Skocz do zawartości
Gość stomi

Błędy 16516 i 01247 1.8T AEB

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stomi

Witam, mam w 1.8T AEB błędy jak w temacie czyli:

16516 P0132 Obwód czujnika O2 – wysokie napięcie (bank 1 czujnik 1)

01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115

Może ktoś wie jak to naprawić lub na co sie szykować przy naprawie?

Dodam jeszcze że mi dużo pali ok 20l lpg, benzyny też nie wiele mniej, jeszcze obroty mi lekko falują ale podejrzewam że to nie jest spowodowane tymi błędami tylko przepustnicą...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd 16516 dotyczy sondy lambda przed katalizatorem,też to miałem i niestety u mnie musiałem wymienić sondę,sprawdź napięcie w kostce od sondy,może wilgoć się dostała,powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawor od odpowietrzania zbiornika powinien miec jakiec 20 ohm oporu, lambde mozna podlaczyc pod oscyloskop i sprawdzic ,ale podejrzewam cos nie tak z emulatorem lambdy(zagazowany)Instalacja 2 gen zapewne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stomi

sekwencja brc sequent 24, przed holocaustem też miał ten błąd:668: także to nie może być winą instalacji. Podjade do mechanika i sprawdze tą lambde bo też wydaje mi sie że jest walnięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze masz przebicie z ukladu grzalki?2 biale to grzalka sondy, czarny to sygnal, szary to masa(niekoniecznie masa auta)czarny i szary sprawdzasz sinusoide a na bialych opor grzalki omomoierzem.opornosc miedzy bialym i szarym lub czarnym musi byc nieskonczonosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jest błąd VAG 01247 i trudności z uruchomieniem na benzynie 1,8T AEB benzyna + LPG moze ktos wie co to jest i jak naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 01247 dotyczy zaworka N80.Znajduję się on na obudowie filtra powietrza. Jak głośno cyka podczas pracy silnika to może być padnięty.W pierwszym poście masz pokazany ten zaworek

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44373&highlight=N80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności