Maciej_OLS Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2008 Może ma ktoś instrukcje wymiany żarówek kierunkowskazów w lusterkach? (VW TOURAN) Bo za chwile szlak mnie trafi i urwę te cholerne lusterko do reszty :631: . Za chorobe nie mogę rozłożyć obudowy ! Z góry dziękuje i pozdrawiam ! Maciej [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arrow00 Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2008 Witam, powinno pomóc: Pozdrawiam, Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackobson Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2008 A czy ktoś z Was kojarzy może jak zdjąć przednie reflektory z VW BORY rocznik 2000? Nie chodzi o mnie, wujaszek chce klosze wymyć i nie wie jak zdjąć lampki. Osobiście nie widziałem tych lampek, ale mówił mi że trzymają je jakieś śruby od spodu i nie wie jak się do nie dobrać. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #4 Napisano 28 Listopada 2008 (edytowane) Może ma ktoś instrukcje wymiany żarówek kierunkowskazów w lusterkach? (VW TOURAN)Bo za chwile szlak mnie trafi i urwę te cholerne lusterko do reszty :631: . Za chorobe nie mogę rozłożyć obudowy ! Z góry dziękuje i pozdrawiam ! Maciej [email protected] Nie powinny byc spalone masz za swieze auto.W tych kierunkach nie ma zarowek tylko diody a jak wiadomo diody maja baaaaaaaardzo dluga zywotnosc A czy ktoś z Was kojarzy może jak zdjąć przednie reflektory z VW BORY rocznik 2000? Nie chodzi o mnie, wujaszek chce klosze wymyć i nie wie jak zdjąć lampki. Osobiście nie widziałem tych lampek, ale mówił mi że trzymają je jakieś śruby od spodu i nie wie jak się do nie dobrać. Dzięki Musi zdjac zderzak i wtedy je odkreci.Sruby od zderzaka sa pod atrapa i pod kratkami zderzaka Edytowane 29 Listopada 2008 przez kazio scalono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2008 (edytowane) moze i sa diody, ale nie sa chermetyczne i czesto sniedzieja. Edytowane 29 Listopada 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_OLS Zgłoś #6 Napisano 8 Grudnia 2008 No i koleka "76marek" wykrakał ! To nie kierunkowskaz jest uszkodzony - kupiłem nowy i też nie działa. To brak napięcia. I teraz mam problem, za chorobe nie wiem gdzie dalej szukać. Sprawdziłem Vag-Can-em żadnych błędów związanych z tym problemem. Pomożecie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #7 Napisano 8 Grudnia 2008 a czy działa na awaryjnych czy wogóle nie ma napięcia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_OLS Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2008 Na awaryjnych też nie działa. Sprawdzałem przewód zasilający, brak napięcia. Reszta kierunkowskazów działa normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2008 bezpiecznik chyba jest jeden od kierunków , bez podzialu na LED. Musial bys w ELSa poszukac gdzie w slupku w ktorej kostce idzie sterowanie kierunkiem. Ew jak dziala ci po drugiej stronie, to kostki w instalacji powinny byc takie same po obu stronach od kierunków, wtedy ci bedzie latwiej rozpoznac, a jak nie to szukaj napiecia na kostkach ktore znika w rytm kierunku, tylko tam jest chyba sterowanie masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_OLS Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2009 Może ktoś z was ma instrukcje wymiany żarówek w xenonach ..... bo już tydzień jeżdżę bez jednego oczka i czas się za to zabrać ..... a nie bardzo wiem jak..... Nie jestem też pewien czy mam D1S czy D2S ? Z góry dziękuje ! Touran 2003 - AZV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arrow00 Zgłoś #11 Napisano 8 Marca 2009 Witaj, masz u siebie D2S jak chyba we wszystkich Touranach. Co do samej wymiany to nie jest to trudne. Jednak przy założonych lampach i braku doświadczenia we wcześniejszej wymianie może się to skomplikować. Jak otworzysz pokrywę to najpierw musisz odłączyć przewód, który dochodzi do startera. Następnie odłączasz sam starter - przekręcając go (o ile dobrze pamiętam) w lewo. Później musisz zdjąć plastikowy pierścień, który trzyma żarnik. Ma on zabezpieczenie z boku, które trzeba odgiąć na zewnątrz podczas zdejmowania - także się go przekręca w lewo. Wtedy możesz wyjąć żarnik. Założenie w odwrotnej kolejności. Jeśli jednak robisz to pierwszy raz i nie widziałeś tej lampy od środka to radzę poświęcić nieco więcej czasu i wyjąć lampę. Niestety aby to zrobić musisz zdjąć zderzak. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach