Gość nuki Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2008 Witajcie! Chciałbym zamontować gazik do swojego Passata. Dzwoniłem do firmy Energy Gaz Polska www.egp.pl i dowiedziałem się jaki gaz zamontować. Właściciel powiedział mi, że do wyboru mam dwie opcje. Pierwsza to brc sequence 24 a druga to prins na japońskich wtryskiwaczach. Cena za BRC 2900 a za Prinsa 4900 nie ukrywam, że bardziej jestem przekonany do BRC. Człowiek z firmy EGP też twierdzi, że BRC spokojnie wystarczy do tego auta. Czy może mi ktoś powiedzieć czy to dobry wybór? Prosiłbym o pilną pomoc bo zdecydować muszę się do najbliższego czwartku. A tak przy okazji to słyszał ktoś z forum o tej firmie? Energy Gaz Polska. www.egp.pl? Trochę czytałem o nich w internecie to raczej opinie mają dobrą. Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie informację. //większą czcionką się nie dało ??? - kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukt5 Zgłoś #2 Napisano 21 Czerwca 2008 Spokojnie mozesz montowac brc.Ja mam juz ja jakis czas i zlego slowa powiedziec nie moge.Tylko niech zamontuja grubszy przewod gazowy(chyba 8 mm)Mam ja w a6 AWT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nuki Zgłoś #3 Napisano 21 Czerwca 2008 to dobrze, bo wydawać 5000 zł na prinsa to mi się trochę nie widzi. A czy słyszał ktoś coś na temat Energy Gaz Polska? Dobrzy to gazownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2008 Hejka Montowałem gaz w EGP w poprzednim aucie : - nie najtaniej - schludnie - przeważnie mieli czas na regulacje - cierpliwi dla upierdliwego klienta Rozstaliśmy się w pokoju - zamontowałem blosa . Właściciel posiada sporą wiedzę o gazie i tuningu. Mają jednoosiową hamownię . Zawsze montowali BRC, Prins , JTG. Proponuję zainteresować się też STAGIEM300. W moim podpisie masz forum instalatora NikosWariat. Jeżeli chcesz wiedzieć jak koleś instaluje zapraszam na obejrzenie mojej instalki (Wawa, Mokotów) - dobrze zrobiona instalka do twojego zdaje się 3200. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2008 Witam Jestem świeżym posiadaczem autka. Chcę zainstalować do niego LPG. Byłem u sprawdzonego gazownika i polecił mi instalację Brc za kwotę 3500 zł. Wydaje mi się to trochę drogo czytając to forum pojawiają się kwoty rzędu 2800-2900. Skąd taka cena, czy mam szukać gdzie indziej w mniej sprawdzonych warsztatach ?? Dzięki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość buzer Zgłoś #6 Napisano 21 Września 2008 witam. mam instalacje BRCw b5 1.8T. załozyłem ją ponad rok temu i wszystko jest ok.okresowe regulacje , wymiany filtrów i wszystko w porządku. za instalacje zapłaciłem 2600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leone Zgłoś #7 Napisano 21 Września 2008 Ja również przymierzam się do montaż LPG w tej firmie (Superb 1.8T AWT).Szkoda tylko że nie mają na dzień dzisiejszy hamowni, bo jeszcze w zeszłym roku mieli.Ale podobno już w przyszłym roku będą mieli więc nie trzeba będzie jeździć po mieście w celu dostrojenia. Ja chyba zdecyduję się na BRC bo o Prince chodzą głosy, że jest czuły na nasz gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #8 Napisano 22 Września 2008 W końcu wybrałem innego gazownika ale też z polecenia kuzyna który montował u nich gaz do swojego Mondeo. Zaproponowali mi instalację Stag300 i wtryski Valtek (podobno nie najlepsze) ale za cenę 2700 zł. Więc jednak się zdecyduję na taką opcję, nie jest to już w końcu najmłodsze auto tylko 10-letnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #9 Napisano 22 Września 2008 (edytowane) satg jest bardzo dobry ale niech ci założą wtryski magic jet lub plani jet zamiast kiepskiej jakości i szybkości pracy Valteki Edytowane 23 Września 2008 przez lysy777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #10 Napisano 22 Września 2008 Kolejny człowiek w 1.8 T dla którego zaoszczędzenie 300 pln jest głównym celem. Ważniejsze od wtrysków(valtek to g...) jest reduktor. Po raz kolejny mówię : KME Silver jest za słaby do 1.8 T - kto twierdzi inaczej żyje w błędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #11 Napisano 22 Września 2008 (edytowane) Spoko 300 zł nie robi mi problemu ale 800 już tak. Zapytam o te inne wtryski bo jak rozumiem że te Valtek to szajs. P/S Czy KME GOLD też nie wystarczy ?? Edytowane 22 Września 2008 przez aswywiadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leone Zgłoś #12 Napisano 22 Września 2008 A jakie wtryskiwacze montują do tych silników w BRC Sequent 24? Valteki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #13 Napisano 23 Września 2008 Najlepiej reduktor Europegas - tańszy i lepszy od Golda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #14 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Najlepiej reduktor Europegas - tańszy i lepszy od Golda NajlepiejEG 200 jest droższy od eg 150 o 10 zł ale jest pewność. A Aswywiadu nie żałuj grosza bo obiecuję ,że nie zaoszczędzisz. A jakie wtryskiwacze montują do tych silników w BRC Sequent 24? Valteki? Nie zakładaj BRC zrób pospolite stag300,EG200,magic jet.pewne zadowolenie //używaj opcji edytuj. dzięki. artmin Edytowane 23 Września 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #15 Napisano 27 Września 2008 (edytowane) Zmieniłem Valteki na MagicJet, osprzęt Stag 300 i reduktor KME Silver (do 250 KM). W poniedziałek instalacja która potrawa dwa dni gdyż w moim amerykańcu trzeba przenieść filtr węglowy spod koła zapasowego. Dam znać jak to się będzie sprawować. Pozdr. "Witam Posiadam instalację tak jak w podpisie i mam z nią od samego początku ten sam problem tzn. za dużo pali. Na paliwie palił tak w jeździe mieszanej bez szaleństw 10-11l/100 km więc na gazie spodziewałem że będzie to w podobnych warunkach między 12-13/100 km tak wynika też z postów innych użytkowników tego samego modelu. Niestety spalanie waha się między 15-16/100 km. Raz już byłem na poprawie map i nic to nie dało. Teraz pytanie co by mogło realnie pomóc przed kolejną wizytą u gazownika ?? Nowe świece ? Nowe kable ? Czy nie ma szans na zejście z tych 2-3l/100 km Proszę o jakieś sugestie i z góry dzięki" Edytowane 26 Października 2008 przez aswywiadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach