Gość hrhrhr Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2008 Cześć Obecnie jeżdzę b3, ale zamierzam zmienić na b5, kombi I proszę o pomoc bo tutaj już nie mam zielonego pojęcia Jeżdżę dizlem 1.9 (68koni), przez 2 lata uzytkowania byłem zadowolony, mało palił, ale ja za dużo kilometrów nie robiłem sytuacja wygląda tak: dziennie do szkoły robiłem ok 10 km, i to wszystko , w miesiącu wypad do Łodzi po towar to 700km, czyli miesięcznie 1000km kwota na samochód to 18tys. pln, ale skupie sie na 17tys., możliwe że bedzie potrzeba ten 1000 przeznaczyć na opłaty itp. więc proszę o pomoc, 17tys. pln, kombi b5, rocznik około 97-98 odnośnie silnika, myslałem o benzynie, byłem maniakiem dizla ale globtroterem nie jestem i widze co dzieje się z ceną paliw niedaleko mnie znalazłem passata w benzynie 1.8, 150koni, dużo takie cos pali? http://moto.allegro.pl/item370831701__passat_1_8_turbo_skora_klima_.html obecnego passata jeszcze nie sprzedałem ale tą kwote mam możliwość porzyczenia od taty. Prosze o pomoc, o wyrozumiałość i jak coś to nie krzyczeć jeśli są błędy w gramatyce to...zdarza się. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #2 Napisano 24 Maja 2008 za tą kwotę to kup se B4 bo dobrego B5 nie kupisz !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2008 za tą kwotę to kup se B4 bo dobrego B5 nie kupisz !!! prawda, lepiej kupić wypasionego B4 w TDI 110 km niż rozpad B5 kaska zostanie na niespodziewane wydatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2008 prawda, lepiej kupić wypasionego B4 w TDI 110 km niż rozpad B5 kaska zostanie na niespodziewane wydatki prawda a wydatków na pewno troche bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lozik2 Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2008 1.8 t bedzie palil mix ok 10 l miasto pewnie z 12 . ja mam 1.6 kombi i pali mi tez mix ok 10 benzyny tez jezdze po towar rakieta to nie jest ale tani w uzytkowaniu i bez zadnych awarji w benzynie w tej kasie cos znajdziesz w dieslu bedzie ciezko .pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hrhrhr Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2008 a to ja chyba raczej poczekam i dozbieram +/- 5000pln, zajmie mi to z rok:( ale nastawiłem się na b5 i b4 raczej nie chcem, kredyty nie wchodzą w gre dzisiaj w Zielonej Górze widziałem b5 w benzynie wyposarzenie full wypas kolor yyy ni to szary z niebieskim:D, (męzczyzna jestem i rozróżniam 12 podstawowych:6:57:) ale dzieki za podpowiedzi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2008 a to ja chyba raczej poczekam i dozbieram +/- 5000pln, zajmie mi to z rok:( ale nastawiłem się na b5 i b4 raczej nie chcem, kredyty nie wchodzą w gredzisiaj w Zielonej Górze widziałem b5 w benzynie wyposarzenie full wypas kolor yyy ni to szary z niebieskim:D, (męzczyzna jestem i rozróżniam 12 podstawowych:6:57:) ale dzieki za podpowiedzi pozdrawiam słuszna decyzja, lepiej dozbierać niz kupić jakies padło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2008 Tak czy siak jeśli dozbierasz jednak na diesla (TDI) to będziesz miał coś na pompie VP 37 - pocieszające jest to że nawet jeżeli kupisz szrota to zawsze lepiej na VP niż na PD to zawsze mniejsze wydadki Zresztą dobrze kombinujesz jeśli 5000 będziesz zbierał przez rok to te Passaty co teraz są 97 będą kosztowłąy tyle co teraz pierwsze B5 z 96 r. Czyli raz "+" że dozbierasz więcej , 2 "+" że potanieją rocznikowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2008 Tak czy siak jeśli dozbierasz jednak na diesla (TDI) to będziesz miał coś na pompie VP 37 - pocieszające jest to że nawet jeżeli kupisz szrota to zawsze lepiej na VP niż na PD to zawsze mniejsze wydadki kolega widze jak chorągiewka na wietrze bo jakis czas temu pisałes jednemu użytkownikowi żeby się nie bał PD bo to bardzo dobre silniki i może śmiało kupować a tu doradzasz żeby lepiej nie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2008 Kolego schodzimy z tematu i komuś sie to nie spodoba.. -po pierwsze przeczytaj uważnie co pisałem - a mianowicie że nie należy sie bać PD - tylko trzeba kupić nie wyjeżdżonego ! tak ? Owszem polecam bo to fajne silniki i nawet 105 AVB ma ładny moment 250Nm już w serii, dzięki czemu ciągnie lepiej niz 110 KM na VP . - po drugie jeśłi kolega szuka czegos z rocznika 97 - 98 to co ma kupić na PD ? AJM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artvi Zgłoś #11 Napisano 25 Maja 2008 - po drugie jeśłi kolega szuka czegos z rocznika 97 - 98 to co ma kupić na PD ? AJM ? niewiem czy w tych rocznikach bylo AJM ?? wydaj mi sie ze od 1999 szly BTW ja na ten silnik nie narzekam narazie ... od AFN lepiej ciagnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #12 Napisano 25 Maja 2008 niewiem czy w tych rocznikach bylo AJM ?? wydaj mi sie ze od 1999 szly BTW ja na ten silnik nie narzekam narazie ... od AFN lepiej ciagnie ja tez na swój nie narzekam i widze że auta w środku mamy sklonowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr Zgłoś #13 Napisano 28 Maja 2008 Witam Ja mam 1.9tdi 90KM przejechane jakieś 260000km i fajniesię jeżdzi. Taki silniczek 90 koni to nie szał ale mało pali średnio 6 literków. no i podobno żywotny....... Polecam jakktoś dużo jezdzi. Jeszcze jedno szukaj dobrego wozu!!! bo jak szrot to się nie wypłacisz na naprawy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach