Gość adi_ad Zgłoś #1 Napisano 24 Sierpnia 2008 Witam mam duży problem mianowicie. po odkręceniu świec 2 świeca cała z oleju jest i w przewodach powietrza tak samo olej . i miałem problem przy odpaleniu autka jak kreciło zapaliła się kontrolka z miską olejową i co chwile dolewam oleju .. czyszby silnik padał??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 24 Sierpnia 2008 A po dolaniu oleju kontrolowałeś jego poziom? Zmień tytuł tematu bo modzi wrzucą go do kosza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adi_ad Zgłoś #3 Napisano 24 Sierpnia 2008 tak i bardzo dużo ubywa mi go co 4 dni musze doleć oleju prawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rasial Zgłoś #4 Napisano 24 Sierpnia 2008 Witaj .Aby dokładnie zdiagnozować co się stało ,musisz się udać do zakładu .Nikt na odległość nie zdiagnozuje ci samochodu .Jednak jeżeli czujesz się na siłach i chcesz sam znaleźć usterkę to musisz wiedzieć między innymi ,jak olej dostaje się do komór spalania .Czy przyczyna leży po stronie sprężarki czy silnik wymaga remontu.Piszesz ,że olej znajduje się w przewodach powietrznych .Czyli szukaj przyczyn związanych ze sprężarką .Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adi_ad Zgłoś #5 Napisano 24 Sierpnia 2008 no tak ale turbine mam wymieniona na nową a na starej miałem to samo i po wyciągnięciu świec tylko 1 była cała z oleju asz z niej kapało tak nie powino byc chyba ? a co leprze jak jest zimny był problem wogóle z odpaleniem autka dopiero tuner mi ustawił tak żeby świeca dłużej paliła się i autko odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4MOTION Zgłoś #6 Napisano 24 Sierpnia 2008 Witam Mam podobne objawy - świece zaolejone - przy silniku 9a. Doświadczony mechanik przypuszcza że to uszczelka między pokrywą zaworów a głowicą. Olej ścieka sobie do cylindrów. Jeżdzę w tej chwili innym samochodem i na razie nie zweryfikowałem tej hipotezy. Podobno można to sprawdzić sprężonym powietrzem. Daj znać jak rozwiążesz ten problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adi_ad Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2008 Witam kompresja sprawdzona 1,7 na cylinder to dobrze czy zle bo mechanik powiedział ze fatalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #8 Napisano 25 Sierpnia 2008 Witam kompresja sprawdzona 1,7 na cylinder to dobrze czy zle bo mechanik powiedział ze fatalnie adi_ad ; Ma rację 1,9 MPa to minimum , nominalnie powinno być 2,5-3,1 MPa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2008 czyli masz odpowiedz sprawdz dokładnie na wszystkich cylindrach i przyszykuj sie do wymiany pierscieni to przez nie ubywa ci oleju i masz zalane świece pozdro a dobrze przy okazji wymienić uszczelke na klawiaturze tylko jej nie zgnij przy lewym rogu z przodu silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil__87 Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2015 Witam moze macie jakiś pomysł. Jechałem nad morze 400 km wypychało mi bagnet od oleju i cały silnik zarzygany. Pojechałem do mechanika wymienilismy odme wyczyscilismy filtr powietrza i teraz bagnet od oleju zasysa. Mieliście juz taki przypadek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach