Slay Zgłoś #1 Napisano 24 Września 2008 (edytowane) Jakiś czas temu wyładował mi się akumulator do 0.. zostawiłem włączoną lampkę i wyjechałem na urlop;) Odpalałem samochód z kabli i niestety zostały zamienione + z -. Efektem tego były: błąd ABS i ESP i po 2 dniach padł alternator... ostatnio tez wymieniłem akumulator. Po tej sytuacji bylem u mechanika w sprawie ABS i stwierdził ze nie może się wogole połączyć z ABS i prawdopodobnie padł cały układ itp.. bylem jeszcze u kilku i każdy mniej więcej mówił to samo. Problem rozwiązał nowy bezpiecznik, kontrolki zgasły, ABS i ESP działają prawidłowo... silnik i reszta tez. W miedzy czasie wyskoczyła lampka ładowania, wymieniłem regulator napięcia w alternatorze. Samochód jeździ.. wygląda ze wszystko jest ok, ale bylem juz w kilku miejscach i nigdzie nie udało się nikomu połączyć z komputerem w moim samochodzie. Co możne być przyczyna? Co mogło się stać przez zamianę + z -? Mam jeszcze jedno pytanie.. po wymianie regulatora napięcia kiedy przekręcam kluczyk do pozycji kiedy zapalają się kontrolki.. to po kilku sekundach jak nie odpalam silnika kontrolka ładowania miga.. to jest jedno migniecie co kilka sekund. Regulator nie jest oryginalny, ale był nowy i wymienił go fachowiec od alternatorów... ładowanie kiedy chodzi silnik jest ok. Czy to miganie to coś złego? Edytowane 24 Września 2008 przez Slay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2008 Nie chcę się domyślać, ale być może po odwrotnym podłączeniu spaliłeś jakiś moduł. Być może komputer odczytał to jako próba ingerencji i dlatego nie dopuszcza Vag. Albo po prostu spaliłeś kompa co jest bardzo możliwe gdyż jest to sama elektronika. Ale to są tylko moje przypuszczenia. A może powinieneś spytać tutaj.W podanym linku masz dział zajmujący się komputerami i podłączeniem do nich. Pytaj tam (poproś moderów aby przenieśli temat). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2008 ... Albo po prostu spaliłeś kompa .... Uważasz ze samochód by jeździł i ze wszystkie systemy by działały gdyby komputer był spalony? Wszystko działa jak trzeba... ESP, ABS jest OK, komputer od spalania itd działa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Italiano_41 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2008 Witam Sprawdź czy masz zasilanie na gnieździe OBD2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2008 Kupiłem wtyczkę za 50 zl i VAGiem podłączyłem się za pierwszym razem. A czemu 3 "fachowców" nie mogło to nie wiem:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidmarko160 Zgłoś #6 Napisano 10 Listopada 2008 (edytowane) a mozna by jakoś jaśniej z tym... gdzie ten bespiecznik i jaka wtyczka??? bo mam podobny problem. miałem wypadek. samochud stał aku sie rozładował, po remącie świeci abs, esp i czerwona kontrolka chamulca ręcznego miga i słychac trzy krotny sygnał dzwiękowy. i nie wiem co jest grane bo nie mogę sie połączyc z samochocem. Edytowane 10 Listopada 2008 przez dawidmarko160 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djacek85 Zgłoś #7 Napisano 10 Listopada 2008 po remącie świeci abs, esp i czerwona kontrolka chamulca ręcznego miga i słychac trzy krotny sygnał dzwiękowy. Taki błąd to na 99% sterownik ABS-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidmarko160 Zgłoś #8 Napisano 10 Listopada 2008 tak sie domyślałem ale nie będę miał pewniści dopujk nie zdjagnozuje samochodu, a poblem jest taki że, nie moge tego zrobić bo nie mogę się połączyc z samochodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 21 Listopada 2008 Bezpiecznik pompy ABS na pierwszy strzał do sprawdzenia. Bo jak się go wyjmie to właśnie są takie objawy. Później można sprawdzić przekaźnik ABS który chyba jest w skrzynce komputera.. Padło to koledze w AUDI A6.. To 2 najtańsze opcje do zrobienia.. Ja byłem z tym u 3 "mechaników" i każdy mi wciskał ze mam spalony komputer i inne cuda.. a żaden nie sprawdził choćby bezpieczników. Jednemu nawet to sugerowałem.. to mówił ze to nie możliwe. W końcu sam tam zajrzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach