Gość pasek1.9TDI Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2008 Witam wszystkich!! Panowie,mój silnik to 1.9 TDI AFN.Problem wygląda następująco:co 4 dni jak z zegarkiem w ręku po pozostawieniu auta w garażu ukazuje sie niewielka plama płynu chłodzącego powiedzmy jakieś 50ml,po obejrzeniu silnika kapie z mniej więcej od dołu na łączeniu silnika z zespołem napędowym,z wierzchu silnik jest idealnie suchy.Ze zbiorniczka nie bardzo ubywa płynu są to takie ilości ze nie widać ubytku za bardzo.Czy w okolicach bloku są jakieś miejsca gdzie może zbierać sie płyn a po 4 dniach wylać sie na podłogę????.U zywajac auta po każdym ruszeniu z parkingu czy jakiegoś postoju patrze i zawsze jest sucho,takowy wyciek następuje tylko jak auto postoi całą noc a garażu?? Może gdzieś są jakieś jeszcze odpowietrzniki czy coś,może na dole jakaś jest opaska co nie trzyma nie mam pojęcia proszę o pomoc w tym temacie.Dodam ze nie mam obudowy silnika ani skrzyni od spodu.Z góry dziękuje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #2 Napisano 24 Września 2008 Zobacz plastikowy króciec który wchodzi do bloku silnika, zarówno ten dolny od termostatu i ten górny który zobaczysz pod plastikową pokrywą silnika. U mnie objawy były bardzo podobne i padło na górny króciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek1.9TDI Zgłoś #3 Napisano 24 Września 2008 Zobacz plastikowy króciec który wchodzi do bloku silnika, zarówno ten dolny od termostatu i ten górny który zobaczysz pod plastikową pokrywą silnika. U mnie objawy były bardzo podobne i padło na górny króciec. Najprawdopodobniej juz odkryłem z kad sie to bierze,zbyt duzo płynu w zbiorniku wyrównawczym,i po wyłączeniu sielnika wiadomo temperatura wzrasta a wraz z nia cisnienie,co chyba było powodem otwarcia sie zaworku od spodu zbiorniczka i wyciek.Panowie czy to moze byc to!!!!!!!!!! stan płynu byl lekko ponad max powiedzmy ze jakies 2-3 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 24 Września 2008 Najprawdopodobniej juz odkryłem z kad sie to bierze,zbyt duzo płynu w zbiorniku wyrównawczym,i po wyłączeniu sielnika wiadomo temperatura wzrasta a wraz z nia cisnienie,co chyba było powodem otwarcia sie zaworku od spodu zbiorniczka i wyciek.Panowie czy to moze byc to!!!!!!!!!! stan płynu byl lekko ponad max powiedzmy ze jakies 2-3 mm Zaworek nadciśnieniowy znajduje się w korku zbiorniczka wyrównawczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek1.9TDI Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2008 Zaworek nadciśnieniowy znajduje się w korku zbiorniczka wyrównawczego. OK zaworek nadciśnieniowy znajduje sie w korku zbiorniczka,wiec do czego słuzy ten zaworek u dołu zbiorniczka i gdzie ubywa płyn z nadmiaru ba ja miałem nadmiar.????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach