Gość Marekrlc Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2008 Witam, Jestem nowym uzytkownikiem na forum, planuje zakup passata b4 (moj b3 rozbil sie na autostradzie w Niemczech ver. GT 2.0 117 KM). Szukam paska b4 w combi, z silnikiem 1.9 TDI - z tego co sie zorientowalem to jak 1.9 TDI to tylko 110 KM. Co o tym sadzicie? Autem bede dojezdzal na uczelnie (mam 30 km w jedna strone) wiec chce zeby malo palilo (a kto nie chce ) ale zeby tez bylo dosc dynamiczne, dlatego mysle ze 1.9 TDI 110 KM bedzie dobry. Prosze o rady, auto bede bral niestety na kredyt dlatego nie bede mogl sobie raczej pozwolic na jakies wieksze awarie, dlatego chce dluzesz poszukac i znalezc naprawde zadbanego. Prosze nie pisac ze skoro chce dojezdzac na uczelnie to niech sobie kupie malucha czy cos w tym stylu, paskiem bede tez jezdzil za granice, dlatego nie chce malego auta. Plus jest taki ze mam rodzine w Niemczech wiec moge tam poszukac takiego passata. Napiszcie co sadzicie o takiej opcji jak B4 z 1.9 TDI 110 KM. Z gory dziekuje za opinie, pozdrawiam. ps. mysle nad passatem b4 w wersji PACIFIC - jest dobrze wyposazona, zdaje sobie sprawe z tego ze trzeba bedzie dac troche wiecej niz te 13 tys. w tytule watku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kuba1600 Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2008 Polecam Ci B4 1.9 TDI 110KM bo sam mam takiego jest jeszcze wersja 90KM ale to muł w porównaniu do AFN(110KM) Bardzo dobre auto,ma dobrego buta,fajnie się jeździ,ja osobiście jestem bardzo zadowolony,kupiłem go całkiem niedawno.. też szukałem dobrego diesla do 13.000zł i nic lepszego kupić nie mogłem.Dałem za swojego 12.700zł + opłaty.. więc wyszło mnie trochę więcej niż 13.. ale warto było.Jeszcze raz polecam.. nic lepszego za te pieniądze nie znajdziesz.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2008 Witam! o zdrowie tez pytam.. A do tematu....poszukaj, znajdź odpowiedniego dla ciebie i kupuj, a następnie ciesz sie nim:P moze za duzo nie pomoglem ale Passat jest wart tego zeby czasem troche zainwestować, a z tego co sie orientuje to za ta kwote co masz do dyspozycji to całkiem całkiem mozna znaleźć. Jednakże poczekaj, aż sie wypowie jakiś użytkownik B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość oli Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2008 bardzo dobry wybór mam takiego i jest rewelka spalanie plus osiągi zadowalajace powodzonka w szukaniu' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2008 jedyna uwaga ode mnie - jako bankowca Nie pakuj się w kredyt samochodowy: najlepiej weź gotówkę w banku, który prowadzi Twoje konto, ewentualnie w innym "na dowód" o ile brałeś już tam kredyt i masz dobre warunki. Kredyt samochodowy to po pierwsze kłopot przy sprzedaży: współwłaścicielem jest bank, a nie sprzedasz auta dopóki go do końca nie spłacisz. Samochód to zabezpieczenie: jeśli Ci się noga powinie pod koniec spłaty kredytu to przewłaszczą auto i sprzedadzą za bezcen aby pokryć zaległość Najczęściej masz obowiązek wykupić polisę AC u wskazanego przez bank ubezpieczyciela, na dodatek podpisujesz cesję praw z polisy na rzecz banku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marekrlc Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2008 Witam Panowie, Przegladajac ogloszenia znalazlem cos takiego: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vwtkh2bwhohg Prosze o Wasze opinie, wczesniej myslalem tylko o dieslu, ale moj poprzedni Pasek to byl B3 combi GT z silnikiem 2.0 117KM i bylem z niego niesamowicie zadowolony - zagazowalem go i palil mi w miescie max 10 litrow gazu, na trasie pred. 170 / 180 km bral mi tez 10 l gazu, dlatego zaczalem sie zastanawiac na Paskiem B4 w benzynie - sa one znacznie tansze od diesli, a do takiego 2.0 117 KM wkladam gaz i robie 100 km za 24 zl, tak jak moim poprzednim B3 co sadzicie o tym konkretnym aucie z podanego ogloszenia? Dzieki za rady i opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2008 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vwtkh2bwhohg z tytułu ogłoszenia jest to vr6 a z opisu 2.0. Cena coś niska mimo wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marekrlc Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2008 tzn jesli chodzi o pojemnosc to mysle ze w opisie zrobiony jest czeski blad - mialo byc 2.0 a ze "0" jest obok "9" na klawiaturze to komus sie wcisnelo 9 zamiast 0, jednak nie wiem co mam o tym ogloszeniu myslec, cena jest niska, ciekawe czemu. Ale z drugiej strony jest duzo wiecej tych modeli Paskow w podobnej cenie, wiec mozna do Niemca zadzwonic i sie wypytac co i jak :670: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #9 Napisano 9 Marca 2008 miałem Ci właśnie pisać żebyś brał 2.0!! Ale widzę opamiętałeś się! Za dieslem nie przemawia: 1) Cena zakupu sporo większa 2) Niższa kultura pracy, w środku głośniej 3) Mniejsza moc!! 4) Na pewno będzie miał minimum 450 kkm 5) TURBO dziura i mały zakres użytecznych obrotów poza tym czekanie aż ostygnie po jeździe, albo aż sie nagrzeje... zapiekanie kierowniczek 6) Wyższe koszta eksploatacji! Częstsze zmiany oleju, paska rozrządu itp. koszt przejazdu 100km TDI 5,5*4zl=22 zl LPG 9*2.01zl=18,09zl 7) Awaryjność silników diesla... 8) Cena części do diesla.... przeczytaj sobie: http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10338&highlight=PSJ Przede wszystkim nie kieruj się ceną!!! bo będzie tak ze kupisz samochód a potem drugie tyle wydasz na naprawy!!! Najlepiej szukaj z silnikiem AGG moment obrotowy już od 2600obr/min! http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=35762866&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=5 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=16137277&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=5 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=35259453&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=4 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=21469844&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=3 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=35379868&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=2 Jak widzisz za wypas i stan trzeba troche dać, ale możesz też kupić takiego http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=36397523&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&maxFirstRegistrationDate=1996-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #10 Napisano 11 Marca 2008 Zwróć jeszcze uwagę że o wiele łątwiej znaleźć bardziej zadbany egzemplarz 90 KM niż 110 KM... Po drugie nie przesadzajcie, że 1.9 TDI 90 KM to muł, a co powiedzieć o 1.8 benzynie np. na gazie... No i jeszcze to dwumasowe koło zamachowe... p.s. Sam szukałem 110 KM, ale nie łątwo kupić stan bardzo dobry.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2008 dokładnie afn w dobrym stanie to ze świeczką szukać, a jak sie znajdzie to cena kosmiczna, lepiej wypasionego 90km i chip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peter87 Zgłoś #12 Napisano 11 Marca 2008 Skoro piszesz ze masz w planach dlugie trasy, to przeciez nic nie jest lepszym wyborem, niz TDI. Male spalanie polaczone z bardzo dobra elastycznoscia. Jak kupisz 90 konnego, to czesci jest zatrzesienie, jak kupisz 110 TDi, to wiekszosc czesci jest identyczna jak w 90, jednak sa tez takie, ktore mozna kupic praktycznie tylko w ASO, ale to maly odsetek. Silniki diesla, czy to w golfach z 87 roku, czy Passatach z 96 sa jak wiadomo, nie do zajechania. Koszta uzytkowania poza paliwem faktycznie wyzsze, ale jak zaplacisz za samochod duzo i bedzie w dobrym stanie, to nie widze powodu zeby dalej w niego inwestowac. Chyba ze kupisz taniej, to wtedy oczywista rzecza jest ze musisz dokladac. Poza tym nizszy koszt zakupu praktycznie rownowazy sie z sekwencja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach