Skocz do zawartości
Gość marewel

Smoła w 1.8ADR [foty]

Rekomendowane odpowiedzi

ojojoj w wielu przypadkach to może świadczyć o walniętej uszczelce pod głowica.

ubywa Ci płynu do chłodnicy??

jeszcze jest opcja że pokonujesz za małe odległości np do pracy i auto sie wystarczająco nie dogrzewa i woda się skrapla. ja miałem taki przypadek w zimie, niewystarczająco dogrzane auto. teraz jak sie ociepliło wszystko jest ok. najlepiej to się przejedz troszkę dalej to osad powinien zniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płynu ubywa myslalem ze to pompa wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wycieku nigdzie nie zauwazyłeś, pompa sucha??

 

to cie czeka nieciekawy wydatek na wakacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wlasnie zrobilem 500 w dwa dni i nie znik tylko wody do chlodnicy chciał a jak włacze climatronic to juz wogule co 100km musze 1,5 litra wody wlac

 

---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

 

a malo tego auto mi jeszcze z kazdym razem nie chce palic czy to od tego

Pod pompom na oslonie jest wyciek jak wlacze klime to poci sie ;( ole osadu jest dosc duzo jakiego zedu wydatek ta uszczelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI

No to na bank masz walnieta uszczelek ja u mnie mialem tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki koszt byl tego remontu??

a pasior ladny w srodeczku bialy oby milion przejechał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta a na bagnecie tez sie osadza ten syf czasami jak nie chce odpalic i za dlugo krece nim to kontrolka oleju sie zapala a na kompie 0 bledów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 5W, 10W, 15W wcale nie jest wyznacznikiem czy olej jest syntetyczny, pół syntetyczny czy mineralny, jak ktoś chce się spierać co do oleju to polecam przestudiować najpierw Googla a później zmienić wątek, bo odbiegacie od tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może temu ci sie kontrolka oleju nie zaświeca bo masz czujnik walnięty lub jest odłączony przez poprzednika, wejdź na vagu w blok 17 instrumments i potem w means block kanał 3 co ci pokaże,

 

racja odbiegamy od tematu

 

ale kolego rzecz jest jasna nie da się ukryć, czeka ci naprawa uszczelki pod głowica i choćbyś chciał od tego się jakoś wywinąć to się nie da, niestety nieszczęścia chodzą po ludziach i jak to w życiu bywa zawsze coś się niespodziewanego musi ...... trafić.

Edytowane przez kiler1410

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki i sorki za wbite hehe ;)

 

---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

 

jeszcze takie pytanie zeby wymienic uszczelke trzeba planowanie silnika zrobic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to planowanie głowicy, można zrobić a raczej trzeba

 

tu sobie zerknij mniej więcej cos skumasz o co chodzi

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3080

 

ooo tutaj znalazłem cos takiego cytat kolegi z forum

mam passka 1.6 AHL 97' i dwa tygodnie temu miałem wimiane uszczelki pod głowica ,objawy te same maz pod korkiem ale w dużych ilosciach ,ubytek płynu chłodzącego no i płyn dostawał się na tłok a ceny

-uszczelka pod głowice 120 ZŁ (średniej jakości)

-uszczelka pod pokrywe zaworów 35 ZŁ

-uszczelki kolektora ssącego i wydechowego 15ZŁ i 10ZŁ

-planowanie głowicy 55ZŁ

no i dochodzi robocizna ale ceny nie wiem bo naprawiałem sam

 

myślę ze robocizna 300-400zł ale nie wiem musisz popytać

Edytowane przez kiler1410

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Danek nocujesz i dniujesz na tym forum a dalej głupi jesteś

 

Spoko :super: Ale pociesza mnie myśl, że tak głupi jak ty - to nigdy nie będę MISZCZU :haha

 

i kolejny raz spaliłeś jana. to ze na lotosie ktoś napisał syntetyk a ty to łykasz

Po pierwsze, to mi akurat nie chodziło o Lotosa, bo na takim shicie nie jeżdżę :fajny A ze Lotos robi 5W40 jako pólsyntetyk, to pozostawię to bez komentarza.

Mam Mobil1 5W40 i jak byk jest napisane na butelce FULL SYNTHETIC.

 

 

Idę stad bo nie lubię dyskutować z głupkami.

 

Z tego co się orientuję i co mi wiadomo, to status LOKALNEGO GŁUPKA na forum, dzierżysz niezmiennie od dłuższego czasu i nikt cię jeszcze nie zdetronizował :bry2

Tyle w tej kwestii :D

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pojeb nie elektryk który uznaje wskazanie o słabym ciśnieniu oleju odciać jakby było błędne!! Za twoją krzywdę dla niego jedna iskra pół kanistra asta la vista.

Obys nigdy nie trafił na taki brak kompetencji i profesjonalizmu.

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To pojeb nie elektryk

 

Jesteś doskonałym przykładem swiadczącym o słabym funkcjonowaniu szkolnictwa w Polsce. Widać bardzo wyraźnie, że nie uczono Cię logicznego myślenia. Analiza i łączenie faktów u Ciebie leży zupełnie i radzę nad tym popracować.

 

Zastanów się człowieku czy odcięcie czujnika spowodowało uwalenie silnika?? Proponuję- pomyśl zanim znów palniesz. Praca, którą wykonał elektryk nie spowodowała awarii silnika. Czujnik nie bierze udziału w smarowaniu silnika, on tylko sygnalizuje nieprawidłowości w tym obszarze. Gdy silnik jest sprawny czunika może nie być a mimo to autko będzie śmigało długie lata. Ewidentny błąd popełnił mechanik, który przekierował kolegę do elektryka. Nie ma nawet cienia wątpliwości co do tego. W przypadku gd zegary sygnalizują problemy ze smarowaniem trzeba sprawdzić układ podpinając dodatkowy manometr a nie kierować do elektryka. Mechanik wykazał się.... nie wiem jak to nazwać. Co do elektryka to uważam, że nie zachował się tak jak miał, ale absolutnie nie można go obwiniać za uszkodzenie silnika.

 

---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:41 ----------

 

oddał do mechanika,powierzył auto "mechanikowi"

 

Dlatego właśnie mówię, że winę ponosi mechanik. Powinien był zweryfikować inormacje o których mówił licznik. Jeśli zegar sygnalizuje brak ciśnienia oleju to trzeba to sprawdzić a nie wycinać zegary. Nie zabija się posłańca za przyniesienie złej nowiny.

 

Nie zna sie

 

Masz rację, klient ma prawo być laikiem. Rolą mechanika było zrobienie tego czego nie zrobił. Natomiat rolą elektryka było poinformowanie kierowcy, że to co robi nie jest naprawą auta i jest bardzo niebezpieczne. Dlatego właśnie napisałem wyżej, że w mojej ocenie elektryk zachował się źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co robi olej mineralny + rzadkie wymiany

Przed myciem/czyszczeniem i po.

 

 

 

dba166205ba7ab39.jpga8706216c1f44d50.jpg708a5688d4a0e285.jpg0af644ba484d78ad.jpgbe21072b5f28637e.jpgde9ace528e1f3feb.jpg09e14b242f0ecabf.jpg6bbfd0bcc04e06dd.jpg069f69595d0f913d.jpgd4e60dc8279e170b.jpg25b0f93231ac22c6.jpg

Witam mam taki syf w silniku jak kolega czym to można wyczyścić i jak to zrobić proszę o opinie i kogoś kto to robił olej wymieniam na bieżąco nie wiem czy po zakupie auta 4i pół roku temu było coś takiego ale pamiętam że turbina była padnięta i brała olej 4l na 1000 km po zakupie auta czy to możliwe że silnik zapiekł ten olej to do tej pory jest silnik był zalany Castrol Magnatec 10w40 i taki leje do teraz Edytowane przez mr_blant

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności