Gość Marttiin Zgłoś #1 Napisano 1 Października 2008 Witam, pewnego dnia byłem zmuszony wymienić akumulator w aucie. Od tego momentu pilot nie reaguje. Auto to passat B3 sedan. Przy zamykaniu i otwieraniu pilota kierunkowskazy mrugały. Teraz moge otwierać i zamykać auto tylko na kluczyk (wszystkie zamki), kierunkowskazy tez już nie mrugają. Przy zamykaniu drzwi kierowcy wszystkie zamki sie zamykają. Dodam że pilot jest nie oryginalny firmy noxon. Moje pytanie jak moge zaprogramować nie oryginalny pilot, mam 2 piloty jeden pilot posiada nalepke z 7 cyframi. Nie posiadam żadnej instrukcji od poprzedniego właściciela. pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 1 Października 2008 Wiesz może gdzie jest przycisk serwisowy od alarmu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marttiin Zgłoś #3 Napisano 1 Października 2008 Niestety nie, a czemu pytasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2008 Witam Jeśli działa tak jak orginalny pilot na podczerwień w B4 to kodowanie przebiegało wg nasstępującej sekwencji: 1. zamknąć auto kluczykiem 2. otworzyć auto kluczykiem 3 razy (pierwszy raz otworzy pozostałe uruchomią tylko pompkę centralnego) 3. skierować pilota w stronę odbiornika i trzymając wciśnięty przycisk otwierania na pilocie nacisnąć 3 razy przycisk zamykania (albo na odwrót - nie pamiętam) 4. jeśli zadziała bedzie przez chwilę pulsowała dioda na pilocie ( trzymać pilota w kontakcie optycznym z odbiornikiem) Po zakończeniu procedury pilocik powinien otwierać i zamykać auto. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2008 Niestety nie, a czemu pytasz? Bo u mnie przyciskiem serwisowym można właśnie programować alarm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marttiin Zgłoś #6 Napisano 2 Października 2008 Acha, rozumiem a Ty gdzie miałeś ten przycisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 2 Października 2008 W nogach pod wykładziną ale nie jest to żadna wskazówka-to zależy od fantazji i rutyny instalatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2011 Może nie dokońca właściwy temat,ale cytowany poniżej post jest tym którego szukałem Mam ori kluczyk z otwieraniem/zamykaniem na podczerwień.Gdy kupiłem Paszczaka dioda świeciła na czerwono ale nie było reakcji zamykania/otwierania auta. Po 3 latach baterie się wyczerpały a ja nic z tym nie robiłem.Teraz zapragnąłem miec ten rarytas :haha. Teraz tak : po każdej wymianie bateryjek lub odłączeniu aku należy na nowo programować kluczyk?Czy opis z cytatu poniżej jest prawidłowy? Witam Jeśli działa tak jak orginalny pilot na podczerwień w B4 to kodowanie przebiegało wg nasstępującej sekwencji: 1. zamknąć auto kluczykiem 2. otworzyć auto kluczykiem 3 razy (pierwszy raz otworzy pozostałe uruchomią tylko pompkę centralnego) 3. skierować pilota w stronę odbiornika i trzymając wciśnięty przycisk otwierania na pilocie nacisnąć 3 razy przycisk zamykania (albo na odwrót - nie pamiętam) 4. jeśli zadziała bedzie przez chwilę pulsowała dioda na pilocie ( trzymać pilota w kontakcie optycznym z odbiornikiem) Po zakończeniu procedury pilocik powinien otwierać i zamykać auto. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2011 Witam Poniżej wyciąg z oryginalnej instrukcji VW. Mam nadzieję że to na 100% załatwi sprawę. Pozdrawiam Pepe45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2011 o!świetnie,jak tylko do domu wrócę będę działał Dzięki Pepe :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2011 Ja dodam, że jeśli ktoś ma nowszy alarm bez przycisku serwisowego to zazwyczaj programowanie pilota wygląda tak: Kluczyk w stacyjkę i przekręca się kilka razy OFF ON (do lampek) aż się zapalą kierunkowskazy na stałe (zazwyczaj 7 lub 8 razy). Następnie wciska się dowolny guzik w obu pilotach, najpierw w jednym, potem w drugim, na koniec ponownie gasi się zapłon i piloty zaprogramowane a stare skasowane. Warto taką procedurę wykonać po wizycie w serwisie do którego nie mamy zaufania - bo wystarczy że "serwisant" zakoduje swojego pilota (mając nasz jeden komplet kluczy) i już ma autko jak na tacy - a my się nie połapiemy że drugi klucz z pilotem leżący od lat w szufladzie nie działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #12 Napisano 29 Grudnia 2011 Na szczęście mnie to nie dotyczy ponieważ nie mam alarmu ,a tylko otwieranie/zamykanie z kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #13 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam Poniżej wyciąg z oryginalnej instrukcji VW. Mam nadzieję że to na 100% załatwi sprawę. [ATTACH=CONFIG]73284[/ATTACH] Pozdrawiam Pepe45 Pomogło Nowe baterie + programowanie j.w. i ciesze się wygodą z kluczyka - a przez cały czas myślałem,że coś uszkodzone jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach