Skocz do zawartości
Gość

ekstremalny wzrost spalania

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

no i cos sie popapralo

spalanie z dnia na dzien wzroslo o ponad 4 l /100 do tej pory utrzymywalem 7-8 po miescie

a teraz 11-12 nieraz jak przycisne to i 14 pokarze , probowalem jezdzic jak emeryt no i udalo sie zejsc do 9,8 -10 !!!

bledow nie ma , nic nie grzebalem oprocz wymiany czujnika temp. cieczy ale to raczej nie wplaywa , poradzcie gdzie szukac przyczyny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jeździsz na włączonej klimie?

 

tak na AUTO ale zawsze tak jezdzilem

 

dodam ze na wolnych obrotach spalanie 0,5-0,6 z klima 0,8 do 1,0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze akurat czujnik jest zje.... zepsuty, podaje do sterownika ze silnik jest przez caly czas zimny i wtedy wtryski daja wieksza dawke paliwa, podepnij pod kompa i zobacz jaka pokazuje temp ten czujnik. A błędów nie bo on działa tylko ze zle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka, sprawdz jakie masz ładowanie, filtr powietrza, cisnienie w oponach, zbierzność,

czujnik temperatury sprawdź bo masz dwa'pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem normalne spalanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ten czujnik kupiles jakis normalny czy najtanszy zlom?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
a ten czujnik kupiles jakis normalny czy najtanszy zlom?

 

w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mocno przyspieszasz to widać za Tobą czarny dym? Może po prostu masz nieszczelność w układzie dolotowym powietrza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

wlasnie nie ma dymu wszystko teoretycznie ok

 

przeplywka ok , ladowanie, filtry, cisnienie temperatura na vagu w granicach 85 st

 

ale znalazlem cos takiego ... obrazek

 

tam cos sie nie trzyma widelek ale co to jest ?

rozrzad.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt synchronizacji... Tylko nie wiem dokładnie czego on dotyczy.

 

Zapodaj pełne logi - razem z regulacją dawek na wtryskach. Podany wyżej parametr, jak wyczytałem w tym temacie i znajdującym się w nim odnośniku (tłumacz uniwersalny poszedł w ruch) odpowiada za synchronizację rozprowadzenia dawki na wtryskiwacze (?). Nie do końca rozumiem to partackie tłumaczenie, ale wnioskuję, że w Twoim wypadku wskazuje odstępstwo od odpowiedniego momentu wtrysku na cylindrach (względem sterującego)... Na tym hiszpańskim forum gość chyba upatrywał się w tym parametrze przyczyny wibracji silnika...

 

Cholera, nienawidzę się tak domyślać, bo potem ktoś kto się zna wpadnie i może zobaczyć, że bzdury wypisuję, więc przytomnie się zamknę i poczekam aż wkleisz pełne logi, a w międzyczasie ktoś może Ci opisze o co tu biega.

 

P.S.

Tu masz marginesy wartości poszczególnych bloków dla Twojego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności