Gość matijaz Zgłoś #1 Napisano 19 Lipca 2008 witam czy w passatach z za wielkiej wody montuje sie tapicerke ze sztucznej skóry? ogladalem dwa z 2005 i 2006 roku 2.0t i wydaje mi sie ze nie ma tam naturalnej skóry, ale tez trudno mi uwierzyc ze w passacie, moze nie luksusowym ale dosc wydawalo by sie porzadnym aucie montuja jakas plastikowa imitacje... 2 pytanie to awaryjnosc jednostki 2.0t i generalnie na co zwrocic uwage przy zakupie jak sprawdzic czy pod maska drzemie 150 czy 200 konna wersja 2.0t? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piki Zgłoś #2 Napisano 19 Lipca 2008 auta z USA cechuje duzo gorsza jakos wykonania do europejskich wersji, np Cayene z USA a Cayene z UE to w sordku kolosalna roznica w jakosci materiałow, i sadze ze moze byc podobnie z VW, ze amerykanski Passat jest troche bardziej,,,, plastikowy a skora troche slabszej jakosci, ta roznica miedzy UE i USA nie jets jednak regułą, ale w niektorych przypadkach naprawde sa roznice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz Zgłoś #3 Napisano 19 Lipca 2008 ponoc czesc jest skory orginalnej <tam gdzie sie siedzi>, a cala reszta to imitacja... a pomysl zeby do skorzanej tapicerki nie obszyc kola kierownicy to juz przechodzi wszystko jakosc moze rzeczywiscie gorsza <porownujac do starego passata np z 2004 roku z polskiego salonu> ale coz nie kupuje sie lexusa a auto dla ludu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dynia... Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2008 jak sprawdzic czy pod maska drzemie 150 czy 200 konna wersja 2.0t? 2.0 Turbo jest jeden 200KM (np. w Leon'ie masz też 240KM) 2.0 bez turbo FSI ma 150KM 1.8 Trubo ma 160KM W ASO Powinno być chyba oznaczenia na wlepce z numerem nadwozia, w VW Touranie miałem takie coś w bagażniku, czy jest w Passacie i gdzie to nie wiem, w książce pojazdu i dowodzie rej. też jest info. o mocy. Pozdr. ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2008 auta z USA cechuje duzo gorsza jakos wykonania do europejskich wersji Zgadza się. W wersjach amerykańskich darmo szukać skórzanej kierownicy, schowków i innych dodatków. Masz tylko automat i ponoć kiepską imitację skóry . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matijaz Zgłoś #6 Napisano 20 Lipca 2008 Zgadza się. W wersjach amerykańskich darmo szukać skórzanej kierownicy, schowków i innych dodatków. Masz tylko automat i ponoć kiepską imitację skóry . akurat schowkow ma sporo <fajny patent z parasolka w drzwiach >, choc nie widzialem wnetrza wersji europejskiej, wyposazenie tez ok, poza ta pierniczona plastikowa tapicerka <wystepujaca w podstawowej wersji ,,turbo'' w stanach> no i plastikach- juz w corolli z 2004 roku sa o niebo lepsze ... ciekawym ile zycza sobie np w java car za obszycie foteli boczkow i kierownicy w passacie... dzis bylem na jezdzie probnej i mam pytanie- gdzies przeczytalem ze 2.0t powinien jezdzic na benzynie 98, gosc ktorego autem jezdzilem leje 95, auto w automacie, 3 osoby na pokladzie i wlaczona klima, ale cos mi sie wydawalo ze nie zbiera sie jak 200konne autko powinno, czy na 95oktanach komputer zmienia jakos ustawienia? mniejsza jest wtedy moc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Khs Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2008 Nie nie jest zmienjszana ale z autopsji wiem że przy 95 auyto zbiera sie inaczej niż porzy 98 ( zdecydowanie najlepiej jezdzi i najmniej pali na V-power ) teoretycznie wszystko FSI i TSI powinny jezdzic na 98 jednak na wlepie w klapce od baku jest napisane 95 lub 98 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekFSI Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2008 TSI moze i na 98 ale FSI w instrukcji ma w uwagach ze nie ma sensu lać 98 bo i tak nic nie da jak jest naprawde nie wiem bo sam leję 98 ale dlatego ze jest lepszej jakosci , co tez moze byc bzdurą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach