Skocz do zawartości
Gość urgosik

Wylaczenie Alarmu w Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość urgosik

Witam wszystkich z gory pisze ze jestem nowy na tym forum:)

Otoz mam problem taki ze:

zalozylem do swojego passacika alarm nie oryginalny (ale oryginalny nadal funkcjonuje) i chodzi mi o to ze sie one ''gryza'' nie zawsze jak wlacze nieoryginalny to oryginalny wyje (i na odwrot) i moja prozba na tym forum

Jak mozna wylaczyc przez Vaga ten alarm fabryczny (posiadam interfejs oraz program vag wersje 409 oraz komputer przenosny) wiem ze mozna tak zrobic bo moj znajomy tak zrobil ktory pracuje w serwisie ale on wyjechal na stale i nie ma mi kto pomoc. No coz licze na pomoc 'nowemu' na tym forum serdecznie pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość urgosik

odswiezam temat licze na Wasza pomoc w dalszym ciagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można wyłączyć orginalny alarm, bo tego nie robiłem. Łatwiej byłoby odciąć syrenę orginalnego alarmu, tylko po co? Dokładany alarm został niewłaściwie założony. Ja mam i orginalny i dokładany - oba z oddzielnych pilotów ale nie mam z nimi żadnych problemów - jeśli zamykam orginalnym, działa tylko orginalny alarm, jeśli uzbrajam dokładanym - działają oba i tak powinno być, sam zakładałem ten drugi alarm i wierz mi, tak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Fabryczny" jest zespolony z modułem komfortu i nie sadze, zeby można go było dezaktywowac. A przeglądajac podobne tematy, to po prostu jedyna opcja jest taka, ze trzeba dopasować sobie "zewnętrzny" alarm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość urgosik

dzieki za podpowiedzi jestem wdzieczny :)

@2up

czy zakladales go dokladnie bez roznych dodatkow poprostu sam alarm i Ci dzialaja 2 ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Poniżej przykłady "zgryzu" alarmów z życia wzięte:

 

1.Podłączenie nieoryginalnego alarm pod oświetlenie wewnętrzne, co powoduje, że w chwili gdy posiadasz załączone oba alarmy i otwierasz oryginalny to ten automatycznie załącza oświetlenie kabiny tym samym wzbudza ten drugi.Aby ominąć to należy wykonać podłączenie pod lampki w drzwiach

2.Nieoryginalny alarm posiada czujnik wibro/wstrząsowy/stłuczeniowy wzbudzający się w chwili gdy rozłączenie alarmu fabrycznego otwiera centralny(jednorazowe z wszystkich drzwi "stuk" rygli.

3. Wpięcie się w lampkę oświetlenia "słabym" alarmem może powodować wzbudzanie się. Nie zbadano niestety tego dokładnie, poprostu dokonano przełączenia pod oświetlenie drzwi.

4.Nie prawidłowe podłączenie sterowania centralnego zamka z nieoryginalnego alarmu w instalację samochodu. Końcowy efekt to impuls "otwórz centralny zamek" tak naprawdę informuje oryginalny alarm o otwarciu no i wycie.

 

Reasumując na forum ogrom informacji jak podłączyć alarm i gdzie. Odnajdź i skonfrontuj z swoim montażem.

Prawidłowo założony alarm nieoryginalny i podłączony do centralnego zamka w chwili rozłączenia rozłącza również oryginalny alarm.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności