Gość rafex2.5TDI Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2008 witam prosze o pomoc!!!!! mam o to taki problem wczoraj jadąc autem w deszczową pogodę auto zgasło dodam że ulice były zalene mijałem duże kałuże być może gdzieś coś podmokło?. rozrusznik kręci ale nie pali:(((( auto świeci normalnie wszystko oki ale nie odpala. sprawdziałem bezpiczniki i ok. sprawdzałem przekażniki i natknełem się na nadpalony 50A nr370. prawdopobnie odpowiada za pompe hydrauliczną. czy to może być powodem prosze o pomoc!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2008 witam prosze o pomoc!!!!! mam o to taki problem wczoraj jadąc autem w deszczową pogodę auto zgasło dodam że ulice były zalene mijałem duże kałuże być może gdzieś coś podmokło?. rozrusznik kręci ale nie pali:(((( auto świeci normalnie wszystko oki ale nie odpala. sprawdziałem bezpiczniki i ok. sprawdzałem przekażniki i natknełem się na nadpalony 50A nr370. prawdopobnie odpowiada za pompe hydrauliczną. czy to może być powodem prosze o pomoc!!!!!!!!! Diesel od wilgoci nie gaśnie. Sprawdzałeś paski czy nie zerwane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2008 Byl jakis czas temu podobny przypadek na forum opisany i okazalo sie, ze pompa wtryskowa siadla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2008 tak pasek sprawdzony i ok... ale boje się że to właśnie pompa. być może oznakami siadającej pompy były szarpnięcia od czasu do czasu podczas jazdy?... tak jak by się dusił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2008 Podepnij komputer-moze powie, co go boli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #6 Napisano 30 Października 2008 Nie życzę Ci tego, ale to słynne pompy... dużo ich padało. Poczytaj o nich na diagtronicu to dowiesz się czegoś więcej. radzę VAG-a zapiąć i zobaczyć co powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarekki75 Zgłoś #7 Napisano 30 Października 2008 stawiam na pompe typowy objaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2008 2.5 tdi Audi A4 1999/2000 r- wracaliśmy z Niemiec półtora roku temu. Kupiliśmy ją na handel, ładne, śliczne zadbane, cacy autko niebite. za Poznaniem wziuum i to samo. Kręci, milczy. Oczywiście pompa. Prawie 3 000 zł w plecy i 0 zarobku na aucie. Komentarz pompiarza ? Tjaa, to ta seria pomp. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2008 Przy jakim przebiegu padła ta pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2008 mój pasek ma 190 tys na hulane. cóż zostaje mi laweta i ciągnąc na kompa... po informuje co to było.... narazie dzięki wszystkim za ifno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeq Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2008 Witam, kolego ja miałem taki sam objaw. W czasie jazdy nagle silnik zgasł i nie dało się go odpalić. Rozrusznik kręcił , wszystko niby ok ale auto nie odpalało, wskaźnik paliwa pokazywał , że paliwo jest. ja na początku podejrzewałem , że może źle pokazuje poziom paliwa ale okazało się, że padła pompka paliwa , ta która jest w zbiorniku paliwa. W moim pasku jest dzielony zbiornik i jest tam pompka która przepompowuje paliwo z jednej części zbiornika do drugiej gdzie znajduje się smok. Niestety oryginał kosztuje 1700zł, ja znalazłem podróbkę od BMW za 180zł . Zamontowałem ponad 2 tygodnie temu i autko hula - wszystko tak jak wcześniej. Wymontuj pompkę paliwa i sprawdź czy działa będziesz wiedział co robić. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2008 Słyszałem że naprawa VP44 to jest pikuś (od strony elektroniki bo to ona pada) a firmy biorą grubą $$$ za naprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI Zgłoś #13 Napisano 8 Listopada 2008 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 401 Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D02 Coding: 03016 Shop #: WSC 05311 00005059 130 106CC150_1.V5A474174972 5 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent 00550 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs 37-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: N/A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI Zgłoś #14 Napisano 8 Listopada 2008 Oto kody błędów z mojego paskusia:) z tego co widać sterownik pompy oraz kąt nachylenia wtrysków. Rozmawiałem już z znajomym mechanikiem i niedługo zostawiam go u niego na warsztacie bd inf jak bd ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość witea Zgłoś #15 Napisano 2 Marca 2012 czy tylko ta pompka przepompowywuje paliwo z jednej do drugiej komory bo mam problem wszystko ok tylko ze mam aktywne pol zbiornika i to ostro denerwujace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2012 http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-paliwa-audi-vw-a4-a6-a8-2-5-tdi-i2156214508.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach