Gość berr64 Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2008 Witam. Przeszukałem całe forum ale nigdzie nie znalazłem informacji, jakie są oryginalne amortyzatory na tył do 4Motion w kombi. Planuje wymianę na przód i tył, zdecydowałem się nas Sachsa, ale okazało się że Sachs do 4Motion na tył nie robi. Teraz mam dylemat, czy założyć na przód Sachsa a na tył inne, czy założyć komplet np.Monroe Reflex. Ale wolałbym założyć takie jakie są oryginalne, przy pierwszym montażu. Może ktoś wie jakie to są. pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2008 berr64 W/g Etki wykaz amorków 4 motion Amortyzator przód 3B0 413 031Q cena 107€ nr nadw F>>3B-3 600 000 3B0 413 031AB cena 105€ nr nadw F 3B-4 000 001>> Amortyzator tył 3B9 513 031L cena 118€ nr nadw F>>3B-3 600 000 3B0 513 033 cena 103€ nr nadw F 3B-4 000 001>> 4B0 412 031CE cena 142€ - pojazdy z wyposażeniem do jazdy na złych drogach. Powodzenia;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2008 a nie wiesz jakiej firmy są oryginały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 6 Czerwca 2008 a nie wiesz jakiej firmy są oryginały? Niestety w Etce nie ma opisu producenta amorków ORI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2008 na pierwszy montaz ida Monroe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2008 extra, dziękuje wam za pomoc, w takim razie chyba będą Monroe. Miałem chęć na Sachsa ale nie robi na tył do 4Motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2008 proponuje Bilstein B6 wlasnei takie kupilem podobno rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #8 Napisano 7 Czerwca 2008 Co do Bilsztaina, to przeprowadziłem bardzo długą rozmowę z przedstawicielem tej firmy, po przedstawieniu moich oczekiwań odnośnie amortyzatorów, sam mi je odradził. Bilsztain B6 6512 jest jak dla mnie amortyzatorem za twardym. Wystarczy, że mam nisko profilowe opony, a do tego jak bym dołożył B6 Bilsztaina to jeżdżąc po mieście (a w większości w nim jeżdżę) gdzie jest dziura na dziurze i drogi są nie równe, będę skakał jak w ciężarówce. Oczywiście co innego na trasie. Mi najbardziej odpowiada charakterystyka amortyzacji, taka jaka jest w oryginale, jak dla mnie, jest jak w sam raz, ani za twarde ani za miękkie. Dlatego zostaje przy Monroe, aczkolwiek brałem pod uwagę jeszcze Sachsa, który nie robi na tył do 4Motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 7 Czerwca 2008 Co do Bilsztaina, to przeprowadziłem bardzo długą rozmowę z przedstawicielem tej firmy, po przedstawieniu moich oczekiwań odnośnie amortyzatorów, sam mi je odradził. Bilsztain B6 6512 jest jak dla mnie amortyzatorem za twardym. Wystarczy, że mam nisko profilowe opony, a do tego jak bym dołożył B6 Bilsztaina to jeżdżąc po mieście (a w większości w nim jeżdżę) gdzie jest dziura na dziurze i drogi są nie równe, będę skakał jak w ciężarówce. Oczywiście co innego na trasie. Mi najbardziej odpowiada charakterystyka amortyzacji, taka jaka jest w oryginale, jak dla mnie, jest jak w sam raz, ani za twarde ani za miękkie. Dlatego zostaje przy Monroe, aczkolwiek brałem pod uwagę jeszcze Sachsa, który nie robi na tył do 4Motion. nie prawda że będziesz skakał jak ciężarówka,bo to zależy od sprężyn a nie od amora,a monroe to gówno,jak pojeżdzisz to się przekonasz że będziesz musiał niebawem wymienić,jeszcze mam pytanie jaki masz profil opony ,bo piszesz że niski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #10 Napisano 7 Czerwca 2008 Tak jest.Monroe goovnem jest:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #11 Napisano 7 Czerwca 2008 ja nie mam powodu do narzekania na Monroe, które zresztą są montowane na pierwszy montaż, przejechałem na nich od nowego 130.000 i jeszcze od biedy mogły by być. Co do Bilsztaina to przytoczyłem rozmowę z przedstawicielem, który wyraźnie powiedział, że na B6 samochód będzie bardziej twardy, niż na oryginałach, jeździ się na nich rewelacyjnie w zakrętach i na trasie. Tak więc każdy niech kupuje co mu pasuje , mówisz że amortyzator nie ma nic do twardości zawieszenia? Nie jestem fachowcem, ale wydaje mi się, że tak samo jak sprężyny ma i to bardzo. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 7 Czerwca 2008 Za wysokość zawieszenia odpowiadają sprężyny a nie amorki, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #13 Napisano 7 Czerwca 2008 Sam już nie wiem, naczytałem się po forach o tych amorach że już mam mentlik w głowie, Monroe kiepskie, Bilsztain nie dla mnie, a do tego drogi (długo Paskiem nie polatam, bo stary już i szkoda kasę w niego ładować), Sachs robi tylko na przód i ponoć też się skiepścił, do Kayaby nie mam jakoś przekonania (facet w warsztacie odradzał). To co tu kupić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #14 Napisano 7 Czerwca 2008 ak więc każdy niech kupuje co mu pasuje , mówisz że amortyzator nie ma nic do twardości zawieszenia? -to kupuj co ci pasuje,to ty założyłeś temat i sam wybierzesz co bedziesz chciał,po to jest forum żeby wybrać za i przeciw -nie napisałem o amortyzatorze że nic nie ma do twardości bo napewno ma w jakimś stopniu,ale to sprężyna ma decydujące znaczenie na twardość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #15 Napisano 7 Czerwca 2008 Najbardziej mi pasuje to co mam, ale ciekawe czy Monroe, to są te same Monroe, co w pierwszym montażu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #16 Napisano 7 Czerwca 2008 mi kpl. B6 do 4motion wyszedl 1400 zeta. to chyba nie duzo bo Bilstein opuscil ceny z rok temu bylo w Zerkopolu po 600 za sztuke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #17 Napisano 7 Czerwca 2008 Generalnie monroe to kwas ,może na 1 montaż dają do fabryki VW lepsze,poszukaj może sachsa,ja bym w sumie pomyślał o bilsteinie,myślę że na tyle nie będzie dużej różnicy na - a raczej na + wg twoich starych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość berr64 Zgłoś #18 Napisano 8 Czerwca 2008 Wizualnie mój Pasek jest taki sam jak Twój na zdjęciach, tylko mam inne koła (17" w oryginale, 225/45/17), na co dzień, jeździ nim głównie żona, tłucze go po mieście, bo inaczej jazdy po elbląskich drogach nie można nazwać. Na zimówkach 15" to jeszcze się dobrze jeździ, ale po zmianie na 17" letnie, już dokucza dysk komfort, samochód jest bardziej twardy i boje się, że jak mu dołożę jeszcze Bilsztaina B6 to z samochodu zrobię taczkę. Dlatego przedstawiciel Bilsztaina mi je odradził, powiedział iż twardość samochodu po zmianie na B6 na pewno się powiększy. Gdyby nie ten fakt, to już bym je miał, bo mój pierwszy wybór padł na B6, ale sam klient który sprzedaje i montuje w W-wie (Zerkopol) mi je odradził, dlatego zgłupiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #19 Napisano 8 Czerwca 2008 powiem tak,może będzie bardziej twardo,ale uważam że nie odczujesz,ja jeżdżę z dzieckiem na profilu 40 i amorach Koni ze sprężynami -40mm,nie mam u siebie dobrych dróg,ale naprawdę nie ma biedy,ja bym kupował i nie sugerował się tymi,to jest passat a nie golf,naprawde nie będzie biedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #20 Napisano 8 Czerwca 2008 Nie wiem czemu piszesz ze KAYABA sa zle. Mialem takie jeszcze poprzednio w A3 i byly super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach