Skocz do zawartości
Gość Malek25

nietypowy problem z licznikiem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Malek25

Witam chciałem się pochwalić swoimi eksperymentami elektronicznymi. Mam passaka z usa wiec tam nie ma oryginalnie montowanych światem przeciwmgłowych tylnych wiec je dorobiłem z tym nie było problemu. Ale po jakimś czasie żonka zaczęła jeździć passkiem na włączonym światle i nawet o tym nie wiedziała. Wiec na przeciw tej potrzebie doszłem do wniosku trzeba zrobić kontrolkę, a ze w liczniku takowa byla oryginalnie chcialem sprawdzić czy świeci. Świeci (podłączylem do niej napiecie okolo 6V zaświeciła wiec odłączylem zadowolony wszystko. Teraz w liczniku chcialem znaleść wyjście do podłączenia, oczywiście nie znalazlem bo jak poźniej doczytałem aktywuje sie ją przez kompa). Tak wie zrobilem oddzielny obwód kupilem pomarańczową diode i sam zrobilem kontrolke w miejscu ogyginalnej. Gdy podłaczylem licznik moje zdziwienie nie mialo końca a złość to juz przemilcze. Kontrolka sie pali i jest wszystko ok. Ale podłaczenie tych 6 V do diody w liczniku to byl nie najleprzy pomysł. Mam Automata wiec jak wlacze silnik pali mi sie kontrolka z taka nuzka żeby nacisnąć hamulec, a razem z nia pali sie jeszcze prawy kierunek, i wykrzyknik w nawiasie jak nacisne hamulec wszystko gaśnie. Bylem dziś na kompie ZERO błedów licznika. v jutro wymontowuje licznik i daje do znajomego elektronika ktory sprawdzi czy mozna to jakoś zrobić.

Wiem że jeśli kupie drugi licznik uzywany to bede potrzebował jakieś kody jak je moge zdobyc czy ktos moze zmieniał licznik w swoim pasku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zegarach nie ma immo.kodowanie i ustawienie km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25
w zegarach nie ma immo.kodowanie i ustawienie km

 

Możesz cos jasniej napisac na prv??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie potrzebujesz kodow PIN.immo nie ma w zegarach w tym modelu.musisz w nowych zegarach zrobic te same kodowanie i stan licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25

Stan licznika to rozumiem a te kodowanie ??? nie ??? Mogę oczywiście kupić na aukcji licznik z auta z usa bo wiem ze są, chociaż osobiście bym wolał ten europejski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kazdy sterownik ma kodowanie ktore okresla jego wspolprace z innymi sterownikami.czyta sie vagiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25

Czyli z tego co rozumiem jak zczytam kody ze starego licznika nie bede mial problemow zeby je wrzucic do tego nowego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności