lysy Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2008 na wstepie nic nie znalazlem w szukawce,witam,zauwazylem delikatne ryski na pasku wielorwkowym na zewnetrznej stronie czy to jest znak do wymiany czy tylko nalot? jakie konsekwencje ewentualnego zerwania? dzieki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 4 Kwietnia 2008 Zewnętrzna strona paska również pracuje na kole pasowym wiskozy. Jak widzisz, że jest zużyty to lepiej wymień. Pasek kosztuje ok.30-40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #3 Napisano 4 Kwietnia 2008 Jak Ci się zerwie to może się wkręcić za koło pasowe. Wtedy dostanie się pod pasek rozrządu i srrrrru, będzie płacz i zgrzytanie zębów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Slim Shady Zgłoś #4 Napisano 4 Kwietnia 2008 To moze teraz ja wyskocze z problemem co 2 tys musiałem zmieniac pasek wielorowkowy eliminując za każdym razem jakas " usterke" teraz tez pewnie przejade 2 tys i go szlak trafi wymieniłem juz chyba wszystko oprócz koła pasowego na wale i pytam sie was; czy jesli to koło faktycznie troche bije moze byc przyczyna zrywania paska ?? ( Napinacze górny ,dolny, sprzęgło alternatora,kazałem wyosiować koła poprostu zrobiłem juz prawie ALL jak teraz go zerwie to bedzie juz 5 raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2008 Witam ja miałem takie ryski a raczej peknięcia wzdłuż paska, kupiłem pasek i pojechałem wymienić, gostek mówi 50 zł wymiana więc ok niech robi ale za godzine dzwoni i mówi, że naprawa 750 zł przyczyną były wykruszone rowki na kole i kólko do wymiany a co za tym idzie to napinacz bo wymienia sie to w komplecie. Sory że Cie nastraszyłem ale to najgorsza opcja jaka może Cie spotkać. Oby to był tylko pasek. Życze powodzenia i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2008 W AFN jest inny napinacz niż w ATJ, poza tym musiałeś mieć szczelony cały napinacz (hydrauliczny) bo samą rolę można wymienić, koszt około 100zł. Przerabiałem to u siebie, napinacz był padnięty a rolka była wytarta osiowo tak że cięła obudowę napinacza, strach pomyśleć co by się stało gdyby się rozleciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2008 W AFN jest inny napinacz niż w ATJ, poza tym musiałeś mieć szczelony cały napinacz (hydrauliczny) bo samą rolę można wymienić, koszt około 100zł. Przerabiałem to u siebie, napinacz był padnięty a rolka była wytarta osiowo tak że cięła obudowę napinacza, strach pomyśleć co by się stało gdyby się rozleciała. oczywiście że w ATJ jest inaczej ale ja przed wymiana napinacza poczytałem na forum i prawie wszystkie informacje mówiły że wymienia sie komplet więc dla świętego spokoju wymieniłem a mechanik co mi wymieniał powiedział że może wymienić sama rolkę ale wtedy pasek może krzywo chodzić i znowu trzeba będzie rozbierac cały przód auta więc dlatego wymieniłem. Wymienił mi na SKF więc mogę być spokojny że długo pochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2008 heh i po robocie 20 min,tyle mi zajela wymiana paska wielorowkowego,dzieki wszystkim za pomoc VAG gora reszta dziura haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2008 Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej kosz. LINK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #10 Napisano 18 Grudnia 2016 witam , powiedzcie panowie jaki pasek u mnie powinien byc , ? etka podaje dlugosc koncowka 32 a przyslali mi z koncowka 35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2016 To tylko 3mm różnicy. Ja bym się tym nie przejmował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2016 3mm różnicy na długości paska, to żaden problem. Zakładaj i się nie przejmuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #13 Napisano 18 Grudnia 2016 ok ,dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach