Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To Ci akurat mogę powiedzieć na 100% że by się połączył. Po wymianie wahaczy miałem problem z ABS'em (czasami w trakcie jazdy zapalała się kontrolka) i VAG'iem doszedłem że to czujnik przedniego lewego koła pokazuje niepoprawne dane - wyskoczył z mocowania.

 

Z całą resztą sterowników VAG łączy się bez problemu? Nie masz błędu w ECU czy instrumentach że brak połączenia z modułem ABS?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz powiem Ci że za bardzo się na tym nie znam... koleś w warsztacie podłączył się pod auto i brak połączenia był tylko z modułem ABS... z silnikiem i resztą bez problemu, nie wyskakiwały żadne błędy... to samo miał facet który sprawdzał paska przede mną.

 

Może zaraz zejdę do auta i spróbuje wyciągnąć wtyczkę... może jak ja włożę jeszcze raz to połączy... wtedy będę się brał za grzebanie we wtyczce i lutowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedź na jakiś szrot, może będą mieli pompę + sterownik luzem. Podepnij na moment jakiś inny i zobacz czy dalej problem. Pożyczyć od kolegi to tak nie za bardzo się da na szybkiego jak przepływki ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co się stanie jeśli odłączę wtyczkę od sterownika?

Dalej będzie się pojawiał ten sam błąd? Czy raczej nie próbować takich sztuczek?

 

Zastanawiam się jeszcze czy da się, rozbierając wtyczkę, rozpoznać uszkodzony pin... tak jak to jest na tej animacji...

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość joker_4_2006

Kolego u mnie bylo identycznie po zablokowaniu kol ham recznym na sliskiej nawierzchni , kontrolka ABS Czerwony wykrzyknik i dzwiek i VAG nie laczyl sie z modulem ABS , przyczyna banalna spala sie ogromny bezpiecznik 50A tylko ze jest ukryty pod deska rozdzielcza musisz odkrecic jeden plastk pod kierownica tam masz dodatkowe bezpieczniki i przekazniki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz idę sprawdzać!! :)))

 

Jak masz racje to zrobię chyba potrójne salto w tył :)

 

Dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety to nie jest wina bezpiecznika =/

 

...chyba jednak będę musiał odstawić auto do warsztatu =(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość joker_4_2006
No niestety to nie jest wina bezpiecznika =/

 

...chyba jednak będę musiał odstawić auto do warsztatu =(

 

 

Ale znalazłeś go taki duzy 50A tylko jeden taki jest .

u mnie zwasze sie przepala jak kola sa zablokowane podczas jazdy na dluzej, gdzies na forum jest link do ruskiej strony jak rozebrac sterownik i zlutowac ze soba dwie wiazki jak mi padl ten bezpiecznik to tez cudowalem nawed rozebralem obudowe sterownika , jak odlaczysz wtyczke blad caly czas bedzie

Edytowane przez joker_4_2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widziałem gdzieś tą instrukcje lutowania... tak się zastanawiam czy nie spróbować...

Da się jakoś rozpoznać czy wtyczka jest rzeczywiście walnięta i wymaga tego lutowania?

 

Bezpiecznik jest cały... taki duży 50A.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że tyle dobrze że tylko sterownik ABS nie odpowiada. Ogólnie wiele do stracenia nie ma, czyli zacząłbym od klemy i wyjęcia złącza sterownika ABS i spowrotem włożenia go, jeśli już wszystkie bezpieczniki sprawdzone.

 

Powodzenia

 

Gdzie kolega był z tym problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem rozłączać i zakładać jeszcze raz.

 

Jest w Świdniku warsztat gdzie zajmują się tylko elektroniką samochodową...

tam właśnie gość podpinał lapka.

 

Mam we wtorek oddać auto... zobaczymy ile to będzie kosztowało... i jaka diagnoza.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc już wiadomo co i jak.

 

Sterownik pompy ABS'u... trzeba było zlutować tak jak to pokazywała animacja...

...może inny przewód też się przepalił... w każdym razie to to... zapłaciłem za to 150 pln... no cóż... przynajmniej mam pół roku gwarancji :]

 

Ciesze się że nie musiałem kupować nowej pompy ze sterownikiem ;))

 

Pozdrawia i dziękuję wszystkim za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mori

Witam wszystkich mam problem z ABS przy pasku z 2002r. Gdy już sie prawie zatrzymuje to wtedy włancza mi sie ABS zawsze i niewiem co mu jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności