Gość stomi Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2008 Witam, mam w 1.8T AEB błędy jak w temacie czyli: 16516 P0132 Obwód czujnika O2 – wysokie napięcie (bank 1 czujnik 1) 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 Może ktoś wie jak to naprawić lub na co sie szykować przy naprawie? Dodam jeszcze że mi dużo pali ok 20l lpg, benzyny też nie wiele mniej, jeszcze obroty mi lekko falują ale podejrzewam że to nie jest spowodowane tymi błędami tylko przepustnicą... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #2 Napisano 27 Marca 2008 błąd 16516 dotyczy sondy lambda przed katalizatorem,też to miałem i niestety u mnie musiałem wymienić sondę,sprawdź napięcie w kostce od sondy,może wilgoć się dostała,powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2008 zawor od odpowietrzania zbiornika powinien miec jakiec 20 ohm oporu, lambde mozna podlaczyc pod oscyloskop i sprawdzic ,ale podejrzewam cos nie tak z emulatorem lambdy(zagazowany)Instalacja 2 gen zapewne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stomi Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2008 sekwencja brc sequent 24, przed holocaustem też miał ten błąd:668: także to nie może być winą instalacji. Podjade do mechanika i sprawdze tą lambde bo też wydaje mi sie że jest walnięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2008 moze masz przebicie z ukladu grzalki?2 biale to grzalka sondy, czarny to sygnal, szary to masa(niekoniecznie masa auta)czarny i szary sprawdzasz sinusoide a na bialych opor grzalki omomoierzem.opornosc miedzy bialym i szarym lub czarnym musi byc nieskonczonosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alf Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2010 Mam pytanie jest błąd VAG 01247 i trudności z uruchomieniem na benzynie 1,8T AEB benzyna + LPG moze ktos wie co to jest i jak naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2010 Błąd 01247 dotyczy zaworka N80.Znajduję się on na obudowie filtra powietrza. Jak głośno cyka podczas pracy silnika to może być padnięty.W pierwszym poście masz pokazany ten zaworek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44373&highlight=N80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach