Gość Kajman Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2008 Witam Koledzy. Chce rozebrać przepływomierz powietrza i za bardzo nie wiem jak. Mianowice mam taka małą awarie w sowim passku : gdy jadę samochodem i mam gaz w podłodze auto maksymalnie rospędza się do 80 km/h tzn pojedzie więcej, ale w bardzo długim czasie jak zrobie redukcje i przegazuje auto się odmula jedzie tak jak przystało na 110 km 1.9 TDI AFN. Po postoju na skrzyżowaniu problem powraca. Teraz tak o : -Pompa wtryskowa zregenerowana -Remont silnika był -Turbo nowe -Brak katalizatora czyt. atrapa Przypuszczam, że to jest wina owego przepływomierza. Mało tego gdy zaglądałem do wężyka który do niego wchodzi znalazłem element który skutecznie blokował tę wężyk myślę, że umieszczony przez któryś z warsztatów w którym był passek celowo. Ostatnio dodatkowo doszedł bonus z uruchomieniem passka. Mianowicie trzeba kilka razy pokręcić żeby odpalilo co się wcześniej nie zdarzało. Czego to jeszcze może być winna mieliście podobną sytuację ? __________________ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bomkallo Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2008 a to jest przeplywka z goracym drutem czy mechaniczna z klapa? jak drut to nie wiem:P przeklete diesle;P jak sie psuja to bog nie pomoze:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tatax Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2008 Witam z tego co wiem jest to przepływomierz firmy Pierburg z pinami w 2 rzedach. Ma on dwa elementy pomiarowe płaskie termorezystory. Jeśłi chodzi o diagnozę to proponuje podjechać do jakiegoś warsztatu, w którym mają tester diagnostyczny. Tam poprosić o diagnoze porównania ilościowego powietrza. Myślę, że to wyjdzie najtaniej i bez kosztów dodtkowych na zakup niepotrzebnych części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek012 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2011 Prawdopodobnie mam ten sam problem jaki kolega opisał.Wcześniej jak zdjąłem kostkę z przepływomierza to silnik chodził taj jakby głośniej.Teraz jak zdejmuję i zakładam kostkę to stukot silnika jest niezmienny.Poza tym silnik słabo wchodzi na obroty i strasznie się zamulił.Myśle że to przełpływka no bo co może być innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ReterAdam88 Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2011 Ja po wymianie silnika na ten własnie 1.9 TDI AFN mam podobny problem ale przepływke kupiłem nowa i wymieniłem czujnik temperatury do doładowania znajdujacy sie na rurce idacej do intercoolera ale czekam na mój komputer aż znajoy sciągnie mi imobilaizer z niego a jutro jade podpiac pod kompa i sprawdzić jak turbo dmucha i sie okaże co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2011 Jeśli po odpięciu przepływki niema zmian podczs jazdy to jest padnięta, ale to trzeba sie przejechać a nie słuchać jak chodzi silnik,jednoznacznie określi vag co jest z przepływką,można ją oczywiście przeczyścić-na próbe-może pomoże,zresztą wszystko na ten temat już było-jeśli turbo czyste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek012 Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2011 Więc przeczyściłem przepływkę i problem znikł.... z tym że tylko na jeden dzień.Jak wymienię i upewnie się że problem minął to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2011 Czekamy:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadziejS Zgłoś #9 Napisano 11 Stycznia 2011 Może masz przepływkę nie brudną, ale uszkodzoną. Miałem takie objawy, że auto traciło moc w nieprzewidzianych momentach, czasami ją odzyskiwały, rózne akcje się działy. Raz ktoś mi wyjął przepływkę i przeczyścił i też było dobrze - jeden dzień. Co się okazało? Okazało się, że na forum golfa znalazłem temat o regeneracji Pierburga - często zdarza się, że powstają zimne luty. U mnie tak było. Kupiłem VAG kabelek i patrzyłem jakie wartości wskazuje - okazało się że b. dziwne. Gdy postukałem w nią ręką odzyskiwała odczyt. Więc ją rozebrałem i poprawiłem luty o których mowa na forum golfa - i jest bajka - 400 zł w kieszeni. Tak więc to nie brud tylko może zimne luty, które po zdjęciu i założeniu przepływki czasem przewodzą a czasem nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t_o_m_e_k_m Zgłoś #10 Napisano 11 Stycznia 2011 Dokładnie, jest nawet cały opis ze schematami http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243161 ja z kolei mam bardziej złożony problem, odczyty z 5 różnych przepływek każdy wynik inny, w tym NÓWKA PIERBURG, NÓWKA oryginał VW, dzis porównałem z dobrym autem, i moja przepływka co u mnie wskazuje złe parametry w drugim chodzi IDEALNIE, a ta z drógiego dobrego auta u mnie szaleje, przyczyna? jeszcze nie wiem, może wiązka przewodów, może ECU, może czujniki cisnienia, może ktoś kombinował coś z rezystorami (czytałem o takich przypadkach), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach