freeman67 Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2008 Witam chyba błacha sprawa ale wole się upewnieć. od kilku dni przy rozruchu auta które przestoji całą noc na dworze zeruje mi sie cały komputer ( zegar licznik km itp. auto odpala ale jakby ciężej przy pierwszym przekręceniu. czy to wina słabego akumulatora czy inny powód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2008 freeman67 A żadnych dźwięków nie słychać przy odpalaniu- np. trzy piknięcia? Sprawdź napięcie podczas rozruchu silnika- nie powinno spaść poniżej 9,5V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #3 Napisano 15 Października 2008 Kolego owszem mam piknięcia i komunikat service ale to chyba odnośnie przeglądu chyba. ale owszem są dokładnie 3 piknięcia, to jest powiązane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2008 jeżeli się resetuje i ciężko kręci rozrusznikiem, czyli rozrusznik potrzebuje tyle prądu, że "zabiera" skąd się da, żeby odpalić. Ja tak nie dawno miałem, że przy odpalaniu się zerował, gdyż trzeba było dłużej pokręcić i odcinał wszystko w kokpicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2008 a co zrobiłeś żeby to zmienić. akumulator nowy czy coś innego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 15 Października 2008 nowy akumulator by się przydał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 15 Października 2008 freeman67 Sprawdź poziom napięcia przy rozruchu- z pewnością masz problem z akumulatorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2008 czy ładowanie prostownikiem da efekt czy to chwilowa pomoc, lepiej nowy sprawić sobie czy może jakaś inna regeneracja?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #9 Napisano 15 Października 2008 prostownikiem zawsze można spróbować, ale to raczej na krótkotrwała metę (jeżeli coś w ogóle pomoże). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #10 Napisano 15 Października 2008 Oki dzięki za pomoc wszystkim. temat chyba można zmaknąć bo wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 15 Października 2008 freeman67 Akumulator ma też swoją żywotność , możesz sprawdzić na obudowie powinna być data produkcji- ogólnie przyjmuje się że użytkowanie akumulatora 4-6 lat powinno być bez problemowe ( oczywiście są wyjątki ) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość @recki Zgłoś #12 Napisano 19 Października 2008 Witam Mam pytanko do Jurka. Co oznacza to piszczenie bo u mnie też piszczy i od tygodnia mam problem z odpaleniem auta? Podczas piszczenia mruga mi kontrolka ze znakiem " ! " Wcześniej nie piszczało i wszystko było oki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 19 Października 2008 Co oznacza to piszczenie Oznacza to że napięcie akumulatora przy rozruchu spada poniżej 8 Volt, i trzeba wymienić aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość @recki Zgłoś #14 Napisano 19 Października 2008 Dzięki GURAL (kolega też w angli:) ) To pewne z tym aku nie szukać innych przyczyn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość @recki Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2008 Jednak akumulator padł. Gural miał racje;) Już wymieniony i pasio jak nowy pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #16 Napisano 21 Lipca 2011 witam, podepnę się pod temat , otóż posiadam 1/2 fis i od jakiegoś czasu zaczął sam się resetować tj 2 pamięć kasuje po przejechaniu ok 3km spalanie też coś wariuje oraz czasami nawet nie mogę przełączyć manetką z pierwszej na drugą pamieć,brak reakcji. Na forum czytałem że akumulator może być już słaby i robić skoki napięcia, ale naładowałem go i dalej tak samo, auto odpala normalnie także problem baterii raczej odpada , czy może ktoś jeszcze coś doradzi?dodam jeszcze ze parę pixeli jest już wypalonych i przy wyższych temp nic nie widać, ale jak jest zimno to jest ok, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #17 Napisano 23 Lipca 2011 nikt nic nie poradzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 23 Lipca 2011 nikt nic nie poradzi? A ja bym ci jednak na początek radził podmianę AKU na jeden dzień :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter132 Zgłoś #19 Napisano 23 Lipca 2011 to ten cały fis pobiera aż tak dużo prądu? rozrusznik kręci dobrze ale podmienię aku z firmowego auta i zobaczę ,pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 23 Lipca 2011 Tu nie chodzi o FIS. AKU może trzymać parametry przy odpalaniu,ale jak będzie zerwana któraś cela, to w trakcie jazdy, może powodować zwarcia, przepięcia oraz spadki napięć. Nie zaszkodzi podmienić, bo to nic nie kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach