Skocz do zawartości
adams

Wolna amerykanka Lubelskie

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem rozbiórkę.. turbina sprawna, praktycznie zero luzu na wirnikach(minimalny wzdłużny , poprzecznego zero) głowica wygląda ok... Nie zrywałem jej jeszcze...

I cały czas czekam na info o silniku.. No i majstra a ASO :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś może wlepe forumową na zbyciu?? chętnie odkupie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Trzeba jezdzic na spoty,wlepki sa u opiekuna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba jezdzic na spoty

Sie ma czym się jeździ :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sie ma czym się jeździ

PeKaeSy są :haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PeKaeSy są

Strach wsiadać, kierowcy warjoty, fury klekoty ubezpieczenia brak :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ASO na warszawskiej da rade sprawdzić historię samochodu za free ;-)

 

Miły pan to robi, bez problemowo i w miarę szybko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miły pan to robi, bez problemowo i w miarę szybko

jak tam kiedyś zajechałem to nie mogłem się z nimi dogadać...

ale skoro za free.... i nic więcej, kiedyś ktoś z forum zmieniał tam rozrząd raz że cena kosmiczna, dwa że rozrząd był źle założony.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ASO na warszawskiej da rade sprawdzić historię samochodu za free

 

Miły pan to robi, bez problemowo i w miarę szybko

TZN siedzi tam dobry człowiek który wszystkim sprawdza historię auta czy trzeba się na kogoś powołać i sprawdzi za free?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się Towarzyszu Jarucki,swego czasu,gdy jeszcze serwis Seata nie posiadał statusu ASO VW,poprawiałem tam nieprawidłowo założony rozrząd.Trudno stwierdzić,czy serwisanci pozostali ci sami,lecz obce dla nich były pojęcia"kąt wtrysku",czy "dawka rozruchowa"...no comments:taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzi za free?
bez powoływania, zadzwoniłem zapytałem, pojechałem dałem tylko dow rej swój i pan sprawdził niestety historia po szwabsku, ale wiem że przebieg mam org. nie cofany, sprzęgło dwu mas niedawno zmieniane, ale.. dość nie dawno było grzebane w głowicy w elektryce pompowtrysków... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to może i ja sie wybiorę:)Tylko boje sie tego realnego przebiegu;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moje wozidło też sprawdzą czy za stare ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wywnioskowałem z wypowiedzi to chyba od 2000 roku jest historia sprawdzalne jeśli był samochód w ASO serwisowany, ale pewności nie mam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1998 też są :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wiadomość ze w salonie vw seat na al warszawskiej na wyjeździe z lublina można nieodpłatnie i od ręki sprawdzić historię auta po numerze vin.siedzi tam bardzo sympatyczny facet który nie sprawia problemów i chyba lubi swoją robotę;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko:

Ma ktoś "z naszych" zamontowane radyjko VDO CHM 105 MP3/71?? chciałbym zobaczyć jak to gra/działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto wie kto skupuje skrzynie biegow do vw ? uszkodzone i sprawne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam pytanko odnośnie radia firmowego w pasku.

Czy jest możliwe podpięcie do niego wzmacniacza?

Jeśli tak to co trzeba zrobić?\

Będę bardzo wdzięczny.

Edytowane przez zyzio28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należy wyjąć radio i zobaczyć czy masz wyjścia pod wzmacniacz.Czerwony i biały chinch.Po napisie na nim poznasz czy to do wzmacniacza czy do zmieniarki.I jeszcze musisz mieć sygnał przy włączeniu radia zeby uruchomił wzmacniacz czyli np.plus od wysuwającej anteny.pozostałe rzeczy jak przy podłączeniu wzmacniacza czyli plus i masa odpowiednio grubym przewodem.a jakie masz radio?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności