Skocz do zawartości
Gość rafex2.5TDI

2.5tdi v6 4motion zgasł podczas jazdy b5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafex2.5TDI

witam prosze o pomoc!!!!! mam o to taki problem wczoraj jadąc autem w deszczową pogodę auto zgasło dodam że ulice były zalene mijałem duże kałuże być może gdzieś coś podmokło?. rozrusznik kręci ale nie pali:(((( auto świeci normalnie wszystko oki ale nie odpala. sprawdziałem bezpiczniki i ok. sprawdzałem przekażniki i natknełem się na nadpalony 50A nr370. prawdopobnie odpowiada za pompe hydrauliczną. czy to może być powodem prosze o pomoc!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam prosze o pomoc!!!!! mam o to taki problem wczoraj jadąc autem w deszczową pogodę auto zgasło dodam że ulice były zalene mijałem duże kałuże być może gdzieś coś podmokło?. rozrusznik kręci ale nie pali:(((( auto świeci normalnie wszystko oki ale nie odpala. sprawdziałem bezpiczniki i ok. sprawdzałem przekażniki i natknełem się na nadpalony 50A nr370. prawdopobnie odpowiada za pompe hydrauliczną. czy to może być powodem prosze o pomoc!!!!!!!!!

Diesel od wilgoci nie gaśnie. Sprawdzałeś paski czy nie zerwane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

Byl jakis czas temu podobny przypadek na forum opisany i okazalo sie, ze pompa wtryskowa siadla :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI

tak pasek sprawdzony i ok... ale boje się że to właśnie pompa. być może oznakami siadającej pompy były szarpnięcia od czasu do czasu podczas jazdy?... tak jak by się dusił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie życzę Ci tego, ale to słynne pompy... dużo ich padało. Poczytaj o nich na diagtronicu to dowiesz się czegoś więcej. radzę VAG-a zapiąć i zobaczyć co powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 tdi Audi A4 1999/2000 r- wracaliśmy z Niemiec półtora roku temu. Kupiliśmy ją na handel, ładne, śliczne zadbane, cacy autko niebite.

za Poznaniem wziuum i to samo. Kręci, milczy. Oczywiście pompa.

Prawie 3 000 zł w plecy i 0 zarobku na aucie.

 

Komentarz pompiarza ? Tjaa, to ta seria pomp.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy jakim przebiegu padła ta pompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI

mój pasek ma 190 tys na hulane. cóż zostaje mi laweta i ciągnąc na kompa...

po informuje co to było....

narazie dzięki wszystkim za ifno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

kolego ja miałem taki sam objaw. W czasie jazdy nagle silnik zgasł i nie dało się go odpalić. Rozrusznik kręcił , wszystko niby ok ale auto nie odpalało, wskaźnik paliwa pokazywał , że paliwo jest. ja na początku podejrzewałem , że może źle pokazuje poziom paliwa ale

okazało się, że padła pompka paliwa , ta która jest w zbiorniku paliwa.

W moim pasku jest dzielony zbiornik i jest tam pompka która przepompowuje paliwo z jednej części zbiornika do drugiej gdzie znajduje się smok.

Niestety oryginał kosztuje 1700zł, ja znalazłem podróbkę od BMW za 180zł .

Zamontowałem ponad 2 tygodnie temu i autko hula - wszystko tak jak wcześniej.

 

Wymontuj pompkę paliwa i sprawdź czy działa będziesz wiedział co robić.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że naprawa VP44 to jest pikuś (od strony elektroniki bo to ona pada) a firmy biorą grubą $$$ za naprawę :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 401

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D02

Coding: 03016

Shop #: WSC 05311

00005059 130 106CC150_1.V5A474174972

5 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

00550 - Shareware Version. To Decode all DTCs

27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01318 - Shareware Version. To Decode all DTCs

37-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafex2.5TDI

Oto kody błędów z mojego paskusia:)

 

z tego co widać sterownik pompy oraz kąt nachylenia wtrysków.

Rozmawiałem już z znajomym mechanikiem i niedługo zostawiam go u niego na warsztacie

 

bd inf jak bd ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość witea

czy tylko ta pompka przepompowywuje paliwo z jednej do drugiej komory bo mam problem wszystko ok tylko ze mam aktywne pol zbiornika i to ostro denerwujace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności