eko1974 Zgłoś #21 Napisano 13 Lutego 2009 Udało się passek znów śmiga. Wymieniłem głowicę na nową nigdy nie odpaloną i założyłem nowe oringi. Jest dobrze......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #22 Napisano 13 Lutego 2009 Trzymamy kciuki że już będzię OK. A tak przy okazji (jeśli to nie jest TOP SICRET) ile zabolało po kieszeni ? (robota + części) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekvw508 Zgłoś #23 Napisano 13 Lutego 2009 Ile kosztowała głowica (nowa czy używana) i gdzie ją kupić.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eko1974 Zgłoś #24 Napisano 15 Lutego 2009 Nowa głowica kosztuje (sam odlew) kosztuje w granicach 1600-2600. W serwisie 3500. Kompletna w VW 12 000. Podleczone złomy po regeneracji 700-1000. Uwaga na złom po obróbce często gniazda wtryskiwaczy są wyrobione. Ja miałem farta ktoś wystawił całą góre od silnika 100 konnego który nigdy nie odpalił. Jedynie wtryskiwacze nie pasowały. Natomiast głowica i wałek w każdym 1,9 tdi bez względu na numery jest taka sama. Główkę kupiłem za 1200 złotych. Założona i samochód jeżdzi do tego 400 złotych robota ze 300 uszczelki i 160 nowe oringi pompaczy plus olej co dało jakieś 760 złotych. Czyli reasumując 1200 plus 760 jakies 2000. Czy to dużo ? Pewnie sporoale sprzedając auto nie musze pomniejszać jego wartości a i polatam jeszcze nim trochę. W razie jakiś problemów służę swoim doświadczeniem a przyznam że przez ostatnie trzy miesiące passek dał mi popalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekvw508 Zgłoś #25 Napisano 15 Lutego 2009 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź ale mam jeszcze jedno pytanie.Co było uszkodzone w twojej starej głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eko1974 Zgłoś #26 Napisano 20 Lutego 2009 tak naprawdę to nie wiadomo jest wielce prawdopodobne że to wyrobione gniazda pompek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #27 Napisano 21 Lutego 2009 zagadza sie pompowtryski podczas pracy drzą i ocieraja sie o glowice a ze jest ona z miekkiego aluminium to wyciera sie szybciej ale do rozsczelnienia dochodzi przy dosyc sporych przebiegach okolo 400 tys sam widzialem u zaprzyjaznionego mechanika paska ktorego klijent kupil mial na liczniku 180000 tys i ten sam przypadek ropa w oleju diagnoza wytarte gniazda po sprawdzeniu przebiegu okazalo sie iz auto ma nalatane 380 tys niezapomne miny nowego wlasciciela a po autku nikt by nie powiedzial iz ma taki przebieg wygladalo super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #28 Napisano 20 Lutego 2012 (edytowane) witam wszystkich. mam ten sam problem w pasku 1.9 tdi AHH 90 KM.wtryski sprawdzone nie leją.auto pali normalnie nawet przy -25 od razu zapala,jeździ normalnie.moż ktoś pomoże bo do mechaników to już nie mam zaufania każdy co innego mówi a konkretów zero,autu ma przejechane 280tys.oleju wymieszanego z ropą przybywa a z rury wydechowej wydowa sie taki gryzący zapach.proszę o pomoc w diagnostyce co to moze byc? Edytowane 20 Lutego 2012 przez slawek8253 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel3480 Zgłoś #29 Napisano 20 Lutego 2012 Ja widze dwie mozliwosci.1. Problem z glowica. Dokladniej z uszczelniaczami na zaworach. Jezeli gniazda sa wypalone to ropa napewno nie dostanie sie do oleju. 2. Pierscienie na cylindrach sa do wymiany. Moze ktorys pekl. Sprawdzic cisnienie w cylindrach. Wydaje mi sie ze powinna byc ok 20 atmosfer ale moge sie mylic. Zgadzam się z tą wypowiedziom zrób test szczelności pierścionków:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek8253 Zgłoś #30 Napisano 20 Lutego 2012 ok.dzięki wielkie.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #31 Napisano 30 Maja 2012 Panowie podepnę się pod temat. W moim AFNie zaczęło przybywać oleju. Auto nie kopciło, ale ciekło uszczelką misy. Okazało się, że lały dwa wtryski. Końcówki wymienione. Jest mokrawo przy misie. Mam pytanie: czy jest szansa, że nie będę musiał wymieniać uszczelki miski? Wyciek powinien się zatrzymać, po wymianie oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #32 Napisano 30 Maja 2012 Mała szansa, nowy olej też ma właściwości płuczące ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #33 Napisano 30 Maja 2012 No to super czeka mnie niezła gimnastyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #34 Napisano 15 Czerwca 2012 Panowie pomocy. Ciągne dalej w tym wątku. Wymieniłem (po zrobieniu wtrysków) uszczelke pod misą olejową. Dalej ciekło. Wymieniłem uszczelke pod podstawą filtra oleju oraz tę drugą pod chłodniczką, przy okazji wyszło że jakiś niedouczony mechaninik tak dokręcił przewód Odmy, że ucho było pęknięte I.tam też ciekło, przewód wymieniłem. Oczywiście uszczelki pod klawiaturą wymienione również jest sucho. Osłon nie założyłem. Od spodu wytarłem wszystko do sucha. Przy jeździe po mieście było ok. Po wyjeździe w trase zauważyłem krople na wysokości kompresora. Wszedłem pod spód nie widze aby gdzieś tam ciekło. Przy rozrządzie sucho (myślałem, że może zimering). Czy jest jeszcze jakaś możliwość skąd tam krople oleju? Czy może gdzieś z zakamarków bloku spływa resztki? Silnik był myty, ale z tego co zauważyłem nie dość dokładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #35 Napisano 6 Lipca 2012 cześć Mam paska b6, ale takiego ze starszym silnikiem, więc mam jeden wałek w głowicy i 8 zaworów, czyli dokładnie tak jak w 1.9. Pompki też takie jak w 1.9 (o ile się nie mylę, jeśli jest inaczej to niech ktoś poprawi). Pompa vacum tandemowa tez chyba ta sama co w 1.9, ale może się mylę. Skoro połowa elementów w moim 2.0 jest taka sama jak w 1.9 to postanowiłem napisać do Was, bo B5 jest lepiej poznany i więcej ludzi grzebie w nim samemu. Przybywa mi oleju i zastanawiam się co zrobić (co najmniej 2 cm na bagnecie po 15 000), mam dpf ale jeżdżę tylko na długich trasach i nie ma szans aby był zapchany i aby był problem z wypalaniem (auto często robi trasy po 200, 500 lub więcej km). Co mam wymienić najpierw, jakie są większe szanse ze padły uszczelniacze pompek czy może pompa tandemowa ? przebieg 190 tyś... pewny i niekręcony. Autko chodzi idealnie, czasy pompek w normie i równe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach