fungus Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2008 Witam wszystkich. Proszę o pomoc w związku z luzem na kierownicy. Kiedy silnik jest wyłączony przy kręceniu kierownicą wyczuwam luz ok 1-2 cm. Obejrzałem wszystko dokładnie i stwierdziłem, że sprawcą luzu jest element, który znajduje się przed krzyżakiem w środku samochodu. Wygląda to jak wałek, w środku którego znajduje się trzpień. Wokół trzpienia jest otwór, w którym ów trzpień się porusza wywołując wspomniany luz. Jeśli ktoś się z tym spotkał niech pomoże. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2008 każda kolumna bądź maglownica ze wspomaganiem ma luz gdy nie jest podawany do niej ojej pod ciśnieniem tak ma byc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #3 Napisano 6 Listopada 2008 Wygląda to jak wałek, w środku którego znajduje się trzpień. Wokół trzpienia jest otwór, w którym ów trzpień się porusza wywołując wspomniany luz. Jeśli ktoś się z tym spotkał niech pomoże. Z góry dziękuję. o ile dobrze zrozumiałem fachowca od przekładni to jest to jakaś strefa zgniotu. Jeżeli ten luz masz przy włączonym silniku to nie jest dobrze, ja mam to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #4 Napisano 7 Listopada 2008 Kiedy silnik jest wyłączony wiec musi byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach