jacq Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2008 Witam kolegów. Posiadam passata b5 '99 z silnikiem AFN. Ma on swój przebieg i pewnie niedomagania (uszczelka pod głowicą puszcza, turbinka cieknie). Mam okazję wejść w posiadanie kompletnego silnika AVG z osprzętem z audi a4 rocznik 2000 z dość niewielkim jak na ten wiek przebiegiem (160 tyś - sprawdzone). Czytałem że są to bliźniacze konstrukcje ale nie wiem czy nie będzie problemu z zamianą silników? Wie ktoś coś w tym temacie? Czy wystarczy przełożyć silnik z osprzętem, czy trzeba kombinować coś z wymianą komputera, wiązek i tp? Czy nie będzie problemów z parametrami wyświetlanymi na MFA? Znalazłem podobny temat na forum ale nie ma w nim interesujących mnie informacji. Z góry dzieki i pozdrawiam. jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2008 praktycznie potrzebujesz tylko ecu, silnik z wtryskami i pompa. reszta powinna byc p&p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2008 Po co mu ecu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 24 Czerwca 2008 Po co mu ecu? pewnie odpali na tym, ale najlepiej gdyby jednak soft byl od avg. moze sobie wrzucic soft do tego ecu co ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2008 A czy przypadkiem sterownik AVG nie śmigał już na szynie CAN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2008 No właśnie, jak to jest z tym ECU? Nie ukrywam, że zapytałem o ten problem na forum masters tuning i jak na razie jedna odpowiedż - inny osprzęt, inne nowsze ecu, inne wtyczki w osprzęcie więc wywnioskowałem że chyba nic z tego bez wymiany połowy elektryki... A Wy podnosicie mnie na duchu i zaczynam wierzyć że przekładka jest wykonalna:). Nie wykluczone że człowiek który ma ten silnik ma również sterownik do niego, pytanie tylko czy wystarczy prosta zamiana sterowników czy też instalacja elektryczna w ogóle nie będzie pasować? A może jednak wszystko będzie śmigać na AFNowskim ECU? Nie miał chłop problemu kupił sobie samochód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2008 no to spytaj goscia czy ma ecu i wiazke. skoro i tak masz zamiar wymieniac silnik to przelozenie wiazki nie bedzie takie trudne, tylko grzebac sie troche trzeba. na forum tdi widzialem posta. tam sa fachowcy, takze jak napisza tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #8 Napisano 24 Czerwca 2008 Ja bym osprzet przelozyl zeby wtyki pasowaly i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach