kiler1410 Zgłoś #21 Napisano 25 Czerwca 2011 ojojoj w wielu przypadkach to może świadczyć o walniętej uszczelce pod głowica. ubywa Ci płynu do chłodnicy?? jeszcze jest opcja że pokonujesz za małe odległości np do pracy i auto sie wystarczająco nie dogrzewa i woda się skrapla. ja miałem taki przypadek w zimie, niewystarczająco dogrzane auto. teraz jak sie ociepliło wszystko jest ok. najlepiej to się przejedz troszkę dalej to osad powinien zniknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlo.artur Zgłoś #22 Napisano 25 Czerwca 2011 płynu ubywa myslalem ze to pompa wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #23 Napisano 25 Czerwca 2011 ale wycieku nigdzie nie zauwazyłeś, pompa sucha?? to cie czeka nieciekawy wydatek na wakacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlo.artur Zgłoś #24 Napisano 25 Czerwca 2011 nie wlasnie zrobilem 500 w dwa dni i nie znik tylko wody do chlodnicy chciał a jak włacze climatronic to juz wogule co 100km musze 1,5 litra wody wlac ---------- Post added at 12:42 ---------- Previous post was at 12:40 ---------- a malo tego auto mi jeszcze z kazdym razem nie chce palic czy to od tego Pod pompom na oslonie jest wyciek jak wlacze klime to poci sie ;( ole osadu jest dosc duzo jakiego zedu wydatek ta uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #25 Napisano 25 Czerwca 2011 No to na bank masz walnieta uszczelek ja u mnie mialem tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlo.artur Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2011 jaki koszt byl tego remontu?? a pasior ladny w srodeczku bialy oby milion przejechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2011 a jak sprawdzasz olej w silniku to na bagnecie przybywa?? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3677 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=84334 poczytaj sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlo.artur Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2011 ta a na bagnecie tez sie osadza ten syf czasami jak nie chce odpalic i za dlugo krece nim to kontrolka oleju sie zapala a na kompie 0 bledów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2011 Panowie, 5W, 10W, 15W wcale nie jest wyznacznikiem czy olej jest syntetyczny, pół syntetyczny czy mineralny, jak ktoś chce się spierać co do oleju to polecam przestudiować najpierw Googla a później zmienić wątek, bo odbiegacie od tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #30 Napisano 25 Czerwca 2011 (edytowane) może temu ci sie kontrolka oleju nie zaświeca bo masz czujnik walnięty lub jest odłączony przez poprzednika, wejdź na vagu w blok 17 instrumments i potem w means block kanał 3 co ci pokaże, racja odbiegamy od tematu ale kolego rzecz jest jasna nie da się ukryć, czeka ci naprawa uszczelki pod głowica i choćbyś chciał od tego się jakoś wywinąć to się nie da, niestety nieszczęścia chodzą po ludziach i jak to w życiu bywa zawsze coś się niespodziewanego musi ...... trafić. Edytowane 25 Czerwca 2011 przez kiler1410 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlo.artur Zgłoś #31 Napisano 25 Czerwca 2011 dzieki i sorki za wbite hehe ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:03 ---------- jeszcze takie pytanie zeby wymienic uszczelke trzeba planowanie silnika zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #32 Napisano 25 Czerwca 2011 (edytowane) dokładnie to planowanie głowicy, można zrobić a raczej trzeba tu sobie zerknij mniej więcej cos skumasz o co chodzi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3080 ooo tutaj znalazłem cos takiego cytat kolegi z forum mam passka 1.6 AHL 97' i dwa tygodnie temu miałem wimiane uszczelki pod głowica ,objawy te same maz pod korkiem ale w dużych ilosciach ,ubytek płynu chłodzącego no i płyn dostawał się na tłok a ceny -uszczelka pod głowice 120 ZŁ (średniej jakości) -uszczelka pod pokrywe zaworów 35 ZŁ -uszczelki kolektora ssącego i wydechowego 15ZŁ i 10ZŁ -planowanie głowicy 55ZŁ no i dochodzi robocizna ale ceny nie wiem bo naprawiałem sam myślę ze robocizna 300-400zł ale nie wiem musisz popytać Edytowane 25 Czerwca 2011 przez kiler1410 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #33 Napisano 25 Czerwca 2011 (edytowane) Danek nocujesz i dniujesz na tym forum a dalej głupi jesteś Spoko Ale pociesza mnie myśl, że tak głupi jak ty - to nigdy nie będę MISZCZU :haha i kolejny raz spaliłeś jana. to ze na lotosie ktoś napisał syntetyk a ty to łykasz Po pierwsze, to mi akurat nie chodziło o Lotosa, bo na takim shicie nie jeżdżę :fajny A ze Lotos robi 5W40 jako pólsyntetyk, to pozostawię to bez komentarza. Mam Mobil1 5W40 i jak byk jest napisane na butelce FULL SYNTHETIC. Idę stad bo nie lubię dyskutować z głupkami. Z tego co się orientuję i co mi wiadomo, to status LOKALNEGO GŁUPKA na forum, dzierżysz niezmiennie od dłuższego czasu i nikt cię jeszcze nie zdetronizował :bry2 Tyle w tej kwestii Edytowane 25 Czerwca 2011 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawlo Zgłoś #34 Napisano 25 Czerwca 2011 To pojeb nie elektryk który uznaje wskazanie o słabym ciśnieniu oleju odciać jakby było błędne!! Za twoją krzywdę dla niego jedna iskra pół kanistra asta la vista. Obys nigdy nie trafił na taki brak kompetencji i profesjonalizmu. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #35 Napisano 26 Czerwca 2011 To pojeb nie elektryk Jesteś doskonałym przykładem swiadczącym o słabym funkcjonowaniu szkolnictwa w Polsce. Widać bardzo wyraźnie, że nie uczono Cię logicznego myślenia. Analiza i łączenie faktów u Ciebie leży zupełnie i radzę nad tym popracować. Zastanów się człowieku czy odcięcie czujnika spowodowało uwalenie silnika?? Proponuję- pomyśl zanim znów palniesz. Praca, którą wykonał elektryk nie spowodowała awarii silnika. Czujnik nie bierze udziału w smarowaniu silnika, on tylko sygnalizuje nieprawidłowości w tym obszarze. Gdy silnik jest sprawny czunika może nie być a mimo to autko będzie śmigało długie lata. Ewidentny błąd popełnił mechanik, który przekierował kolegę do elektryka. Nie ma nawet cienia wątpliwości co do tego. W przypadku gd zegary sygnalizują problemy ze smarowaniem trzeba sprawdzić układ podpinając dodatkowy manometr a nie kierować do elektryka. Mechanik wykazał się.... nie wiem jak to nazwać. Co do elektryka to uważam, że nie zachował się tak jak miał, ale absolutnie nie można go obwiniać za uszkodzenie silnika. ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:41 ---------- oddał do mechanika,powierzył auto "mechanikowi" Dlatego właśnie mówię, że winę ponosi mechanik. Powinien był zweryfikować inormacje o których mówił licznik. Jeśli zegar sygnalizuje brak ciśnienia oleju to trzeba to sprawdzić a nie wycinać zegary. Nie zabija się posłańca za przyniesienie złej nowiny. Nie zna sie Masz rację, klient ma prawo być laikiem. Rolą mechanika było zrobienie tego czego nie zrobił. Natomiat rolą elektryka było poinformowanie kierowcy, że to co robi nie jest naprawą auta i jest bardzo niebezpieczne. Dlatego właśnie napisałem wyżej, że w mojej ocenie elektryk zachował się źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #36 Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Co robi olej mineralny + rzadkie wymiany Przed myciem/czyszczeniem i po. Witam mam taki syf w silniku jak kolega czym to można wyczyścić i jak to zrobić proszę o opinie i kogoś kto to robił olej wymieniam na bieżąco nie wiem czy po zakupie auta 4i pół roku temu było coś takiego ale pamiętam że turbina była padnięta i brała olej 4l na 1000 km po zakupie auta czy to możliwe że silnik zapiekł ten olej to do tej pory jest silnik był zalany Castrol Magnatec 10w40 i taki leje do teraz Edytowane 28 Czerwca 2011 przez mr_blant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach