Skocz do zawartości
Gość andriusza13

Komunikat STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Problem wyglada nastepujaco . Rano odpalam auto , silnik startuje, po czym gasnie niemal od razu. Przy ponownej probie zastartowania silnika pojawia sie komunikat jak w tytule STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG, pomimo tego po dłuzszym kręceniu auto odpala i jezdzi normalnie ?!

Co może być nie tak? Może ktoś miał ten sam problem ? Z gory dzieki za pomoc.

 

Przerabiałem to niestety że aż w końcu auto już nie odpaliło. Padły 2 pompowtryskiwacze, wymieniłem jednak 4 wszyskie za jeden 450 zł przy oddaniu starych.Polecam firmę a tucholi Diesel-reg. Po wkreceniu trzeba jeszcze wyregulować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten komunikat po robocie głowicy. Przy sciąganiu płyn chłodzący wlał się do oleju i go rozrzedził. Jeździłem na starym rozrzedzonym oleju i wywalało ten komunikat. Po wymianie oleju problem znikł. Może lipny olej zalałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wcześniej napisałem że po tym komunikacie wymieniłem pompowtryski ale niestety po 3tygodniach jest dokładnie to samo ,auto klękło na skrzyżowaniu musiałem jak po*****y pchać. Chciałem jechać do tego zajebistego mechanika,który mnie w***** w koszty i go zjebać jak psa ale mówię sam się wezmę za to gówno.Wyczyściłem zbiornik paliwa do czysta, umyłem całą pompę ze zbiornika i wyczyściłem. Przepłukałem układ nowy filtr paliwa i dalej gówno. Aż t u nagle usłyszałem syczenie z zaworka zwrotnego który znajduję się w filtrze paliwa i odłączyłem przewody aż wy*****o mi że cały silnik i morda w ropie. Przed tym oczywiście silnik chodził cały czas nierówno i gaśnie jak również nie odpala. Ten mały zaworek jak dmuchałem puszcza w jedną ale nie w drugą stronę i nie wiedziałem co halo. Kupiłem drugi zamiennik 13zł :-)) w*****em do filtra kilka razy przekręciłem kluczyk aby pompka zalał filtr i eureka pali i chodzi równiutko. Teraz wielka radość ale zaraz zaraz czy potrzebnie w*****em ponad 2 tysiące w pompowtryski :_((( Kto to kór.a wie!!!!

Jeszcze jedno nie kupujcie zaworka byle jakiego za 12zł, bo niestety wywala paliwo przez filtr obojętnie jakiej firmy, musi być oryginalny. Ja kombinowałem z tanimi,zmieniałem oringi i nic z t ego nie wyszło. I rada co do zaworka musi puszczać powietrze tylko w jedną stronę.

Jeba....ć to wszystko silnik chodzi jak kup.a Spalanie wielkie i klekocze jak traktor ch.j wie co jest????

Już wiadomo co jest grane a mianowicie jegomość który zrobił pompki w***** mi do jednego stare uszczelki pomimo iż dostał 4xkompl. nowych. Kosztowało mnie to wyciągnięcie pompki, jazda do firmy która mi je regenerowała i sprawdzenie na miejscu. Wziąłem znowu komplet uszczelek i śrubę dokręcającą zrobiłem na razie 1100km i nic ,spalanie niskie. Niestety dużo nerwów i straconego czasu!!

Edytowane przez Kodzys34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności