bigbendix Zgłoś #21 Napisano 10 Września 2010 Witam! mam ten problem! padła pompa paliwa! Powiedz kolego od jakiej BMKI pasuje!? Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #22 Napisano 26 Listopada 2010 koledzy a może powie mi ktoś dlaczego u mnie pompe elektryczna (w baku) zmieniam juz trzeci raz w ciągu 1.5 roku o co chodzi ze to tak pada...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffy1 Zgłoś #23 Napisano 8 Grudnia 2010 czy może mi ktoś pomóc poniewaz jak pisałem wyżej wymieniam pompkę która jest w baku juz 3 raz od czego może ona padać bak był czyszczony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość flassh Zgłoś #24 Napisano 26 Lutego 2011 Witam, proszę o poradę (sedan, 1,9 TDI, syncro, 1999r). Jakiś ***** - debilowaty złodziej chciał spuścić mi paliwo ze zbiornika i oto efekt jego pracy: - przecięty przewód elektryczny od ABS (tylne koło, strona prawa), - zrobiona dziura w zbiorniku w okolicy mentolowej opaski mocującej zbiornik do nadwozia (klika głębokich rys o długości 1-3 cm na dnie zbiornika. Przewód ABS naprawiłem, w zbiorniku w miejscu w którym był wyciek wkręciłem śrubę M8 z nakrętką dwoma dużymi podkładkami metalowymi i uszczelkami gumowymi. Wyciek był w "rogu" baku, śruba na razie go zatamowała, ale jest to rozwiązanie tymczasowe (puki co z pozostałych rys nie ma wycieku) :fajny Mam problem, żeby kupić używany zbiornik paliwa do tego modelu, a o wymianie to na razie nawet nie chcę myśleć (ze względu na dużą ilość elementów do zdemontowania w celu wyciągnięcia zbiornika) mi.in. po wstępnych oględzinach: demontaż tłumików, wału kardana, chyba trzeba odkręcić tylną belkę ?, odłączyć przewody hamulcowe i spuścić płyn... :dupablada Dlatego zapytam: 1. Z jakiego tworzywa/plastiku zrobiony jest zbiornik? 2. Czym skutecznie można go naprawić ( klej/spawanie/lutowanie - tworzywa) ? 3. Czy z innych modeli VW syncro/4 motion lub Audi quattro można podmienić zbiornik (czy benzynowy można dostosować?) ? 4. Czy ktoś mógłby zamieścić schemat wyposażenia zbiornika (wszystkich elementów wchodzących w jego skład: pompa, czujniki poziomu, przewody paliwowe/przelewowe umieszczone w zbiorniku itp.). 5. Opis (ogólny) wyszczególnienie elementów w celu demontażu zbiornika paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #25 Napisano 26 Lipca 2015 (edytowane) Witam! mam ten problem! padła pompa paliwa! Powiedz kolego od jakiej BMKI pasuje!? Pozdrawiam!!!Celowo odkopuje ten temat i cytuję wypowiedź dla potomnych. U brata w Passacie 1.9TDI ATJ 4Motion 2000r padła pompa w baku. Oryginalnie był wkład 4D0 906 091B. Wg katalogu Inter Cars zamienniki dostępne lub na zamówienie, to:- Pierburg 7.02701.54.0 ~ 580zł - Delphi FE0496-12B1 ~400zł - Siemens VDO 220-801-012-001Z cena około 1100zł Rozmiary wkładu: - średnica 43mm - długość 138mm - ciśnienie 0,5bara Niemal, że identyczna pompa jest w BMW E39 2.0-3.0D od 1996r. Pasuje idealnie w miejsce oryginału, ma te same ciśnienie. Jedyna istotna różnica jest w króćcu, który w oryginale skierowany jest do góry, a w tej z BMW jest w bok. Posiada również w górnej części przetłoczenie, ale niczemu to nie przeszkadza w prawidłowym montażu. Na poniższym foto załączam zdjęcia obu pomp podających. Koszt pompy włoskiej produkcji wynosi 99zł (ERA770051A). Sprawuje się bardzo dobrze. Póki co nie mam zastrzeżeń. Edytowane 26 Lipca 2015 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach