Gość Zgłoś #1 Napisano 6 Sierpnia 2008 no i cos sie popapralo spalanie z dnia na dzien wzroslo o ponad 4 l /100 do tej pory utrzymywalem 7-8 po miescie a teraz 11-12 nieraz jak przycisne to i 14 pokarze , probowalem jezdzic jak emeryt no i udalo sie zejsc do 9,8 -10 !!! bledow nie ma , nic nie grzebalem oprocz wymiany czujnika temp. cieczy ale to raczej nie wplaywa , poradzcie gdzie szukac przyczyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #2 Napisano 6 Sierpnia 2008 Jeździsz na włączonej klimie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #3 Napisano 6 Sierpnia 2008 Jeździsz na włączonej klimie? tak na AUTO ale zawsze tak jezdzilem dodam ze na wolnych obrotach spalanie 0,5-0,6 z klima 0,8 do 1,0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #4 Napisano 6 Sierpnia 2008 a moze akurat czujnik jest zje.... zepsuty, podaje do sterownika ze silnik jest przez caly czas zimny i wtedy wtryski daja wieksza dawke paliwa, podepnij pod kompa i zobacz jaka pokazuje temp ten czujnik. A błędów nie bo on działa tylko ze zle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio_TDI Zgłoś #5 Napisano 6 Sierpnia 2008 przepływka, sprawdz jakie masz ładowanie, filtr powietrza, cisnienie w oponach, zbierzność, czujnik temperatury sprawdź bo masz dwa'pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2008 moim zdaniem normalne spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2008 a ten czujnik kupiles jakis normalny czy najtanszy zlom? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #8 Napisano 6 Sierpnia 2008 a ten czujnik kupiles jakis normalny czy najtanszy zlom? w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #9 Napisano 8 Sierpnia 2008 A jak mocno przyspieszasz to widać za Tobą czarny dym? Może po prostu masz nieszczelność w układzie dolotowym powietrza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #10 Napisano 8 Sierpnia 2008 wlasnie nie ma dymu wszystko teoretycznie ok przeplywka ok , ladowanie, filtry, cisnienie temperatura na vagu w granicach 85 st ale znalazlem cos takiego ... obrazek tam cos sie nie trzyma widelek ale co to jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #11 Napisano 8 Sierpnia 2008 Kąt synchronizacji... Tylko nie wiem dokładnie czego on dotyczy. Zapodaj pełne logi - razem z regulacją dawek na wtryskach. Podany wyżej parametr, jak wyczytałem w tym temacie i znajdującym się w nim odnośniku (tłumacz uniwersalny poszedł w ruch) odpowiada za synchronizację rozprowadzenia dawki na wtryskiwacze (?). Nie do końca rozumiem to partackie tłumaczenie, ale wnioskuję, że w Twoim wypadku wskazuje odstępstwo od odpowiedniego momentu wtrysku na cylindrach (względem sterującego)... Na tym hiszpańskim forum gość chyba upatrywał się w tym parametrze przyczyny wibracji silnika... Cholera, nienawidzę się tak domyślać, bo potem ktoś kto się zna wpadnie i może zobaczyć, że bzdury wypisuję, więc przytomnie się zamknę i poczekam aż wkleisz pełne logi, a w międzyczasie ktoś może Ci opisze o co tu biega. P.S. Tu masz marginesy wartości poszczególnych bloków dla Twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach