Skocz do zawartości
Gość andriusza13

Komunikat STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość andriusza13

Witam !

 

Problem wyglada nastepujaco . Rano odpalam auto , silnik startuje, po czym gasnie niemal od razu. Przy ponownej probie zastartowania silnika pojawia sie komunikat jak w tytule STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG, pomimo tego po dłuzszym kręceniu auto odpala i jezdzi normalnie ?!

Co może być nie tak? Może ktoś miał ten sam problem ? Z gory dzieki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak/małe ciśnienie oleju ... kiedy ostatnio sprawdzałeś olej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andriusza13

Olej wymieniany 3 tyg. temu , pilnuje terminów wiec totalnie niewiem o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś poziom po wymianie ;-) ? Ewentualnie czujnik szwankuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Olej wymieniany 3 tyg. temu , pilnuje terminów wiec totalnie niewiem o co chodzi.

 

Może źle dokręcili filtr oleju zobacz czy nigdzie nie spierniczył olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andriusza13

Auto stoi od wczoraj u innego mechanika, dzwoniłem przed chwilą, podobno sprawdził wszystkie filtry itd i problem dalej istnieje. Niewiem po co chce jechac do VW sprawdzic pompowtryski ? Czy jest mozliwe zeby to była wina pompowtrysków ? Szlag mnie trafia , że sam nie moge nic zrobić, tak nie ufam tym wszystkim mechaniorom grrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa co maja PD do cisnienia oleju??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej posprawdzaj połączenia rur od intercoolera do turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmien mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andriusza13

Chyba zmienie mechanika, masakra, koles sprawdził wszystko co mozliwe i twierdzi ze to kliniczny przypadek , tzn, nie jest w stanie ustalic źródła problemu. Szlag mnie trafia i szczerze mowiac niewiem co dalej robic z moim pojazdem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a ja powiem tak, mialem ten sam problem co ty, tylko u mnie błąd w innym języku sie wyswietlał bo auto nie z niemiec, ale do rzeczy. postwailem auto po sprowadzeniu do servisu na wymaine rorzadu, płynów pasków i filtrów, po odbiorze po jakims tygodniu auto nie chciało mi odpalic (załapało tylko na poczatku na chwilke i zgasło), pomyślałem ze może paliwo nie dochodzi, i dłużej go zakręciłem w miedzy czasie wyskoczył ten właśnie bład i kontrolna od cinienia oleju sie zaswieciła nie przestawalem krecic i załapał, zaprowadzilem do serwisu, stał 3 dni zanim doszli co i jak,na vagu 0 błedów, pomiary ciśnienia ok, kontrolna i ten bład zaswieci sie w kazdym pasku jak sie go dłuzej kreci, np jak nie dochodzi paliwo, albo go nie ma. a u mnie był broblem taki ze jak wymieniali filtr paliwa to mechanik nie włozył takiej malutkiej uszczelki i sie zapowietrzał, po włozeniu tej uszcelkii zero problemu od 1,5 roku. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zresetować kompa, zdejm klemę na kilka minut i zobacz czy problem się powtarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko do Don-Damiano:

 

Jestem bardzo ciekaw czy serwis przyznal sie do bledu(bo jak zrozumialem to u nich wymieniales filtr paliwa i to ich mechanior nie zalozyl tej uszczelki), czy za te 3 dni sprawdzania w serwisie tez mosiales zabolic z wlasnej kieldy :609:

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, nic nie płacilem, a to dlatego ze trzeciego dnia siedziałem pół dnia i patrzyłem co oni tam dłubią bo juz mnie nosiło, i pech chciał ze na moich oczach wyszło na jaw ze uszczelki tam nie ma. powiedzial ze uszczelka gratis, ale jaki to gratis jak nie wsadzili jej wczesniej;) ale naszczesnie od tamtej pory wszytko gra, takze nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, nic nie płacilem, a to dlatego ze trzeciego dnia siedziałem pół dnia i patrzyłem co oni tam dłubią bo juz mnie nosiło, i pech chciał ze na moich oczach wyszło na jaw ze uszczelki tam nie ma. powiedzial ze uszczelka gratis, ale jaki to gratis jak nie wsadzili jej wczesniej;) ale naszczesnie od tamtej pory wszytko gra, takze nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;)

 

To szczescie ze tam byles , bo ciekaw jestem jak ta akcja by sie zakonczyla gdyby cie tam nie bylo (jednak jak sam nie dopilnujesz to nic nie ma - ZYCIE )

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje następująca sytuacja: po przekręceniu zapłonu wszystko przebiega w standardowy sposób (grzanie świec, gaśnie airbag itp.) jeżeli od razu odpalę silnik to wszystko jest normalnie.

 

Natomiast jeżeli kluczyk przez dłuższy czas jest przekręcony (około jednej minuty) i nie uruchamiam silnika wyskakuje na FISie komunikat "STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG".

 

W takiej sytuacji wyłączam zapłon, ponownie włączam i zanim pojawi się komunikat uruchamiam silnik. Podczas jazdy komunikat nigdy się nie pojawił. Praca silnika również bez zmian.

 

Dodam, że olej (Motul) i filtr (Mann) wymieniane były przed zimą a poziom oleju jest w normie (blisko maxa).

 

Cóż to może oznaczać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast jeżeli kluczyk przez dłuższy czas jest przekręcony (około jednej minuty) i nie uruchamiam silnika wyskakuje na FISie komunikat "STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG".

 

Jak silnik nie jest włączony, to nie ma ciśnienia oleju. Komputer sprawdza co jakiś czas odczyt z czujnika i wywala błąd jak coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności podjedź do jakiegoś warsztatu i sprawdź ciśnienie oleju,bo możesz mieć przytkany smok,lub pompa już nie wyrabia.Ja z tego powodu musiałem silnik wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi działo się coś takiego jak było zimno ale po chwili komunikat znikał i było OK, dodatkowo jeszcze wyskakiwał napis STOP ..

 

dodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam !

STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS. BETRIEBSANLEITUNG, pomimo tego po dłuzszym kręceniu auto odpala i jezdzi normalnie ?!.

 

Ja teraz miałem to w swoim pasku 1.9 TDI i okazało się że to wałek pośredni i który trzeba było wymienić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności