Gość ernestwidelec Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2008 Witam szanownych Forumowiczów Mam problem. podczas wymiany wkładki zamka w passacie B5 1998 rok spadł mi pierścień blokujący wkładkę w drzwi. Wydostałem go ale za nic nie mogę go założyć poprawnie żeby trzymał wkładkę. Powiedzcie mi jak to zrobić. Proszę o pomoc bo wczoraj siedziałem nad tym 3 godziny i nie udało mi się tego zrobić. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #2 Napisano 3 Sierpnia 2008 Może jakaś fotka? Bo ciężko się domyślić o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ernestwidelec Zgłoś #3 Napisano 3 Sierpnia 2008 Fotki na razie nie jestem w stanie zrobić bo auto stoi w garażu u kuzyna. Jak odkręsa się tą śrubę z boku drzwi na Trox 20 - to ona odblokowuje taki pierścień i właśnie ten pierścień spadł i za hiny nie mogę go założyć żeby blokował wkładkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2008 Witam ja rok temu miałem z tym pierścieniem problem on spada wówczas gdy się za dużo wykręci tego torxa z boku męczyłem się co nie miara ale założyłem i teraz nie pamiętam ale okazało się później że, prosto się to zakłada.Tu fotka tego pierścienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #5 Napisano 3 Sierpnia 2008 też to miałem,ten pierścień ma takie wypustki z obydwu stron,musisz całkiem wykręcić śrubę zabezpieczającą,potem z jednej strony założyć pierścień,trochę wkręcić śrubę i powinno wejść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ernestwidelec Zgłoś #6 Napisano 3 Sierpnia 2008 Koledzy próbowałem już chyba na wszystkie sposoby. Na wkręconej sróbie, na całkiem wykręconej (wyjętej) sróbie, na wpół wykręconej itp. Już mi sił nie starczyło i rzuciłem to wczoraj. Ten pierścień mi gdzieś tam wchodzi, tylko mam takie wrażenie że nie chce za coś tam zaskoczyć. Może jest jakiś patent na założenie tego. Albo inaczej. Nie da się wyjąć na wierzch tego całego bajeru w który ten pierścień wchodzi???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #7 Napisano 3 Sierpnia 2008 Niestety bez zdjęcia tapicerki drzwi i metalowej płyty za nią chyba się nie obędzie(czyli proces taki jakbyś wymieniał całą klamkę po to by się dostać właśnie do niej i założyć ten nieszczęsny pierścień). Skoro piszesz, że mając wyjętą wkładkę zamka nie dajesz rady....Musisz chyba jednak zdjąć to co napisałem, albo próbować dalej bez demontażu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ernestwidelec Zgłoś #8 Napisano 3 Sierpnia 2008 Tapicerkę z drzwi już mam zdjętą i metalowa płytę też a i tak nie mogę sobie z tym potadzić. Niby zakładam a to się nie trzyma jakoś jest takie lużne, spada znowu w drzwi. Da się jakoś wyjąć ten bajer w który to zabezpieczenie wchodzi. Dużo z tym roboty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #9 Napisano 3 Sierpnia 2008 1/ Na pewno wkładkę zamka masz wyjętą, 2/ musisz wyjąć zewnętrzną klamkę (tą, za którą otwierasz drzwi) pociągając ją delikatnie w kierunku miejsca po wyjętej wkładce zamka jednocześnie wykonując ruch jakbyś otwierał drzwi) - wcześniej musisz odpiąć od wyjmowanej klamki takie małe cięgiełko), 3/ jak masz wyjętą klamkę to właściwie już bez problemów powinienneś włożyć ten pierścień (nie wkręcając na razie tej torxowej śrubki), pierścień zaczynasz wkręcać ustawiając go w stosunku do jego normalnej pozycji o 180 stopni, wprowadzasz go w te wycięcia dla niego przeznaczone, 4/ pozostaje dopasować srubkę torxową, 5/ zakładasz wyjętą klamkę zewnętrzną w sposób odwrotny do wyciągania, 6/ zakładasz sprzęgiełko do klamki, 7/ wkręcasz wkładkę i sprawdzasz czy pierścień prawidłowo ją blokuje po wkręceniu śrubki torx! 8/ dopiero jak wszystko jest OK. zakładasz wszystko na drzwi Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ernestwidelec Zgłoś #10 Napisano 3 Sierpnia 2008 Dokładnie - wkładkę mam wyjętą a klamkę dopiero jutro wyjmę. Jak macie jeszcze jakieś pomysły to poszcie. Chciał bym wiedzieć wszystko na ten temat zanim jutro zabiorę sie go roboty. Nie chciał bym aby mnie coś zaskoczyło tak jak to zabezpieczenie przez które zmarnowałem 3 godziny czasu (i przez które żona sie nie odzywa bo miałem być troche wcześniej w domu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ernestwidelec Zgłoś #11 Napisano 5 Sierpnia 2008 Już sobie poradziłem. Wyjołem klamkę - odkręciłem ten kawał żelaztwa w które wchodzi to zabezpieczenie i na wierzchu włożyłem to zabezpieczenie. Potem poskładałem i gotowe. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbuss Zgłoś #12 Napisano 13 Sierpnia 2013 Witam Właśnie borykam się z tym pierścieniem. Jak go ustawić? Część otwarta pierścienia ma być ustawiona w kierunku przodu czy tyłu samochodu? Wie ktoś może jakie parametry ma torx do tego pierścienia? Wpadł mi do profilu w drzwiach i raczej go już nie odzyskam. Muszę go kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach