Gość Krawcol Zgłoś #1 Napisano 6 Kwietnia 2008 Witam! Czy ktos z kolegow moglby mi podac numer silniczka V68 z climatronica wg Etki Wlasnie przegladam allegro i tam jest troche silniczkow-nie chcialbym, zeby do pomylki jakiejs doszlo Podpowiem tylko, ze taki sam kod ma silniczek V70 i jeszcze jakis jeden... Aha, Passat z 2003 roku Kolejne pytanie-czy silniczek V68 z Golfa IV jest taki sam i ewentualnie jaki on moze miec kod Dzieki z gory za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2008 Trochę się gubie w lokalizacji elementu. Ten silniczek to którą klapką steruje Wydaje mi się, ze to będzie : 8D2 820 511 D - silniczek sterujacy klapką zmiany temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2008 V68 steruje klapka zimne/cieple powietrze... Ale jak bylem w ASO jakis czas temu, to widzialem w ich Etce ten sam silniczek jako V68, V70 i jeszcze jakis-czyli silniczek jest ten sam, ale ma rozne umiejscowienie i funkcje... Danek, a orientujesz sie, jak wyglada w innych autach z tymi silniczkami Czy np. z Golfa IV, Seata Leona/Toledo czy jeszcze innych samochodow bedzie pasowal silniczek do Paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2008 Tego czy z innych bedzie pasował - to nie wiem. W sumie to w Golfie IV - masz identyczny panel sterowania, więc.... Ale to, co piszesz o oznaczeniach silniczków, to V70 na pewno to nie jest. No i wkoło tego miejsca, gdzie jest klapka, to są 3 rózne silniczki według ETKI. Różnią się tylko końcówką numeru. Każda ma inną ,literę na końcu, czyli: C, D, E. Więc może to tez być ten silniczek z drugiej strony (numer 13) - od klapki odmrazania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2008 Różnią się tylko końcówką numeru. Każda ma inną ,literę na końcu, czyli: C, D, E. A tego to nie wiedzialem-a pewnie jest to wazne Dzieki za podpowiedz i czekam na kogos, kto napisze mi o tym silniczku (V68) z innych modeli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 6 Kwietnia 2008 No to masz powyżej od passata, a tutaj z Golfa IV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2008 Danek, a wiesz, czym moze sie roznic ten silniczek z Etki Golfa 10 od (10)... Bo nie ma na allegrogo tego z literka D, ale jest ten 1J1 907 511 C... I czy mozna go wlozyc Moze w skrocie przypomne moj problem-wyskakuje mi na climatronicu blad 4F7 (czyli silniczek v68), caly czas mi brzeczy podczas jazdy i bardzo mnie to wqrwia Jakiego w koncu silniczka mam szukac, bo juz sie pogubilem v68, ale o jakim dokladnie oznaczeniu Nie chce rozgrzebac auta, zeby numer sprawdzic i dopiero wtedy kupowac ten silniczek... Nie chce tez w ASO placic 400zlotych, skoro moge miec z allegro za 60zl ten sam silniczek (mam nadzieje, ze sprawny)... Koledzy, poratujcie mnie dobra rada-bardzo Was prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2008 Oznaczenia lietrowe na końcu, mowią o kolorze, tzn. silnczek z symbolem "D" ma oznaczenie "czerwone", silniczek z symbolem "C" ma oznaczenie żółte. Według rysunku są one identyczne - różnia się tylko miejscem mocowania i oczywiscie sterowaniem odrębną klapką. A jeśli chodzi jeszcze o wcześniejsze pytanie, to jest na pewno V68 - od regulacji temperatury, bo V70 jest od klapy centralnej nawiewu. Sprawdzalem to dodatkowo w "serwisówce". Tak więc uważam, ze te silniczki bedą identyczne - nawet numer na to wskazuje. A co do symbolu z Golfa - to nie mam pojęcia. Popatrz na allegro na foty obudowy i kostki elektrycznej (bądź gniazda na kostke) - czy są identyczne (te z symbolem 8D0 i 1J1). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2008 Według rysunku są one identyczne - różnia się tylko miejscem mocowania i oczywiscie sterowaniem odrębną klapką Czyli moge kupic zamiast 8D2 820 511 D silniczek 8D2 820 511 C lub E i wszystko bedzie dobrze Bo te z innymi literkami wlasnie od Passata sa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2008 Czyli moge kupic zamiast 8D2 820 511 D silniczek 8D2 820 511 C lub E i wszystko bedzie dobrze Bo te z innymi literkami wlasnie od Passata sa No większą pewność bym miał, jakbym oba na reku trzymał. Przekopałem ETKĘ i "serwisówkę" i sądzę, ze będzie pasowac No a jeśli wyjdzie ZONK, to na jakimś SPOT-cie pomyślimy ewentualnie ... co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #11 Napisano 7 Kwietnia 2008 No i ZONK... Te silniczki od Paska maja oznaczenia 8D1 820 511 B i E... Ale z golfa jest silniczek 8D2 820 511 C... A wyglada tak (foto zapozyczone z allegro). Jesli bedzie do mnie pasowac, to chetnie go kupie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 7 Kwietnia 2008 A masz foty tych pozostałych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #13 Napisano 7 Kwietnia 2008 Za chwile wrzuce-tylko fotki obrobie i opisze Z tego co widze, to one wszystkie prawie tak samo wygladaja... Najwyzej odwrotnie do zdjecia sa ustawione... Aha, zeby nikt sie nie czepial-fotki zapozyczone z Allegro w celu poszerzenia wlasnej wiedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 7 Kwietnia 2008 Tomek - ja bym na twoim miejscu, jednak to wziął. Bo uważam, że są identyczne (obudowa, mocowanie.... itp). A resztę to po prostu reguluje się długoscią cięgła Wtyki do kostek też wygladają na takie same. W sumie zasada działania każdego z nich - też jest identyczna, no nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #15 Napisano 8 Kwietnia 2008 Bylem przed chwila w ASO VW, podalem swoj numer nadwozia... No i male zaskoczenie... Jest tak, jak pisalem na samym poczatku-silniczki V68, V70 i V85 sa takie same-identyczne. Obsluguja tylko rozne klapki. Prawidlowy numer silniczka to 8D1 820 511 B. Innych nie mozna tam montowac-podobno roznia sie wtyczka. Dostalem taki silniczek do reki, poobracalem, poogladalem... Wiem juz, co i jak-tylko cena-401 zlotych Troche przesadzaja. A na Allegro mam za 50zl Takze biore z allegro. http://www.allegro.pl/item340026313_silownik_nastawnik_klimatronic_vw_passat_b5.html Oto aukcja, na ktorej zakupilem silniczek. Jak go otrzymam i zamontuje (w weekend majowy) to opisze wrazenia No dobra-silniczek wymieniony i jest juz cisza w autku-nic nie bzyczy, nie brzeczy, czy jak to tam okreslic Wszystko dziala wysmienicie, dlatego w dziale POLECAM za chwile napisze o tym Sprzedajacym z Allegro Refleksja taka-w ASO silniczek koszuje ok. 400zl, do tego dochodzi wymiana, ktora u nich potrwa dluzsza chwile (w koncu roboczogodzina w ASO to 140-160zlotych)... Czyli jak nic, wymiana wyszlaby ok. 700zlotych... A mnie wszystko kosztowalo ok. 100zlotych (silniczek plus wymiana)... Oplacilo sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 1 Maja 2008 No i male zaskoczenie... Jest tak, jak pisalem na samym poczatku-silniczki V68, V70 i V85 sa takie same-identyczne. Obsluguja tylko rozne klapki. No przecież ci pisałem, ze są identyczne. a co do ceny w ASO to chyba ktoś tam głowę z DU..Ą pomylił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #17 Napisano 7 Maja 2008 Chłopaki,a silniczek V71 od pozostałych różni się tylko kostką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #18 Napisano 7 Maja 2008 Wiesz, ja gdzies mialem zapisane, te silniczek V71 jest taki sam jak V68-ale zglupialem juz troche patrzac na to, co wyzej napisalem Najlepiej bedzie, jak zadzwonisz lub podjedziesz do ASO i podasz im numer VIN-oni wg VIN podadza Ci numer tego silniczka. Wtedy skontaktujesz sie z tym gosciem, od ktorego ja kupilem silniczek (StanPluszcz) i kupujesz silniczek u niego za 50zlotych (a nie w ASO za 400)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #19 Napisano 7 Maja 2008 oki,bo zauważyłem,że wyświetlają mi się takie błedy 4FA,4F7 i 4F8,zastanawiam się czy wszystkie są takie same(silniczki),ale dowiem się od kumpla;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #20 Napisano 7 Maja 2008 4F7-V68 4F8-V70 4FA-V71 Dwa z nich na pewno maja ten sam numer w ETCE. Kwiestai jest tego trzeciego-mowie, najlepiej telefon lub wizyta w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach