ChangHemp Zgłoś #1 Napisano 27 Czerwca 2008 witam jak nazywa sie ta czarna gruszka obok zaworu egr u mnie jest ona wilgotna i chcial bym to zlikwidować czy to jakies oringi trzeba czy jak ? i jakie koszty oraz numer seryjny PROSZE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 28 Czerwca 2008 kolego ta czarna gruszka jest zintegrowana razem z egr i służy to sterowania klapką służącą do łagodnego gaszenia silnika. Osobno ta część nie występuje i żadnych zestawów naprawczych chyba też nie dostaniesz. olej który sie tam znajduje pochodzi prawdopodobnie z przepuszczającego EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #3 Napisano 28 Czerwca 2008 http://www.allegro.pl/item383043681_zawor_przepustnica_egr_audi_vw_seat_skoda_tdi.html koles sprzedaje tylko czy to sie oplaca ? to zdjecie nie jest z mojego passata u mnie nie ma wycieku w egr tylko i wylacznie z tej gruszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 28 Czerwca 2008 Cały problem w tym że tam tak naprawde nie ma prawa być oleju no bo skąd, ale często jest tak że egr pluje na lewo i prawo i wtedy ta grucha też nałapie oleju a potem się z tego sączy. Proponuje zdemontować porządnie wypłukać i powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #5 Napisano 28 Czerwca 2008 z tego nic nie leci. EGR ci pluje z dziurki prosto na dławik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 28 Czerwca 2008 z tego nic nie leci. EGR ci pluje z dziurki prosto na dławik I nie ma co czyścić jak pluje to już będzie pluł. Ja wyczyściłem i po 5 tys znów wsio zaplute. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #7 Napisano 28 Czerwca 2008 I nie ma co czyścić jak pluje to już będzie pluł. Ja wyczyściłem i po 5 tys znów wsio zaplute. Mi zaczelo pluc znowu juz po ok 500km po czyszczeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 28 Czerwca 2008 Mi zaczelo pluc znowu juz po ok 500km po czyszczeniu Nie ma reguły za ile znów zacznie, liczy się że jak pluje to pluć będzie i syfić. Nie ma co czyścic bo to walka z wiatrakami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2008 czyli co najlepiej wymienic egr czy narazie sie wstrzymać i jezdzic tak ? co moze sie stac i czym to grozi ? prosze o koszty egr w sklepach nie na alledrogo.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #10 Napisano 28 Czerwca 2008 czyli co najlepiej wymienic egr czy narazie sie wstrzymać i jezdzic tak ? co moze sie stac i czym to grozi ? prosze o koszty egr w sklepach nie na alledrogo.pl Zacznie mocno ciec zachlapie olejem komorę silnika. Koszt w przypadku 3BG to obecnie około 450- 500zł. Sa tematy na forum co to koledzy nie wymieniali i próbowali innych rozwiązań. Ja wymieniłem i od roku spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #11 Napisano 28 Czerwca 2008 Nie ma reguły bo ja juz przejechałem po czyszczeniu ponad 40tys. i wycieku nie mam tylko delikatne "pocenie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #12 Napisano 15 Marca 2015 Ale odgrzeje kotleta:) po co zakladac nowy temat. Panowie pytanie, bo mam dokladnie taki sam wyciek, skad ten olej sie tam bierze ? chcialbym zwalczyc przyczyne, chyba ze wymiana uszczelki cos pomoze. Dodam ze jak bedzie czas i pogoda to zamierzam przeczyscic egr jak i kolektor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2015 Panowie pytanie, bo mam dokladnie taki sam wyciek, skad ten olej sie tam bierze ? chcialbym zwalczyc przyczyne, chyba ze wymiana uszczelki cos pomoze. olej w dolocie jest rzeczą normalną i jest on tam w każdym TDI, w przypadku PD zjawisko to jest potęgowane przez niedopracowaną odmę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek189 Zgłoś #14 Napisano 17 Marca 2015 (edytowane) Podepnę się Dzisiaj rano zauważyłem pod samochodem dwie plamy oleju, jedna standardowo spod intercoolera a druga większa kapie za silnikiem jak jest takie metalowe wzmocnienie płaskie jakby. Kiedyś tak widziałem, że trochę kapie ale teraz więcej. Co to może być? Dopiero w weekend będę miał czas aby zajrzeć. To jest to co koleś na zdjęciu odkręca raczej ;P http://s2.blomedia.pl/www.smartdriver.pl/files/2012/01/Ogladanie-zawieszenia.jpg Edytowane 17 Marca 2015 przez Slawek189 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komandos Zgłoś #15 Napisano 17 Marca 2015 I nie można było od razu tutaj napisać tylko zakładać bez sensu nowy temat??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach