Gość mc09 Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2008 Witam! Byłem u elektronika na VAG COM ze względnu na błędne wskazania zuzycia paliwa na kompie (komp zawyżał w stosunku do tankowania o ok 1,5 l). Gość sprawdził i stwierdził że EGR nie otwiera i żeby go przeczyścić i rozruszać zaworek. No to wyjąłem EGR, przeczyściłem, rozruszałem zawór, zamontowałem i dzisiaj jadę do niego ponownie. Sprawdza a tu dalej RGR nie otwiera. Gośc sprawdził jeszcze ciśnienie doładowania i stwierdził, że turbina ładuje na wolnych obrotach (na biegu jałowym) a tak nie powinno być. Również stwierdził po dodaniu gazu na biegu jałowym, że turbina ma za wysokie ciśnienie ładowania (dochodzido 2600). W trakcie normalnej jazdy auto zachowuje się normalnie, zrobilismy też test dynamiczny w trakcie jazdy. Gość się zdziwił i pyta mnie czy był przeprowadzany jakiś tuning silnika. Ja nie wiem czy go ktos podkręcał. Auto mam dopiero 1 miesiąc. Poza tym na VAGu brak błędów. Auto nie przechodzi w tryb awaryjny. Gość mówi że nie ma pomysłów, stwierdził jedynie że trzeba szukać, że może to być niedrożny chłodnica doładowania. Aha mówił jeszcze że EGR jakby chciał otworzyć bo ciśnienie dochodzi ale nie otowiera. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną ładowania turbiny na wolnych obrotach. Bo z tego co mówił ten gośc to na wolnych obrotach turbina nie powinna ładować. I czy to że EGR nie otwiera jest związne z ciśnienim ładowania turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2008 zmien mechanika i to szybko, zanim stwierdzi, ze jestes w ciazy, choc on nie wie z kim. jedz do leo. zdiagnozuje porzadnie autkoi po wie co jest. masz gg do niego 704688 imo jesli ktos podpina vaga na postoju i mowi, ze turbina przeladowuje, to jest totalnym debilem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mc09 Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2008 Nie przeładowuje tylko ładuje cisnienie,a na wolnych obrotach nie powinna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2008 a ten mechanik to wie, ze vag pokazuje cisnienie od 0 i zawsze bedzie pokazywac cisnienie? wie, ze kierownice na postoju sa zamkniete? poza tym co to za sprawdzanie doladowania na postoju. jedyna sluszna opcja jest diagnoza dynamiczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wesley Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2008 a ten mechanik to wie, ze vag pokazuje cisnienie od 0 i zawsze bedzie pokazywac cisnienie? wie, ze kierownice na postoju sa zamkniete? poza tym co to za sprawdzanie doladowania na postoju. jedyna sluszna opcja jest diagnoza dynamiczna. Witam, souler korzystam z okazji - co to znaczy "kierownice zamkniete" - czy jest to położenie tworzące, "zamykające" obwód koła na którym są rozmieszczone, czy może położenie przeciwne - pod kątem do obwodu (dokładnie do stycznej). Jak rozumiem, turbina ładuje najmocniej z kierownicami otwartymi? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach