo szybciej na pit i będzie się wlókł za maruderami ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #1722 Napisano 6 Listopada 2010 (edytowane) Hm, może się Jacku mylę, może to jedynie tylko moje "gdybanie". Ale czy przypadkiem wyjątkowy wynik Hulkenberga (faktycznie świetnie pojechał i jest całkiem niezłym kierowcą) to nie wynik tego, żeWilliams zagrał vabank i przygotował samochód według specyfikacji bardziej na pogodę bezdeszczową (prognozy zapowiadały koniec deszczu jeszcze przed końcem kwalifikacji)? I do tego pytanie ile miał na pokładzie paliwka? To mogłoby tłumaczyć tak świetny wynik zawodnika, który jest bardzo dobrym kierowcą, ale nie tak wyjątkowym, żeby w dość trudnych warunkach być, aż o tyle lepszym od najlepszych! Zresztą, może się mylę, ale jutro zobaczymy czy kierowca, [który do tej pory w swojej karierze startował z miejsc 8 - 17 (poza jednym 5 polem w GP Malezji) i zajął miejsca w wyścigach: 6 (1); 7 (1); 10 (4); 13 (2); 14 (2); 15 (1); 16 (1); 17 (1) i nie ukończył wyścigu ( 4 razy)], aby napewno jest tak dobry jak jego dzisiejszy wynik:hmm Edytowane 6 Listopada 2010 przez Grześko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #1723 Napisano 6 Listopada 2010 przygotował samochód według specyfikacji bardziej na pogodę bezdeszczową Na sucho to jechało RBR, RF1 i Ferrari - z czołówki ( pomijając Williamsa ) to Hamilton jest ustawiony najbardziej na "mokro". Tezę o przypadkowości miejsca Hulkenberga potwierdza fakt, że wcale nie chciał wyjeżdżać na slikach, a zrobił to tylko i wyłącznie dlatego, że Barichello założył takie do swojego bolidu. Ślepy traf z ciśnieniami i taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #1724 Napisano 6 Listopada 2010 jak by nie bylo jest pierwszy i koniec czy to fart czy nie jest pierwszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1725 Napisano 6 Listopada 2010 To, że Hulkenberg zdobył dziś PP, to tylko i wyłącznie zasługa idealnie trafionego ciśnienia w oponach normalnie jesteś moim guru od dziś będziesz dla mnie mistrzem o wielki omnibusie :D:D usłyszałem kiedyś taki tekst że: w Twoim przypadku nawet nagranie wideo nie będzie dowodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #1726 Napisano 6 Listopada 2010 ))::jupi:lol3:haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1727 Napisano 6 Listopada 2010 Tezę o przypadkowości miejsca Hulkenberga potwierdza fakt, że wcale nie chciał wyjeżdżać na slikach, a zrobił to tylko i wyłącznie dlatego, że Barichello założył takie do swojego bolidu.Marcinku że tak głupio spytam a skąd ty to wiesz? Bo tak czytam stronę F1 i nic na ten temat nie piszą.Hulkenberg deklasuje rywali na mokrym Interlagos!Na Q3 żadna prognoza pogody nie zapowiadała już deszczu. Wszyscy kierowcy ostatnią 10 minutową część czasówki rozpoczęli na oponach przejściowych, na drugi przejazd wybierając slicki, które na przesychającym torze okazały się sporo szybsze. W takich warunkach najszybszy okazał się młodziutki Nico Hulkenberg, który na slickach i przesychającej nawierzchni Interlagos okazał się zdecydowanie najszybszym zawodnikiem. Dość powiedzieć, że młody Niemiec zakończył Q3 z przeszło 1 sekundą przewagi nad Sebastianem Vettelem. Po wczorajszych treningach Hulkenberg obawiał się o możliwość przejścia do Q3, a wygląda na to, że świetna forma na mokrym Interlagos i pierwsze w karierze pole position w F1 pozwolą zapewnić mu pewną przyszłość w Formule 1. Z drugiej linii do jutrzejszego wyścigu, który z kolei według prognoz pogody ma się odbyć na suchym torze, wystartują Mark Webber oraz Lewis Hamilton. Prowadzący w mistrzostwach świata kierowców Fernando Alonso w dzisiejszych kwalifikacjach wywalczył dopiero piąty czas, wyprzedzając Rubensa Barrichello. Robert Kubica po założeniu slicków popełnił błąd w trzecim sektorze toru i ostatecznie czasówkę zakończył na 7 pozycji, przed Michaelem Schumacherem i Felipe Massą. Czołową dziesiątkę zamykał Witalij Pietrow. Jenson Button i Nico Rosberg, którzy zazwyczaj zawsze mieli pewne miejsce w czołowej dziesiątce, dzisiaj musieli pogodzić się z zakończeniem rywalizacji w Q2. Być może masz lepszą stronę albo swoich informatorów. Albo to twoja droga dedukcji. No ale skoro masz takie wieści to chyba skoro jesteś takim znawcą F1 to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #1728 Napisano 6 Listopada 2010 (edytowane) normalnie jesteś moim guru A jak inaczej wytłumaczysz przewagę sekundy nad RBR na slikach, podczas gdy wcześniej pałętał się w okolicach drugiej dziesiątki ? Sam Williams jest mocno zdumiony tym co wyszło ... Masz lepsze wytłumaczenie ? Napisz, chętnie poczytam. I tak przy okazji - sprawdź co znaczy słowo omnibus, bo najwyraźniej masz kłopot z dobieraniem słów. Bo tak czytam stronę F1 i nic na ten temat nie piszą. Czytaj coś więcej : http://www.autosport.com/news/report.php/id/87990 - trzy ostatnie akapity. Edytowane 6 Listopada 2010 przez motomouse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #1729 Napisano 6 Listopada 2010 poprostu pojechal odwaznie i udalo mu sie czysto przejechac okrazenie bez poslizgu co niestety reszcie sie pewnie nie udalo lub nie mieli takiej odwagi by przycisnac w kilku miejscach co koledze sie udalo i stad to PP pasuje odpowiedz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #1730 Napisano 6 Listopada 2010 lub nie mieli takiej odwagi by przycisnac w kilku miejscach Żartujesz prawda ? Ponad sekunda przewagi na torze, gdzie się robi okrążenie w 1.13, to nie jest wynik "odważnego przyciśnięcia" - takim czymś można zarobić 0,1-0,2 sek. Ale nie 5 x więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1731 Napisano 6 Listopada 2010 I tak przy okazji - sprawdź co znaczy słowo omnibus, bo najwyraźniej masz kłopot z dobieraniem słów ręce nogi i cycki opadają człowieku no ale niech Ci będzie z wikipedi: Omnibus - człowiek wszystkowiedzący, specjalista z każdej dziedziny wiedzy (również ironicznie) no wypisz wymaluj normalnie cały Ty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1732 Napisano 6 Listopada 2010 Czytaj coś więcej : http://www.autosport.com/news/report.php/id/87990 - trzy ostatnie akapity.Wybacz Marcinie jak by było po rosyjsku przeczytałbym. Niestety w moich czasach język angielski był językiem wroga klasowego. Jedyny język tolerowany i wykładany w szkołach, którego podstawy dane mi było poznać to wcześniej wspomniany rosyjski. Niestety. Tak że rozczaruję cię Marcinie takich stron nie czytam. A wręcz preferuję strony Polskie bo w tym języku jestem dobry. Jak byś był tak dobry i pokazał mi ten sam tekst w języku ojczystym przyznam ci rację, bo tłumacz Google jest bez sensu Head ujawniła również, że Hulkenberg miał początkowo wątpliwości dotyczące zmiany do gładkich opon w Q3, ale był przekonany weteran po jego kolega z zespołu Rubens Barrichello się na tę usługę. "Rubens zmianie wyschnięciu pierwszej, Rubensa jest bardzo doświadczony w doborze opon," Head wyjaśnił. "Nico, że to nie było wystarczająco dobre dla jego rasy, ale wysycha inżynier Tom McCulloch powiedział mu, Rubens się dzieje na wysycha, Nico i następnie umieścić młotem i naprawdę nie praca. To jest fantastyczne." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #1733 Napisano 6 Listopada 2010 no wypisz wymaluj normalnie cały Ty OK. To pokaż mi jeszcze te wszystkie dziedziny wiedzy, a się zamknę A jak nie znajdziesz dowodów, to do budy i tam ujadać Tak że rozczaruję cię Marcinie takich stron nie czytam. Ale to jakby nie mój problem http://www.formula1.pl/F1_news-10254-Head_To_wspanialy_wynik_dla_zespolu.html - szukać też Ci się nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1734 Napisano 6 Listopada 2010 Ale to jakby nie mój problemChciałem zauważyć że też nie mójszukać też Ci się nie chceJak szukałem tej informacji poza podaną przez ciebie stroną nie było. No chyba że ja nie umiem szukać. Ale dziękuję ci że pokazałeś mi ją w normalnym języku zrozumiałym przez większość polaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1735 Napisano 6 Listopada 2010 OK. To pokaż mi jeszcze te wszystkie dziedziny wiedzy, a się zamknę A jak nie znajdziesz dowodów, to do budy i tam ujadać taki tekst to się po gębie dostaje pacanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1736 Napisano 6 Listopada 2010 Skoro jesteśmy przy tej informacji to oświeć mnie i moją niewiedzę motomyszko skoro Hulkenberg wygrał bo miał takie a nie inne ustawienia bolidu, to czemu doświadczony Barricello tak słabo wypadł? ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:09 ---------- A jak nie znajdziesz dowodów, to do budy i tam ujadać Troszkę przesadziłeś.taki tekst to się po gębie dostaje pacanieWojtek bądź mądrzejszy, bo też widzę że nerw ci puszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1737 Napisano 6 Listopada 2010 Wojtek bądź mądrzejszy, bo też widzę że nerw ci puszcza. nie będzie mnie obrażał pacan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #1738 Napisano 6 Listopada 2010 koledzy dajcie spokuj to ma byc dyskusja a kolega poprostu wie lepiej i tyle moja wiedza na temt f1 jest jak jest ale widze czarno na bialym ze Hulkenberg byl dzis lepszy czy cisnienie w oponach czy lepsze wentle czy co tam ...... chcesz moto myszo ON BYL LEPSZY !!!!!!!!!!!!!!!!!! a czy jutro mu sie uda tego nie wiemy ale dla tego bys ogonek schowal i troszke wyluzowal bardzo bym chcial by wygral i przycia ci twoja modrosc w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #1739 Napisano 6 Listopada 2010 taki tekst to się po gębie dostaje pacanie Kiedy tylko będziesz chciał motomyszko Ja do Ciebie nie piszę, "Jacusiu", więc daruj sobie te zdrobnienia. Mój nick brzmi zdecydowanie inaczej. skoro Hulkenberg wygrał bo miał takie a nie inne ustawienia bolidu, to czemu doświadczony Barricello tak słabo wypadł? Bo nie trafił z ciśnieniem ? Zresztą - wyjechał na slikach przed Hulkenbergiem, co niestety rzeczywiście okazało się być odrobinę zbyt wcześnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #1740 Napisano 6 Listopada 2010 tyle moja wiedza na temt f1 jest jak jest ale widze czarno na bialym ze Hulkenberg byl dzis lepszy czy cisnienie w oponach czy lepsze wentle czy co tam ...... chcesz moto myszo ON BYL LEPSZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!I to jest meritum sprawy, bo F1 jest oparta na wielkiej niewiadomej podpartej trafnymi bądź mniej trafnymi ustawieniami podpartymi wiedzą techników. Nic wrócę tutaj jutro po GP Brazylii i jak zwykle napiszę swoją opinię. I mam głęboko w nosie czy ktoś miał krzywo ustawione skrzydło czy komuś gil z nosa wyleciał w lewo a nie w prawo dlatego pierdutnął w bandę. Jak dla mnie najważniejsze jest aby Robert wygrywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach