vrl Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2008 http://www.allegro.pl/item470912203_vw_passat_w_calosci_i_na_czesci.html może ktoś już widział tego paska. Widać, że swoje już przeżył, ale silnik mnie interesuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2008 Ten passat już był jakiś czas temu na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #3 Napisano 3 Listopada 2008 silnik podejrzewam tak samo wymęczony jak reszta auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #4 Napisano 3 Listopada 2008 A nie lepiej, żebyś kupił cały silnik z czegoś co jeszcze jeździ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2008 nie wiem ja bym np proponował silnik z Golfa II 1.6 TD wyciągnąć rocznik powiedzmy 91 i by był raj co prawda ceny wyzsze ale....nowsze czesci.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2008 ale stare potrafi pokazac co potrafi a te nowsze nie zawsze wiem po swoim zwyklym 1.6 d a ze nowe nie zawsze znaczy lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #7 Napisano 3 Listopada 2008 Kosmo ma chyba na myśli raczej niezawodność nowszych konstrukcji, chociaż jak go znam, to sam by chętnie jakiś stary silniczek do życia przywrócił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #8 Napisano 3 Listopada 2008 nie no patrze poprostu na to jakie przebiegi sie dieslami i nie tylko kręci, zawsze silnik w lzejszym, mniejszym aucie bedzie mniej wymeczony niz w takim "luju" jak Passat:) p.s. no Tuniek pewne 1.8 lezy i czeka no reinkarnacje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2008 jak chcesz to jest do wziecia za tysiaka silnik z passata 1.6TD, doł OK, glowica ma jakies 15kkm od kapitalnego remontu - gniazda, prowadnice, zawory, komory wstepne, nie popekana, nowe uszczelnienia kompresja OK co i jak dokladnie odezwij sie na prv. siedzi w aucie i mozna sie przejechac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2008 czyli jednak pozbywasz sie B2 Nikusss? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #11 Napisano 3 Listopada 2008 nie. moj silnik by byl drozszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach