Gość simlook Zgłoś #21 Napisano 15 Października 2008 (edytowane) nie do końca chodzi mi tu o passata b4 chociaż tego też mam. po prostu kupiłem lekko walniętą octavie II 2007 więc cała elektronika jest (chyba) ta co w B6 także fejs z linka od tomlib odpada. 2xPoduchy i kokpit już kupiłem nowe za 2000tysie myślę że tanio. napinacze 3 sztuki poszły ale napinacze "zregeneruje" co do nowego sterownika nie do końca miałem na myśli z serwisu. np: tu koleś miał dużo sterowników http://allegro.pl/item449896580_nowy_sterownik_sensor_airbag_vw_1j0_909_603_an.html co do samej octavii to jak dla mnie silnik elektronika i parę innych rzeczy to nic innego jak VW Edytowane 15 Października 2008 przez simlook Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #22 Napisano 15 Października 2008 co do samej octavii to jak dla mnie silnik elektronika i parę innych rzeczy to nic innego jak VW VW.. jak najbardziej ale bardziej golf, superb to jest faktycznie passat troszkę dziwne, żeby koleś sprzedawał nowy za 120 pln, jeśli taki sam w ASO kosztuje 1500 pln .... no i nie wiem czy on podejdzie do Twojej skody .... sam zobacz poniżej pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość simlook Zgłoś #23 Napisano 15 Października 2008 za jedną poduchę krzykneli 4000tysie, ale np: po pare plastików wysyłali mnie do serwisu VW bo twierdzili że tam taniej, a czy po małej stłuczce coś mogło stać się z taśmą?. Pierwsze co muszę zrobić to wyciągnąć sterownik, a jest tak ulokowany że muszę jeszcze trochę pomyśleć jak się do niego zabrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rallyman Zgłoś #24 Napisano 24 Października 2008 WYJAŚNIŁO SIĘ brak czytania błędów spowodował wolny laptop !! zabrałem do warsztatu domowy i wszystko odczytuje...a niby piszą wymagania "na każdym pc" pokazało sie N95 czyli poduszka kierowcy za duza rezystancja pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krys Zgłoś #25 Napisano 25 Października 2008 od kilku dni świeci kontrolka airbag błąd 65535 (błąd : uszkodzony moduł sterujący) zapaliła się kontrolka w trakcie jazdy proszę o pomoc jak to zlokalizować i usunąć problem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #26 Napisano 25 Października 2008 od kilku dni świeci kontrolka airbag błąd 65535 (błąd : uszkodzony moduł sterujący) zapaliła się kontrolka w trakcie jazdy proszę o pomoc jak to zlokalizować i usunąć problempozdrawiam najpierw dobierz się do sterownika, wiesz gdzie jest ?? rozepnij wtyk i sprawdź styki, czy nie zalane, zaśniedziałe itp, być może tylko brak przejścia komunikuje o jego śmierci wtedy jeszcze raz test, jeśli jednak błąd powraca może to świadczyć o uszkodzeniu sterownika airbag. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krys Zgłoś #27 Napisano 25 Października 2008 dzięki będę sprawdzał w poniedziałek jak coś znajdę dam znać o rezultatach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krys Zgłoś #28 Napisano 25 Października 2008 kurcze zapomniałem zapytać gdzie tego sterownika szukać Passata mam dopiero drugi miesiąc i dopiero się go uczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #29 Napisano 26 Października 2008 kurcze zapomniałem zapytać gdzie tego sterownika szukać Passata mam dopiero drugi miesiąc i dopiero się go uczę WYJAŚNIŁO SIĘbrak czytania błędów spowodował wolny laptop !! zabrałem do warsztatu domowy i wszystko odczytuje...a niby piszą wymagania "na każdym pc" pokazało sie N95 czyli poduszka kierowcy za duza rezystancja pozdrawiam masz ten bład ?: 00588-Zapalnik uruchamiania poduszki powietrznej 1 – strona kierowcy – N95 Jeśli tak to nie ma co panikować, na początek wymień przewód od poduchy do kierownicy(taśmy-zwijaka) to jest najszybszy sposób W zależności od tego jaką masz kierownicę, cenę możesz sprawdzić tutaj . < klik. Chyba, że chcesz sie pobawić to polecam ten temat. < klik. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rallyman Zgłoś #30 Napisano 27 Października 2008 Witam ponownie Tak to ten błąd. Kasowałem go kilka razy ale dalej się odnawia więc zabieram się do roboty pomierze kabelki i będzie wiadomo gdzie jest przerwa. Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi . Napisze jak poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M2TCJ Zgłoś #31 Napisano 30 Października 2008 Witam!Mam problem i nie wiem co dalej. Świeci kontrolka airbag (grzebałem odkurzaczem pod fotelami i wiadomo coś zawadziłem od baga) wpinam fejs łącze się z bagiem kontolka przygasa na ok 0,5 sek, odczytuje błędy i .... brak błędu !! 1-5-10-ty raz i brak błędu a kontrolka świeci ! MACIE POMYSŁY ???? Pozdrawiam Pytanie takie ! Czy jak odkurzałes i zabim odłoczyłes kostke to małes przekrecony kluczyk w stacyjce?? Jesli tak to musisz zrobic reseta poduszkom na kompie (serwisie) I wtedy wszystko powinno wrócic do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rallyman Zgłoś #32 Napisano 31 Października 2008 Bardzo to dziwne ze odkurzałem pod fotelami a vag pokazuje detonator poduszki kierowcy (tajemniczy zbieg okoliczności chyba . Ale to taśma w kierce czekam na przesyłke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #33 Napisano 31 Października 2008 Ale to taśma w kierce czekam na przesyłke nie wiem, czy to dobry pomysł kupować taśmę chyba, że faktycznie był ewidentny jej błąd.trzeba było zacząć od wiązki od poduszki do taśmy, pisałem, ze miałem ten sam problem a teraz jest OK, tyle, że ja wymieniłem przewody i wtyczkę, nie kupowałem nowej wiązki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rallyman Zgłoś #34 Napisano 31 Października 2008 Tak Jacku to taśma i klakson przerywa a właściwie juz zamilkł czyli przerwała się na dobre:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sentcar Zgłoś #35 Napisano 31 Października 2008 najpierw dobierz się do sterownika, wiesz gdzie jest ?? rozepnij wtyk i sprawdź styki, czy nie zalane, zaśniedziałe itp, być może tylko brak przejścia komunikuje o jego śmierci wtedy jeszcze raz test, jeśli jednak błąd powraca może to świadczyć o uszkodzeniu sterownika airbag. Pozdrawiam jest to typowe uszkodzenie sterownika poduszki powietrznej a blad oznacza usterke wewnetrzna. dzieje sie tak po uzyciu niektorych ,,tanszych,, vagow , nawet vag com mial informacje ze diagnostyka niektorych rodzaii sterownikow powoduje ich uszkodzenie. Naprawa jest mozliwa ( w celach szkoleniowych). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinii1981 Zgłoś #36 Napisano 1 Listopada 2008 ja też mam taki problem i proszę o pomoc jak się robi autoscan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinii1981 Zgłoś #37 Napisano 1 Listopada 2008 i jeszcze jedno pytanko pod fotelem są kostki z kablami w dwóch kostkach te kable są zlutowane a w jednej te kable tak sa poprostu razem wsadzone lut puscił czy to może być powód że ta lampka śweici a jak to zlutuje to przestanie swiecic ta kontrolka czy będe musial jechac do serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_13 Zgłoś #38 Napisano 1 Listopada 2008 Do tego tematu trzeba podejść bardzo poważnie, gdyż jest bardzo ważne ze względu na nasze bezpieczeństwo podczas jazdy. Nie wystarczy skasować błędy, lecz naprawić usterkę. Wasze oprogramowanie typu VAG-COM może nie czytać linii kan, należy spróbować u kogoś kto pasiada tester typu VAS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #39 Napisano 1 Listopada 2008 ja też mam taki problem i proszę o pomoc jak się robi autoscan i jeszcze jedno pytanko pod fotelem są kostki z kablami w dwóch kostkach te kable są zlutowane a w jednej te kable tak sa poprostu razem wsadzone lut puscił czy to może być powód że ta lampka śweici a jak to zlutuje to przestanie swiecic ta kontrolka czy będe musial jechac do serwisu Do wykonania "autoscan-a" czy odczytania błędów ze sterowników potrzebujesz kabla do komunikacji miedzy autem a komputerem i odpowiedniego programu np: VAG-COM. Tak czy siak trzeba podłączyć samochód pod komputer i sczytać błędy, dopiero wtedy można coś gdybać Jaki kolor jest tych kostek, jeśli żółte to są od poduch, jeśli będziesz sie decydował na lutowanie to rób to na odłączonym aku, sprawdź czy przypadkiem w tych kostkach nie jest wlutowany jakiś opornik. Po ewentualnym lutowaniu (naprawie) i tak trzeba skasować błąd żeby kontrolka zgasła (zgaśnie tylko wtedy gdy wszycho będzie OK) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hawk83p Zgłoś #40 Napisano 25 Kwietnia 2012 Witam Podczas naprawy nieszczelności przy komputerze (woda w aucie) Passat B5, odłączylem akumulator i kostki od komputera. Po złożeniu wszystkiego do kupy pojawiła się kontrolka AIRBAG-u, więc pojechałem ja usunąć pod komuterem i mechanik stwierdził że w komputerze błędu nie ma lecz trzeba poszukać go gdzieś na instalacji więc kontrolka dalej swieci... Czy to możliwe że nie ma komunikatu o błędzie w pamięci komputera a kontrolka świeci? Co mogło spowodowac zapalenie kontrolki; - odłączenie akumulatora, - odłaczenie komputera, - przerwa w zasilaniu? Co mogłem s........ć? Co moze być odłączone pod fotelem kierowcy bo zaglądałem pod wykladzinę żeby ocenić ilosć wody przy module komfortu? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach