eko1974
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O eko1974
- Urodziny 25.03.1974
Informacje osobiste
-
Imię
piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Moim zdaniem awaria pompy, sam miałem tak samo wymieniłem pompę i jest ok
-
Ku przestrodze B6 2.0 TDI - remont silnika!
eko1974 odpowiedział kirsi → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Czemu ty kobieto robisz remont w ASO. Jesli sprawa remontu z oc nie wypali to kup poprostu drugi silnik z jakiegos anglika i śmigaj dalej. To koszt w granicach 2-3 tys. -
tak naprawdę to nie wiadomo jest wielce prawdopodobne że to wyrobione gniazda pompek
-
Nowa głowica kosztuje (sam odlew) kosztuje w granicach 1600-2600. W serwisie 3500. Kompletna w VW 12 000. Podleczone złomy po regeneracji 700-1000. Uwaga na złom po obróbce często gniazda wtryskiwaczy są wyrobione. Ja miałem farta ktoś wystawił całą góre od silnika 100 konnego który nigdy nie odpalił. Jedynie wtryskiwacze nie pasowały. Natomiast głowica i wałek w każdym 1,9 tdi bez względu na numery jest taka sama. Główkę kupiłem za 1200 złotych. Założona i samochód jeżdzi do tego 400 złotych robota ze 300 uszczelki i 160 nowe oringi pompaczy plus olej co dało jakieś 760 złotych. Czyli reasumując 1200 plus 760 jakies 2000. Czy to dużo ? Pewnie sporoale sprzedając auto nie musze pomniejszać jego wartości a i polatam jeszcze nim trochę. W razie jakiś problemów służę swoim doświadczeniem a przyznam że przez ostatnie trzy miesiące passek dał mi popalić.
-
Udało się passek znów śmiga. Wymieniłem głowicę na nową nigdy nie odpaloną i założyłem nowe oringi. Jest dobrze.........
-
dziwne brzęczenie kolo filtru powietrza
eko1974 odpowiedział kroolik → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
czy aby na pewno czójnik, w moim pasku obudowa wchodziła w rezonans trąc o maskę a niosło się tak jakby było coś uszkodzone. zobacz czy nie ma śladów tarcia na masce od środka. -
Pompuje ropę do oleju. Już wszystkiego próbowałem. Oringi ok, pompa ok. zostaje głowica......pompacze ok:confused:
-
Witam serdecznnie czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest różnica pomiędzy głowicą 1,9 tdi 130 km a głowicą np 100 km. Numer est ten sam 038103373 tylko na końcu są rózne litery co one oznaczają? Szukam głowicy do paska 130 km z 2003 roku.
-
Leje dalej. Po przejechaniu 100 km poziom oleju na bagnecie wzrósł o 4 mm. olej śmierdzi ropą i robi sie co raz bardziej wodnisty. Auto jeździ normalnie i nie kopci ale problem jest nadal. Głowicę znalazłem na allegro. Firma z łodzi sprzedaje gołe głowice (zamienniki) po około 1500-1600 zł do tego trzeba doliczyć przełożenie i uszczelkę. Zostawiłem telefon w pracy jak będę w robocie to spiszę i podam.
-
Nadal z tym walczę. Ponownie zmieniłem oringi dzisiaj tylko tym razem zebrałem gniazda papierem ściernym. Tak naprawdę to nie wiem czy to coś da. Będę niebawem wiedział. jeśli to nic nie da to wymieniam głowicę na nową. Całkiem nową. Koszt gołej nówki około 1500 złotych.
-
Witam Cie serdecznie i jak zakończyła sie ta historia bo ja mam ten sam problem?
-
Przebieg około 200 tys
-
Dzięki chłopaki, ale ja już wymieniłem oringi i pompę. I dalej pompuje. Wydaje mi się, że gniazda pompaczy są wyrobione i trzeba będzie wymienić głowiczkę. A to będzie bolało..........Czy znacie lub polecacie jakiś warsztat w Wawie
-
Witam serdzecznie Niestety autko się zachorowało:636:...Mam ropę w oleju. Przeczytałem wiele postów ale nie uzyskałem konkretniejszych odpowiedzi. Proszę o pomoc ponieważ uż wymieniłem uszczelki pompowtrysków a problem istnieje nadal. Płynu chłodzącego nie ubywa a auto jeżdzi normalnie. Tylko ten ole pompuje w czasie jazdy. Na wolnych obrotach tego nie ma albo mnie mechanik w ..... robi. W każdym razie wymieniono wspomniane uszczelki wyeliminowano wtryskiwacze a problem jest. Macie jakiś dobry warsztat w Wawie z sensownymi stawkami?
-
Panowie to naprawdopodobnie nie wydech tylko osłona filtra powietrza wchodzi w wibracje i przenosi ten dźwięk do środka. Zobacz czy w tym miescu wytarta jest pokrywa silnika i bedziesz wiedział.