jelon111 Zgłoś #81 Napisano 7 Sierpnia 2012 tak luz na wirniku (góra-dół) oraz ubytku na wirniku mogę mieć wpływ na tryb awaryjny. najlepiej zrobić logi i wrzucić na weryfikację, czy turbo było w sposób poprawny wyczyszczone ? - masz jakieś foty z czyszczenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #82 Napisano 8 Sierpnia 2012 Nie mam fotek z czyszczenia, wykonałem to bardzo dokładnie i po złożeniu wszystko chodziło luźno. Sprawdzałem przed czyszczeniem to był wyczuwalny opór. W sposób poprawny czyli???? Dziś taki przypadek 1,2,3,4 żadnego odcięcia doszedł do 160km/h odpuściłem, zwolniłem redukcja z 6 na 4 szedł normalnie i znowu odciął. Jeszcze większy meksyk w głowie mam, czy to wina zacinającego się N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon111 Zgłoś #83 Napisano 8 Sierpnia 2012 zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu na forum a wszystko się okażę bo na teraz to tylko gdybać można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #84 Napisano 16 Sierpnia 2012 Sprawa się wyjaśniła, winny był czujnik ciśnienia doładowania. Teraz auto chodzi tak jak powinno i banan na twarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #85 Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) Witam, koledzy mam mały problem, od jakiegoś czasu mam problem z przeładowaniem turbo. Jakieś 2 miesiące temu robiłem logi statyczne i dynamiczne, a więc autko na 3-ce spokojnie do 4,5k obrotów ciągło. Teraz czy to na 3, 4 a o 5-ce już nawet nie wspomne, powyżej 120km/h autko wchodzi w tryb awaryjny, nie mogę go nawet "przedmuchać" na trójce. Pod górkę przy większym deptaniu nawet wcześniej potrafi wejść w t.a. Gdzie powinienem szukać przyczyny ? Jesienią ubiegłego roku wężyki podciśnienia wymieniałem. EGR cieknie, ale to już od dłuższego czasu, nawet przed logami, a dodam, że logi były ok, wg opinii forumowiczów. Edytowane 1 Marca 2013 przez Gentelman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach