skcrack Zgłoś #21 Napisano 8 Maja 2011 thexxx, A pytałeś w odpowiednim dziele -- B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thexxx Zgłoś #22 Napisano 8 Maja 2011 nie wiem gdzie jest ten odpowiedni dział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 8 Maja 2011 Tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thexxx Zgłoś #24 Napisano 8 Maja 2011 nie moge tutaj wlasnie znalezc pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #25 Napisano 8 Maja 2011 link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxi_ Zgłoś #26 Napisano 23 Czerwca 2015 Witam! Odkopię temat, bo nie ma sensu zakładać nowego. Mam B3 w automacie i jakiś czas temu zauważyłem, że nie mam świateł stopu. Dobrałem się do czujnika przy pedale i okazało się, że nie jest podłączony. W zimę wymieniałem nagrzewnicę i wyjeżdżałem całą deską rozdzielczą, ale nie przypominam sobie żebym odłączał kostkę, a jeśli już to na pewno bym podłączył z powrotem. Wyjąłem radio, zegary, panel ogrzewania i część środkowego tunelu, ale kompletnie nigdzie nie ma żadnej pasującej kostki. Przy pedale hamulca, nad czujnikiem stopu jest jeszcze jedno "coś", ale to jest podłączone. Gdzie szukać tej kostki? Skąd dokładnie wychodzi? Ewentualnie, może w automacie jest to jakoś inaczej zrobione? Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki, bo już drugi dzień się z tym męczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlodek83 Zgłoś #27 Napisano 23 Czerwca 2015 Dobrałem się do czujnika przy pedale i okazało się, że nie jest podłączony. W zimę wymieniałem nagrzewnicę i wyjeżdżałem całą deską rozdzielczą, ale nie przypominam sobie żebym odłączał kostkę... Też robiłem u siebie ostatnio nagrzewnice i właśnie wtyczka do czujnika świateł hamowania wychodziła z tej samej wiązki co wtyczki do konsoli (przełącznik wentylatora, ogrzewania szyby, zapalniczki itp) i musiałem ją rozpinać. Tak było u mnie w B4 TDI, nie wiem czy w B3 jest tak samo, ale jeżeli tak to poszukaj tej wtyczki za panelem do ogrzewania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxi_ Zgłoś #28 Napisano 23 Czerwca 2015 Dzięki! Jednak schowała się, ale aż za schowkiem Przy okazji, od czego to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 23 Czerwca 2015 Od tempomatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxi_ Zgłoś #30 Napisano 23 Czerwca 2015 Oo, a to się gdzieś podpina? Bo u mnie tempomat nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 23 Czerwca 2015 Nie wiem po co ale jest to dodatkowe wyprowadzenie w wiązki tempomatu. Nie spotkałem się jeszcze by ta wtyczka była gdziekolwiek wpięta. A jeżeli chodzi o niesprawny tempomat to zapraszam do odpowiedniego tematu, szkoda tu robić OT.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falk0n Zgłoś #32 Napisano 15 Grudnia 2015 Opisywałem już co prawda ten problem w temacie z b4, ale właśnie natknąłem się na ten i wydaje się odpowiedniejszy. Otóż, przy okazji majstrowania przy przewodach(próba podpięcia nawiewu) przestały mi działać światła stopu. Po bliższym zbadaniu sprawy okazało się że jeden kabelek wisi luźno w skrzynce bezpieczników, według schematów jest to kabel od świateł stopu a po wpięciu go gdzie indziej na +12V światła stopu świecą bez przerwy, wychodzi że to odpowiedni. Problem polega na tym że ten kabel jest wpięty tam gdzie powinien, natomiast z tej wtyczki wychodzi dalej, tak jakby rozdziela się. Przedstawiłem to na rysunku żeby było wiadomo o co chodzi. Orientuje się ktoś gdzie owy kabel należy podpiąć? Sugerowano mi wtyczkę E pin 3 lub K pin 4, jednak ten kabel jest za krótki i po prostu tam nie sięgnie. Szukałem również jakiegoś drugiego kabla który mógłby się z tym łączyć, ale nie znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #33 Napisano 15 Grudnia 2015 Daj zdjęcie tego kabla co Ci został i wtyczki jaką się kończy. Mam pewną teorię ale muszę zobaczyć przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falk0n Zgłoś #34 Napisano 16 Grudnia 2015 Tak to wygląda, kabel czerwono-czarny wchodzi w kostkę a potem z niej wychodzi. Zakończony męskim pinem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #35 Napisano 16 Grudnia 2015 A abs Ci działa? Co do świateł. 1. Sprawdź bezpiecznik nr 20 i czy dochodzi do niego prąd i czy wychodzi dalej. 2. Z pinu E4 wychodzi szaro czerwony przewód i idzie na włącznik stopu. Powinno tam być zawsze napięcie +12V. 3. Sprawdź włącznik czy rozwarty robi przejście, zwarty nie powinien robić przejścia. 4. Z włącznika idzie prąd na pin E3 przewodem czarno czerwonym. Po rozwarciu włącznika powinien pojawić się tam prąd. 5. Skrzynką bezpieczników prąd przechodzi na K4 i W4. Z K4 wychodzi na lampy, z W4 do ABSu i na czujniki tempomatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falk0n Zgłoś #36 Napisano 16 Grudnia 2015 ABS nie działał już jak brat samochód kupił więc po tym nie sprawdzę. Tempomatu nie posiadam. W weekend będę miał czas żeby zajrzeć póki jasno to sprawdzę to wszystko o czym piszesz i dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach