Gość stasek19751975 Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2008 witam kupiłem paska śmiga pięknie nie wiem tylko czy ma pasek czy łańcuch i co ile sie go wymienia mam najechane 290 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2008 stasek19751975 Łańcuch szt 2 . [url=http://g.imageshack.us/img222/b5agzro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stasek19751975 Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2008 wielkie dzięki kolego a co ile sie go wymienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2008 dopóki jest cicho nie trzeba go wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenix Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2008 wcześniej ślizgi się Ci wytrą niż łańcuch wyciągnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stasek19751975 Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2008 Piotrek ile ci pali bo widze że masz ten sam motor bo mój koło 11 nie żałując mu gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coucher Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2008 mój pali 9 przy mieszanej jeździe minimalnie spalił niecałe 7 litrów ale to przy prędkości nieprzekraczającej 90 km/h przez ponad 400 km. Więcej niż 10 l nie udało mi się "osiągnąć" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel.korycki Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2008 Heh, wyglada na to ze albo jestescie oszczedni, ja nie umiem jezdzic albo wersja 170 KM wiecej pije. Normalna jazda po autostradzie 130 km/h to 8.9 do 9.1 z klima. A miasto... Ostatnio mi wyszlo prawie 14 l / 100. Swoja droga nie zaluje mu jedzonka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coucher Zgłoś #9 Napisano 7 Listopada 2008 na trasie rzadko kiedy przekraczam 120 (chyba, że wyprzedzam), ale może masz rację, te 170 koni potrzebuje zasilenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #10 Napisano 7 Listopada 2008 ja miałem to w borze dłubany na 175KM i szarpał od 8 do 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sir_kula Zgłoś #11 Napisano 13 Grudnia 2008 Trzeba mieć kompletny niefart żeby trzeba było wymienić łańcuch. Jedynie warto rzucić okiem na pasek alternatora, bo jak ten pęknie to potrafi uszkodzić milion rzeczy po drodze i pogiąć wszystkie rolki. A co do spalania to muszę przyznać, że oszczędnie jeździcie, mój potrafi palić od 9 do nawet 14 litrów. Ale te górne granice osiągam raczej w mieście, a w Warszawie korków ci dostatek niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrzanu Zgłoś #12 Napisano 14 Lutego 2011 Witam. Chciałbym odnowić temacik, a mianowicie czy coś wiecie na temat regulacji luzów zaworowych w silniku 2.3 V5 AGZ, czy w ogóle jest tam możliwość regulacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2011 Witam. Chciałbym odnowić temacik, a mianowicie czy coś wiecie na temat regulacji luzów zaworowych w silniku 2.3 V5 AGZ, czy w ogóle jest tam możliwość regulacji? myślę że nie mam no chyba że przez [ATTACH]45963[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrzanu Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2011 Hmm...problem polega na tym że od czasu do czasu coś dziwnie klekocze pod pokrywą ? Co to może być, panewka na wale korbowym ? Klekotanie pojawiło się ostatnio jak ostro gazowałem na postoju, tzn. chciałem żeby szybko przerzucił się na lpg i dawałem mu do odcięcia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2011 Hmm...problem polega na tym że od czasu do czasu coś dziwnie klekocze pod pokrywą ? Co to może być, panewka na wale korbowym ? Klekotanie pojawiło się ostatnio jak ostro gazowałem na postoju, tzn. chciałem żeby szybko przerzucił się na lpg i dawałem mu do odcięcia! może wtrysk albo wyronione popychacze ale te byś słyszał rano na zimnym a wtrysk ciągle by się odzywał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrzanu Zgłoś #16 Napisano 14 Lutego 2011 Ciężko dokładnie określić co go boli? W przyszłym tyg. będę wymieniał oleje i przy okazji uszczelkę pod pokrywą zaworową wiec może coś zlokalizuje, tzn. usterkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach