Dumanek Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2008 Witam - prośba do posiadaczy ETKI bądź innych fotografii albo rysunków. Potrzebuję rysunku bądź fotografii budowy wewnętrznej maglownicy do 3B. Proszę o opis jeśli ktoś samodzielnie rozbierał. Czeka mnie wyciąganie i uszczelnienie bo cieknie spod osłony gumowej (harmonijki). Czy ktoś wie czy tam na końcu jest oring czy zimering. Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2008 Dumanek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dumanek Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2008 Dzięki Jurek za ten obrazek. Gdybyś miał jeszcze opis to byłbym wdzięczny. Interesuje mnie przede wszystkim część numer 9 i 11 - czy to są jakieś uszczelniacze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2008 (edytowane) 9 i 11 - czy to są jakieś uszczelniacze ?? To są O-ringi 57x2 mm i 50x2. Jest jeszcze inna przekładnia i występuje tam 3 razy 50x2 i 1raz 57x2. Edytowane 12 Listopada 2008 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2008 9 i 11 to nie są uszczelniacze hydrauliki w przekładni. Są to tylko o-ringi idące pod osłony (mieszki) drążków kierowniczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dumanek Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2008 Ale jeśli mi cieknie spod osłony harmonijkowej to czy nie wystarczy jeśli wymienię te oringi.... sama przekładnia nie puka nie stuka ani nie ma żadnych luzów .....tyle tylko że leci z niej 200 ml na dwa miesiące Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2008 czy nie wystarczy jeśli wymienię te oringi Teoretycznie tak, tyle że pozostaje jeszcze miejsce gdzie znajdują się opaski nr 7. A na koniec pytanie czy to pomoże w zatrzymaniu tego sączenia, wg mnie, jeśli pomoże to tylko na krótki okres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras82 Zgłoś #8 Napisano 28 Sierpnia 2009 koledzy też potrzebuję pomocy w uszczelnieniu maglownicy - nie chciałbym kupowac nowej nie mogę otworzyć rysunku poglądowego ( z tymi elemantami-uszczelniaczami) czy jest możliwość wogóle to uszczelnić- nie chce odpowiedzi, ze to na krótki okres czasu tylko czy da sie to wogóle uszczelnić gdzie te oringi dokupić? sprawa jest dość pilna ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:26 ---------- ok, rysunek już mi się otworzył. potrzebuję wymienić część 11 (passat TDI, 98r.) czy ktoś to wymieniał? jak wyjąć stary oring? czy orign 57x2 bedzie do mnie pasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dumanek Zgłoś #9 Napisano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Nie ma najmniejszego sensu wymieniać tych oringów zewnętrznych które widać na ETCE. Skoro tędy cieknie to znaczy że maglownica jest KAPUT. Ja miałem dokładnie to samo. Dałem do regeneracji do firmy która się w tym specjalizuje i co prawda wyniosło mnie to 1000 zł ale póki co od roku nie wiem co to jest maglownica. Z wyciągnięciem trochę problemu ale jesli masz garaż z kanałem powinieneś sobie dać radę. Sam nie uszczelnisz na 100 % Te oringi to nie żadne uszczelnienia to tylko takie dziwne zabezpieczenie które nie wiele daje. Nawet ja je wymienisz to i tak będzie ciekło. Właściwe uszczelnienie maglownicy jest w środku. Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez Dumanek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2009 panowie a moze wiecie gdzie tanio regenerują maglownice???? nie cieknie mi ale straszne luzy ma masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2009 Klaudek pytaj w dziale szukam usług, bo nawet jak ci powiem to przyjedziesz do zachodniopomorskiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #12 Napisano 14 Września 2009 wysle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Styks_1 Zgłoś #13 Napisano 16 Września 2009 Witam. Jesten mowy i nie wiem czy dobrze będę postępował ale moja sytuacja jest nietypowa Potrzebuje bardzo pilnie przekrój budowy maglownicy do Vw Passat B5 1,9 TDI . Znajomu mi ją uszczelniał i chyba źle złożył gdyż przy skręcie w lewo posiada znacznie ograniczenie skrętu. W prawo jest Ok.. Bardzo dziękuję za okazaną pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kiwutek Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2009 witam moglbym cie prosic o wyslanie schematu budowy maglownicy do passata b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2009 Proszę bardzo. Rys z ETKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Petto Zgłoś #16 Napisano 1 Lipca 2015 Mam taki sam problem i czy mógłby ktoś odświerzyć obrazki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #17 Napisano 28 Listopada 2015 Właśnie i ja potrzebuję rysunku, przekroju lub jakichkolwiek zdjęć elementów wnętrza maglownicy. Potrzebne mi to bo chcę we własnym zakresie zregenerować swoją. Problem jaki u mnie występuje to delikatnie sączący się olej pomiędzy listwą a obudową po stronie kierowcy i luz na teflonowych tulejach prowadzących ( stukanie listwy na nierównościach). Po przeszukaniu internetu ustaliłem że bez problemu można zakupić zestawy regeneracyjne do mojej maglownicy, więc właśnie z tego powodu chcę sam sobie ją zregenerować. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach