pioters Zgłoś #21 Napisano 28 Sierpnia 2010 hm dzięki, ale chyba kupię coś na miejscu - z terminem zwrotu/wymiany 7 dni jakby co. A powiedzcie jeszcze czy belka z kombi podejdzie do sedana? Czy to jest to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #22 Napisano 28 Sierpnia 2010 ta, rozni sie tylko twardoscia sprezyn, tak jest wszystko to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #23 Napisano 29 Sierpnia 2010 aha, czyli jeśli zostają stare sprężyny i cała reszta to belkę można brać nieważne czy od kombi czy od sedana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #24 Napisano 29 Sierpnia 2010 Tak . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #25 Napisano 3 Września 2010 Belka po wymianie. Byłem na geometrii (w innym zakładzie) - wszystko w normie. Nurtuje mnie tylko to, że miejscami podana jest inna tolerancja, tj.: - tylna oś: kąt PK -1st. 30' +/-30 , na nowym +/-30 - przednia oś: Kąt Pochylenia Sworznia zwrotnicy: różnica między starym i nowym 7st (prawa str.) i 4 st (lewa strona) Upewnijcie mnie jeszcze dla świętego spokoju, że napewno wszystko już w normie i że wyniki po są prawidłowe. Przed: Pozdr. Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #26 Napisano 28 Września 2012 Odgrzeję kotleta może komuś się przyda, ja również miałem problem lewa tylna opona ścięta po zewnętrznej stronie, poczytałem i już myślałem że mam krzywa belkę, zero problemów z prowadzeniem, zawieszenie wszystko ok ciśnienie również a mimo tego opona ścięta, pojechałem na geometrię i okazało się, że wina leżała po stronie geometrii tylnych kół pochylenie z tyłu i przodu w normie, autko proste, troszkę Pan się namęczył z tyłu powiedział że masakra jakby ktoś wcześniej się bawił, teraz wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #27 Napisano 28 Września 2012 Tylko że przy napędzie 4x4 4Motion Quatrro zdaje się nie ma tylnej belki która jest pozbawiona regulacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #28 Napisano 29 Września 2012 Tylko że przy napędzie 4x4 4Motion Quatrro zdaje się nie ma tylnej belki która jest pozbawiona regulacji... czyli w 4-Motion da się regulować, a w FWD jest już belka której już się nie da tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #29 Napisano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Z jednej strony kolo wystaje bardzie niz z drugiej jakies 3-4mm. Dodam ze auto salon pierwszy właściciel nigdy nie bite i tyl nie był rozbierany chodzi o wymiane tuleji . Passat b5 kombi 2000r. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony do prawidłowego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #30 Napisano 25 Kwietnia 2015 Passaty tak mają niestety.... przyzwyczaj się U mnie bardziej wystaje z prawej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #31 Napisano 26 Kwietnia 2015 Passaty tak mają niestety.... przyzwyczaj sięU mnie bardziej wystaje z prawej Oki czyli jednym slowem zeby było idealnie to doloze sobie dystans z jednej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #32 Napisano 26 Kwietnia 2015 jedyna opcja wyrównać dystansami różnej grubości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #33 Napisano 29 Marca 2016 Walczę teraz z uciekaniem auta w prawą stronę. Wymieniłem całe zawieszenie przód, ustawiłem zbieżność przód, zmieniłem koła, wyważyłem na nowo, a ściąga dalej... Wyniki pomiarów z zbieżności przód : https://drive.google.com/file/d/0BzZKDLiCTyvJRHprMzNUcTlBZlU/view?usp=sharing Z tych wyników wygląda na to, że belka jest przesunięta i teraz będę wymieniał tuleje i jechał drugi raz na zbieżność, żeby tył ustawili... I teraz pytania : 1) Całe łapy Lemfordera trochę kosztują. Ted-gum robi same tuleje które kosztują grosze bo mogę je mieć za mniej niż 40zł/szt. Oglądałem obydwie opcje i LMI ma bardziej miękką gumę w tulei. Ted-gum ma twardą. Montował ktoś same tuleje ? Jeśli tak to czy warto ? Długo wytrzymuje ? Jak myślicie ? Lepiej zainwestować w LMi czy kupić 5x tańsze same tuleje ? Dla zainteresowanych numer Ted-gum : 00726032 2) Orientuje się ktoś w jaki sposób jest ustawiana zbieżność z tylu ? W tych łapach otwory montażowe śrub nie są zbyt duże i dużego zakresu na pewno nie ma, żeby to wyregulować. W jaki sposób mogę samemu sprawdzić przed zdemontowaniem łap i ich wymianą czy jest dobrze ustawione ? 3) Czy do ustawiania zbieżności dobrze jest wymienić amorki ? Czy można zrobić to później bez rozstrojenia zbieżności ? Według 2 stacji diagnostycznych amorki mają po 65-70% sprawności czyli bardzo dobrze wręcz wzorowo (nowe czasami po tyle mają) D..- tyl auta nie "pływa" prawo/lewo. Tył nie skacze czyli oznak zużycia amorków też nie czuć. Mimo to lewy amortyzator jest trochę zapocony. Wydaje mi się, że ewentualna wymiana amortyzatorów nie ma wpływu na ustawienie zbieżności dlatego też na razie ich nie ruszam... Dobrze mi się wydaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #34 Napisano 29 Marca 2016 KOlego zobacz mój post nr 24 w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/103635-Krzywa-tylna-belka-i-ustawienie-zbieżności/page2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #35 Napisano 29 Marca 2016 (edytowane) @rycho, czytałem cały ten temat. Tuleje i tak muszę wymienić, bo widać że są już trochę sparciałe i mają takie mikro-pęknięcia w gumie. Amorków na razie nie planuję wymieniać. Zobaczę, jak ustawienie zbieżności nie przyniesie efektów, to będzie trzeba odwiedzić serwis i zobaczyć co i jak Dzięki za zainteresowanie apropo... 4) Dobry serwis w Pomorskim który by zrobił takie pomiary podwozia ? Edytowane 29 Marca 2016 przez bartekj001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambi Zgłoś #36 Napisano 29 Marca 2016 Generalnie stacja diagnostyczna nie ma prawdziwego sprawdzania amorkow to lipa u nich - znajdz prawdziwego mechanika od zawieszennia on ma tester albo powiniwn miec na amorki sprezyny w jednym np łódź wólczańska choć nie reklamuje tam są fachowcy jak cos to na prv - - - - - aktualizacja - - - - - jeśli chodzi o serwis to na 100% w łodzi bursiak ma sprawny system na b5 badz b5,5 czyli lift Krotowski cichy odpada znalazlem u nich bład w danych podstawowych jak robili diagnoze geometrii...jak cos to prv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu89lubin Zgłoś #37 Napisano 30 Marca 2016 1) Całe łapy Lemfordera trochę kosztują. Ted-gum robi same tuleje które kosztują grosze bo mogę je mieć za mniej niż 40zł/szt. Oglądałem obydwie opcje i LMI ma bardziej miękką gumę w tulei. Ted-gum ma twardą. Montował ktoś same tuleje ? Jeśli tak to czy warto ? Długo wytrzymuje ? Jak myślicie ? Lepiej zainwestować w LMi czy kupić 5x tańsze same tuleje ? Ja do siebie kupowałem całe łapy firmy bodajrze SIDEM. Wymieniałem w zeszłym roku i póki co nie ma problemów. Płaciłem jakoś 270 zł za komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach