Skocz do zawartości

fungus

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fungus

  • Urodziny 04.03.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wisła

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich. Proszę o pomoc w związku z luzem na kierownicy. Kiedy silnik jest wyłączony przy kręceniu kierownicą wyczuwam luz ok 1-2 cm. Obejrzałem wszystko dokładnie i stwierdziłem, że sprawcą luzu jest element, który znajduje się przed krzyżakiem w środku samochodu. Wygląda to jak wałek, w środku którego znajduje się trzpień. Wokół trzpienia jest otwór, w którym ów trzpień się porusza wywołując wspomniany luz. Jeśli ktoś się z tym spotkał niech pomoże. Z góry dziękuję.
  2. Witam. Powodem może być zawieszenie sie czujnika w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. Ja tak miałem kiedy przez nieszczelność chodniczki oleju ten dostawał sie do układu chłodzenia. Wyczyściłem benzyna i jest ok.
  3. Witam serdecznie. Mam taki dziwny problem, że kiedy jadę to słyszę z okolic jakby kół przednich takie dziwne ni to huczenie ni to szumienie. Dziwne jest to, że ma charakter pulsacyjny i dzieje się tylko pomiędzy 50 - 60 km/h bez względu na jakim biegu jadę. Na luzie też tak jest. Jakby ktoś miał z czymś takim wcześniej problem i zna odpowiedź na ten stan rzeczy to z tego miejsca bardzo dziękuję. Pozdrawiam.
  4. fungus

    ubywa oleju

    Mi też brało Sprawdź czy olej nie jest obecny w zbiorniczku płynu chłodzącego.
  5. Witam serdecznie. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną przerywania silnika na 2 biegu (tylko) podczas rozpędzania się gdy włączona jest klimatyzacja. Problem dość dziwny gdyż dotyczy tylko drugiego biegu. Gdy nie korzystam z klimatyzacji to na drugim biegu rozpędza się normalnie. Druga sprawa to słyszę dźwięk, który dochodzi najprawdopodobniej z lewego przedniego koła. Ni to pisk, ni to dźwięk tarcia metal o metal. Objawia się to wówczas gdy samochód wolno jedzie i naciska się lekko pedał hamulca. Najczęściej występuje to przy jeździe w korku. Kiedy dźwięk zaczyna się pojawiać to poprzez mocniejsze dociśnięcie pedału już go nie słychać. Chcę dodać, iż nie jest to pisk, który wydobywa się z klocków np. słabej jakości. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Ja właśnie przerabiałem olej w układzie chłodzenia. Okazało się, że była pęknięta uszczelka pod głowicą. Poza opisanym olejem w płynie objawem był ubytek tegoż płynu i strasznie twarde przewody układu chłodzenia spowodowane dużym ciśnieniem. Po wymianie wszystko jest OK. W końcu też udało mi się wyczyścić z tego oleju cału układ chłodzenia. Wlałem G12 i wszystko jest w porządku. Brak jakichkolwiek plam oleju.
  7. Witam serdecznie. Około tydzień temu byłem zmuszony wymienić uszczelkę pod głowicą. Objaw był taki, że uciekał płyn z układu chłodniczego i było w nim sporo, naprawdę sporo oleju. Teraz kiedy jest już uszczelka wymieniona w układzie chłodzenia mam wodę gdyż chcę pozbyć się oleju, który trochę zalega w przewodach. Myję zatem zbiorniczek co jakiś czas i stwierdzam, że tego "syfu" jest ledwo co więc będę mógł w końcu zalać układ tym czerwonym płynem. Problem w tym, że czasem jak jadę to słyszę takie przelewanie wody w kratkach wylotowych ogrzewania. Trwa to kilka minut i potem jest OK. Ogrzewanie działa bez zarzutów, płynu nie ubywa, olej sie nie pojawia w wodzie, przewody układu chłodzenia miękkie. Wcześniej przed wymiana były naprawdę twarde. Czy zatem problemem może być zapowietrzony układ czy też zrodził mi się kolejny problem. Proszę o radę gdyż nie mam pojęcia co z tym zrobić. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności