kamil1890 Zgłoś #1 Napisano 9 Maja 2008 witam dziś byłem na VAgu i pokazało błąd ćiśnienie doładowania w kolektorze może wiecie jaki jest odpowiedzialny czujnik za te ciśnienie doładowania w kolektorze tu fotka czujnika zaznaczonego strzałką moze to ten czujnik ; fotka 1;http://www6.zippyshare.com/v/63324249/file.html Fotka ;2 http://www.zippyshare.com/v/13306983/file.html passaek po prostu ciagnie do 130 km/h i załancza się tryb awaryjny po ponownym zapaleniu silnika normalnie ciągnie przepłyka sprawna sprawdzana na Vagu jak ten czyjnik wygląda ciśnienia doładowania w kolektorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 9 Maja 2008 czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym Fotka 2, czyli N75 czujnik do wymiany, koszt w aso coś koło 163 pln. Pozdrawiam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
4Ri3L Zgłoś #3 Napisano 10 Maja 2008 Na początku polecam sprawdzić dokładnie wężyki które idą do zaworu, wypiąć kostkę przeczyścić ją, wywinąć tą gumkę osłaniającą przewody w kostce i sprawdzić czy jakiś nie wisi luzem i czy zasilanie dochodzi do samego zaworu;) Przed zakupem najlepiej przeprowadzić te czynności niż później ma się okazać, że się wydało nie potrzebnie pieniądze:) Do mojego silnika N75 kosztuje 345zł w ASO, już stałem przy ladzie z tym zaworkiem w ręku, ale coś mnie podkusiło i postanowiłem najpierw sprawdzić wszystko dobrze:) I co się okazało? Jeden przewód po prostu się urwał w kostce:) Lutowanie zajęło 5min i 350zł w kieszeni:) Opis dotyczy zaworu N75 czyli tego z fot. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #4 Napisano 10 Maja 2008 panowie to co to jest za czujnik 1 foto?bo według mnie to jest czujnik , a foto 2 elektrozaworek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 10 Maja 2008 Oczywiscie darek masz racje.1 foto to na 100% czujnik cisnienia w kolektorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1890 Zgłoś #6 Napisano 10 Maja 2008 to w koncu ktury to czujnik do wymiany z fotki 1 czy fotki 2 jest odpowiedzialny za ciśnienie doładowania w kolektorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #7 Napisano 10 Maja 2008 jeśli chcesz wymieniać czujnik to foto 1. jeśli elektrozawór to foto 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1890 Zgłoś #8 Napisano 10 Maja 2008 podłączyłem pod vaga pokazało taki błąd 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Czyli N75 do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #9 Napisano 10 Maja 2008 przejrzyj najpierw wszystkie wężyki (ich stan) może któryś się gdzieś przetarł. przed zakupem, spisz numery twojego -dokładnie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal_mm Zgłoś #10 Napisano 18 Maja 2008 kamil1890 - mam ten sam problem. wymieniłeś N75 czy co zrobiłeś ? ja jutro postaram się wymienić wężyki bo widzę że są troche luźne i obdarte w niektórych miejscach. daj znać jak już będzie ci wszystko działało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #11 Napisano 2 Października 2008 cześć.mam pytanie.mam błąd 00575 coś z kolektorem ssącym tak wykazał vag.co jest padnięte, bo niektórzy piszą błąd 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - czy to jest to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik_124 Zgłoś #12 Napisano 21 Grudnia 2010 witam posiadam passata 1,9 TDI 115KM AJM. Problem który mam z moim autem polega na tym gdy rozpędzam auto na 3 biegu i przekraczam 3000 obr/min auto przechodzi w tryb awaryjny. Byłem wczoraj u mechanika który wcześniej sprawdził mi na kompie że jest uszkodzony elektrozawór otwierana turbiny więc kupiłem ten zawór pojechałem do miłego pana mechanika i przy wymianie stwierdził że jest pęknięty jeden z wężyków więc powymieniał wszystkie gumowe wężyki (oczywiście zaworek mogę sobie teraz w ramkę oprawić bo w sklepie mi go nie przyjmą). Wracając do pana mechanika, po wymianie wężyków i skasowaniu błędu pojechałem się przejechać niestety dalej to samo 3000obr/min i tryb awaryjny, komputer został ponownie podłączony do auta no i wyskoczył błąd czujnika w kolektorze dolotowym zwarcie do plusa (nie pamiętam numery błędu ale wydaje mi się że 17653 ale głowy sobie nie dam uciąć) więc moje pytanie czy jakoś sobie mogę sprawdzić sam czy ten czujnik jest dobry i czy ewentualnie mogą mieć coś z tym wspólnego rury idące do turbiny bo na przykład jakiś gamoń źle je założył prosiłbym o jakieś wskazówki bo chciałbym sprawdzić sobie to sam bo już nie mam zaufania do kolejnych mechaników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof26p Zgłoś #13 Napisano 7 Sierpnia 2011 Witam zna ktoś dobrego mechanika trójmiasta bo mam ten sam problem czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2011 Witam zna ktoś dobrego mechanika trójmiasta bo mam ten sam problem czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym Krzysiu, napisz w tym dziale: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=41 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach